Elikkä ongelmahan on että kun pelaan BF3:sta niin jonkun parinkymmenen minuutin pelaamisen jälkeen peli tilttaa yhteen kohtaan ja joudun turvautumaan taas: Ctrl Alt Del:iin. Sieltä saan pelin laitettua pois. Kone on lagin jälkeen jonkun minuutin aika hidas mutta lähtee kohta taas rullaamaan. Kone on Asuksen X53s. Ei kovin pelikone mutta kaikki muutkin pelit kuten Skyrim on toiminut hyvin.
Battlefield 3 kaatuu
Joppeliizu
3
139
Vastaukset
- -...................
mul oli eilen sillei et pystyin pelaa 20 min ja sit battleloggii tuli heti että connection server timed out
- Joppeliizu
Ei se minun vika johdu mistään servereistä koska se tekee samaa yksinpelissä.
- fgjh
mulla sama vika. cmd, afterburn, jtn windows asetuksien säätö methodeita on käytetty eikä mikään toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954