Kuinka kauan yleensä syödään homeopaattisia lääkkeitä?
Esim,jos jotain paikkaa särkee.
Homeopaattiset lääkkeet
3
210
Vastaukset
- Rahat pois
Siihen saakka, kunnes tajuat, että sinua vedätetään.
- Tehosi
Itselläni eläinallergia parani pysyvästi viikossa homepaattisen lääkityksen ansiosta. Tulos oli uskomattoman hyvä, olin luullut ettei diagnostoidut allergiat parane, mutta homeopatialla parani ja on pysynyt poissa yli kymmenen vuotta, eli voin vilpittömästi suositella homeopatiaa.
- +++++
Niissä homeopaattisissa valmisteissa ei ole lääkeainetta jäljellä.
Niissä ei ole kasvirohdoksien molekyylejäkään jäljellä.
Niissä ei ole mineraaleja jäljellä, ei vitamiineja, ei antioksidanttisia aineita jäljellä.
Niiden hoitovaikutus perustuu siihen, että niitä on ravisteltu edes-takaisin, jotta niihin saadaan enrgiaa sillä tavalla, eli siten ne hoitavat.
Se on minusta erittäin ok, jos joku paranee, eikä ole minulta pois,mutta on hyvä tietää ja ymmärtää silti, mihin hoito perustuu.
Eli ensinnäkin siihen pitoisuuden laimentamiseen, niin ettei ainetta ole enää jäljellä, sekä toiseksi ravisteluun. Lääkkeeseen syntyy tällä tavoin ikään kuin muisti, minkä katsotaan parantavan.
On myös hienoa, jos eläimiäkin voidaan parantaa homeopatian avulla, ei tarvita sitä, että hoidon kohde itse uskoo hoidon tehoon, niin, se on ihan totta.
Vai sanoinko jotain mikä ei pidä paikkaansa homeopaattisista valmisteista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569