Meidän perhe- lehdessä kysyttiin miten keikkamuusikon työ vaikuttaa perhe-elämään.
Tapsa vastasi näin :
”Kyllä sitä kaikenlaisia ajatuksia oli mielessä, kun aikoinaan ajoi keikan jälkeen pitkin pimeitä moottoriteitä kotiin perheen luokse. Turhan dramaattiseksi keikkamuusikon elämää ei kuitenkaan kannata kuvitella. Kun olin päässyt perille, minulla oli usein koko päivä aikaa lapsille. Olen istuskellut paljon hiekkalaatikon reunalla lähistön äitien joukossa.
Olen aina ajatellut, ettei lasten kanssa voi koskaan olla liikaa. Sekä minulla että kaikilla kolmella muksulla, nuorinkin jo täysi-ikäinen, on hyviä muistoja noista ajoista. Vaikeitakin kausia on ollut, mutta niitä on turha muistella. Muusikon onnellisuuden edellytys on se, että tekee elämänkumppanille alusta saakka selväksi, minkälaiseen elämäntapaan hän sitoutuu.
Romanssiin ei kannata heittäytyä kevein perustein. Ja jos lapsia sitten siunaantuu, täytyy tunnustaa elämän realiteetit. Kaikessa ei voi onnistua eikä aina olla läsnä, mutta parhaansa voi yrittää.”
Asiallinen ja fiksu vastaus.
Keikkailu ja perhe
5
147
Vastaukset
- Piipatipaa
Hmmmmm.... Olisi mielenkiintoista kuulla kaikkien kolmen lapsen kommentit kyseiseen asiaan.
Tupsuliinin vastauksesta tulee lähinnä mieleen vanha sanonta, että kun itse kehuu niin kehuissa on pysytty.- Vakka kantensa löysi
Justiinax kirjoitti:
Joopa joo...Teidän Tapsan morkkaajien mielstä ei kai Tapsa osaa tehdä mitään oikein.
Ja Justiinax Liinilän mielestä Tapsuliini ei osaa tehdä mitään väärin. Vakka kantensa löytää, todellakin!
- Ja AAMEN!
UGH!
Nimimerkki "yipee":n maallinen ylijumala on taas puhunut ja siihen päälle enää "Aamen!"
Mainoslausetta mukaellen : mistä näitä hihhulifänejä oikein tulee?- Ken ties
Enemmän näyttää löytyvän hihhuliantifänejä. Mistähän niitä siunaantuu? Yksi persoona jakautuu moneksi, kenties.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446