Tänään torjut ja satutat viimeisen kerran. Sen jälkeen lakkaan haaveilemasta sinusta. Tiedän että mahdollinen torjuva vastauksesi sattuu minuun enemmän kuin nyrkinisku, mutta toisaalta halua saada tietää totuuden. Tai tiedän minä ettet sinä halua tavata minua, mutta halusin selvyyden asiaan. Sen viimeisen iskun vasten kasvojani.
Sitten ei ole enää mitään jäljellä. Kaikki murskaantuu.
Tänään torjut viimeisen kerran
15
127
Vastaukset
- ehdotus--------
sä sanoit noin jo eilen, toissapäivänä, viime viikolla jne...Voisi olla parempi sanoa nuo kaikki hänelle irl, kun et sä näköjään häntä täältä ikinä tavoita.
- <><>
Kunhan vain kysyt tarpeeksi selvästi oikeassa elämässä, niin saat tietää totuuden.
- *****´´
No en minäkään kyllä käsitä sitä et jotkut täällä höpisee viikkotolkulla asioita joista pitäis jutella sen oikean henkilön kanssa. Ei voi olla niin et joku vielä kuvittelee et se oikea vastaus löytyis täältä, anonyymeiltä palstoilta.
Sanoo sellainen nainen joka on jo selvästi päässyt näistä palstoista eroon. Asiat jäi kyllä tosin aika auki mut joka tapauksessa.. En yksinkertaisesti jaksa enää lueskella näitä palstoja. Enkä minä sitä paitsi ole koskaan saanut näistä mitään irti. Ihan yhtä tyhjän kanssa- menneitä lumia
tuo ap taitaa olla ihan oikeesti henkisesti sairas, omissa maailmoissaan elelevä....Täällä, siis minäkin lähtenyt näiltä sivuilta, joskus piipahdan vain huvikseni lueskelemassa, jotenkin -anteeksi nyt- ihan suorastaan naurattaa nää jutut, kun itse päässyt ikävöinnistä 99.9% eroon. Onneksi, kyllä se pahasti söi sisintä..ihanaa kevättä ja kesää sulle*****'' :)
- ei yksioikoista
Totuushan on, ettei täällä voi haaveksimansa ihmisen kanssa edistyä, jos ja kun ei laita mitään selkeitä tunnisteita vastapuolelle, josta uneksii ja ikävöi.
Mutta täähän onkin ikään kuin tunteittensa ns. purkupaikka, sillä kaikilla meillä ikävöivillä eivät irl.suhteemme salli tai ihan totuudellisen oikeesti ei ole halujakaan rikkoa jo olemassa olevia rakkaita ihmissuhteitamme, mutta silti itse olen huomannut, että ei ihmisen tunnemaailma ole näiden ihastumisten suhteen vallan yksinkertaista.
Vaikka ihminen olisikin jo parisuhteessa, niin silti vastaan saattaa joku kaunis päivä tulla sellainen ihminen, johon vaan suitsait ihastut kaikesta huolimatta, vaikka kaikki olisikin "rakkausrintamalla" paremmin kuin hyvin. - kaksi rakasta
ei yksioikoista kirjoitti:
Totuushan on, ettei täällä voi haaveksimansa ihmisen kanssa edistyä, jos ja kun ei laita mitään selkeitä tunnisteita vastapuolelle, josta uneksii ja ikävöi.
Mutta täähän onkin ikään kuin tunteittensa ns. purkupaikka, sillä kaikilla meillä ikävöivillä eivät irl.suhteemme salli tai ihan totuudellisen oikeesti ei ole halujakaan rikkoa jo olemassa olevia rakkaita ihmissuhteitamme, mutta silti itse olen huomannut, että ei ihmisen tunnemaailma ole näiden ihastumisten suhteen vallan yksinkertaista.
Vaikka ihminen olisikin jo parisuhteessa, niin silti vastaan saattaa joku kaunis päivä tulla sellainen ihminen, johon vaan suitsait ihastut kaikesta huolimatta, vaikka kaikki olisikin "rakkausrintamalla" paremmin kuin hyvin.Tottamaar, ei parisuhde estä ihastumista toiseen ihmiseen, kun kolahtaa, niin kolahtaa.
- *****´´
menneitä lumia kirjoitti:
tuo ap taitaa olla ihan oikeesti henkisesti sairas, omissa maailmoissaan elelevä....Täällä, siis minäkin lähtenyt näiltä sivuilta, joskus piipahdan vain huvikseni lueskelemassa, jotenkin -anteeksi nyt- ihan suorastaan naurattaa nää jutut, kun itse päässyt ikävöinnistä 99.9% eroon. Onneksi, kyllä se pahasti söi sisintä..ihanaa kevättä ja kesää sulle*****'' :)
Niin.. Siitä en tiedä.. Saahan täällä ikävöidä mut ei se taida mihinkään johtaa ellei asioille tee oikeasti mitään.
Itse en ole päässyt ikävästä eroon mut jos asiat ei edisty/selviä niin minkäs sille mahtaa.. Suhteeseen, vaikkapa vain ihan ystävyys sellaiseenkin tarvitaan aina kaksi.
Mukavaa kevättä ja kesää sinullekin.. :)
- nyt sitten
No, otapa häneen yhteyttä irl ja anna olla joko torjuva tai ottaa sinut vastaan! Täällä ketään ei voi torjua.
- Toivossa hyvä elää
EI, ET saa torjua mua, jos en tänäänkään ota vielä yhteyttä.
Silti ajattelen Sua, en ole unohtanut päiväksikään siitä lähtien kun tunteeni heräsivät Sua kohtaan. - up.
tuo ap taitaa olla ihan oikeesti henkisesti sairas, omissa maailmoissaan elelevä.
Kaikki samaa ap,tä.- menneitä lumia
Huomaan että yrität verhotusti v.ittuilla, sori nyt vaan, ei muhun ainakaan tehoa::))
- up=ap
nikille up....sähän oot tuo ap:DDD
- miten teillä ?
Vi*tun kanssa keskustelu
Niiin ?
Viimeaikoina olin tullut siihen tulokseen, että vi*tunkin kanssa voisi keskustella. Sittemmin huomasin olleeni väärässä, kuten olin aina oletttanutkin.
Miten teillä ?
No ?- pitää nyhtää:PP
Hyvin menee keskustelut..paitsi se v on aika hiljanen :P
- s....
että sitten uskalsit toimitella alapään kanssa, vastasiko se jotakin sulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3474401Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422478Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822096- 1441626
- 261167
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431150- 321106
- 791041
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!338978