hyvä ja reilusti alle 100.000 ajettu TDI-Golf? Niitä ei löydy autokaupoista, kun menevät heti kun joskus sellainen on vaidossa tulossa.
Vaihtaisin bensa-golffini pois nyt, kun dieselien kannattavuus on huikeasti noussut bensa-autoihin nähden. Käyttövoimavero laski 18% vuoden vaihteessa, 1.4. veropainotusmuutos suosii dieseleitä ja vaikka dieseliin tuli lisäveroa, niin hintataso on nyt jo parempi kuin ennen vuoden vaihdetta. Kaikenkaikkiaan dieseliautojen käyttökustannukset ovat huikeasti parantuneet bensa-autoihin nähden.
Toki kysessä on autohintoihin nähden aika vähäisestä hintaerosta (tonni pari vuositasolla), joten se ei keskeinen syy vaihtaa dieseliin. Mukavuus ja kestävyys on tietenkin pääasiallinen syy, samoin parempi vaihtoervo ja menekki joskus kun taas vaihtaa.
En haluaisi ostaa uutta, koska vähän suhteelisen käytetty diesel (alle 100.000 km) on vielä kuin uusi, mutta hinta halvempi.
Mistä löytyisi hyvä TDI-Golf
19
199
Vastaukset
- Tässä 247 kpl
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/?id_fuel_type=2&show_search=1&mileageTo=100000
Lisää tulee jatkuvasti kun kaikki haluavat vaihtaa TDI:n TSI:hin. Dieselillä ajaminen ei enää kannata ja se on huomattu.- ei enää bensa-autoa
Juu ympäri Suomea saattaa löytyä. En halua auton vuoksi sentään toiselta puolen Suomen lähteä hakemaan. No minulla on parissa liikkeessä häly päällä, joten hoitunee jos sattuisi sopiva tulla. Myyjä toki sanoi, että kiirettä saa pitää jos sellainen syystä tai toisesta tulisi.
Yritti toki myydä besamalleja, joita näytti halli olevan täynnä. Ymmärsi kyllä pointtini, ettei bensa käy. Ei oikein ollut innokas ottamaan besamalliani sinne muiden jatkoksi pihalle seisomaan. pitkään myymätön auto kun tulee liikkeelle kalliiksi.
Bensa-malleja kyllä löytyy lähes 500 kpl (samalla haulla), mutta ne kun ei kiinnosta minua eikä oikein muitakaan ostajia enää. Näitä nimenomaan tulee lisää koko ajan, kun ihmiset ovat alkaneetkin jo vähitellen vaihtamaan dieseleihin (useimmat osaavat sentään laskea auton käyttökustannuksiakin). - Joka puolella
ei enää bensa-autoa kirjoitti:
Juu ympäri Suomea saattaa löytyä. En halua auton vuoksi sentään toiselta puolen Suomen lähteä hakemaan. No minulla on parissa liikkeessä häly päällä, joten hoitunee jos sattuisi sopiva tulla. Myyjä toki sanoi, että kiirettä saa pitää jos sellainen syystä tai toisesta tulisi.
Yritti toki myydä besamalleja, joita näytti halli olevan täynnä. Ymmärsi kyllä pointtini, ettei bensa käy. Ei oikein ollut innokas ottamaan besamalliani sinne muiden jatkoksi pihalle seisomaan. pitkään myymätön auto kun tulee liikkeelle kalliiksi.
Bensa-malleja kyllä löytyy lähes 500 kpl (samalla haulla), mutta ne kun ei kiinnosta minua eikä oikein muitakaan ostajia enää. Näitä nimenomaan tulee lisää koko ajan, kun ihmiset ovat alkaneetkin jo vähitellen vaihtamaan dieseleihin (useimmat osaavat sentään laskea auton käyttökustannuksiakin).Dieseleitä on nyt joka puolella koska kaikki haluavat TSI:n. Lisää tulisi muttei oteta, ennen kuin vanhoja saadaan myytyä. Missä peräkylässä mahdat asua.
- ei enää bensa-autoa
Joka puolella kirjoitti:
Dieseleitä on nyt joka puolella koska kaikki haluavat TSI:n. Lisää tulisi muttei oteta, ennen kuin vanhoja saadaan myytyä. Missä peräkylässä mahdat asua.
Täällä pk-seudulla hyvistä tdi-golfeista on pulaa. Jokunen niitä aikaajoin tulee myyntiin, mutta en koko aikaa ehdi seurata tulevia vaihtoautoja, joten ne usein myydään alta ennenkuin minä ehdin kaupoille.
Tsi-golffeja kyllä löytyy, mutta niitä en halua. Eli kaikki eivät halua. Ja tsi-vaihtoautojen suuresta määrästä en suinkaan ole ainoa. Haluan kestävän, mukavan ja huolettoman auton.
Toki runsaasti ajettuja ja vanhempia tdi-malleja löytyy, mutta sellaisia en halua. Ja varsinkin kun niiden hinta ei vielä ole pudonnut.
Äskenkin juuri tankkasin bensa-golffiini 95:sta hintaan 1,669 (98 1,709). Dieseliä olisi saanut 1,469. 95:n hinta olikin laskenut huomattavasti. Minulle tällä on merkitystä, koska kilometrejä tulee n 50.000 vuodessa, hieman alle. Siksi myös mukavuus ja toimintavarmuus ovat keskeisiä kriteerejä. Autot ostan myös ihan omalla rahallani, joten kestävyys on tärkeä pointti.
Peräkylissä vanhoja tdi-malleja löytyykin, mutta niillä ajettu jo lähemmäs 200.000. Niin ja jokunen tsi:kin. Niillä taasen ajettu n 50.000. Tsi:t eivät käy kaupaksi, koska peräkylissä ajetaan paljon ja pitkiä matkoja, siinä leikissä pikku-tsi ei kestä.
Uskon, että jossain vaiheessa löytyy ja ehdin ostamaan minulle sopiva tdi. Kuten kerroin hälyt on päällä parissa lähiliikkeessä. Ja tuttu myyjä. - Dieseleitä riittää
Täällä pk-seudulla hyvistä tdi-golfeista on pulaa. Jokunen niitä aikaajoin tulee myyntiin, mutta en koko aikaa ehdi seurata tulevia vaihtoautoja, joten ne usein myydään alta ennenkuin minä ehdin kaupoille.
Tsi-golffeja kyllä löytyy, mutta niitä en halua. Eli kaikki eivät halua. Ja tsi-vaihtoautojen suuresta määrästä en suinkaan ole ainoa. Haluan kestävän, mukavan ja huolettoman auton.
Toki runsaasti ajettuja ja vanhempia tdi-malleja löytyy, mutta sellaisia en halua. Ja varsinkin kun niiden hinta ei vielä ole pudonnut.
Äskenkin juuri tankkasin bensa-golffiini 95:sta hintaan 1,669 (98 1,709). Dieseliä olisi saanut 1,469. 95:n hinta olikin laskenut huomattavasti. Minulle tällä on merkitystä, koska kilometrejä tulee n 50.000 vuodessa, hieman alle. Siksi myös mukavuus ja toimintavarmuus ovat keskeisiä kriteerejä. Autot ostan myös ihan omalla rahallani, joten kestävyys on tärkeä pointti.
Peräkylissä vanhoja tdi-malleja löytyykin, mutta niillä ajettu jo lähemmäs 200.000. Niin ja jokunen tsi:kin. Niillä taasen ajettu n 50.000. Tsi:t eivät käy kaupaksi, koska peräkylissä ajetaan paljon ja pitkiä matkoja, siinä leikissä pikku-tsi ei kestä.
Uskon, että jossain vaiheessa löytyy ja ehdin ostamaan minulle sopiva tdi. Kuten kerroin hälyt on päällä parissa lähiliikkeessä. Ja tuttu myyjä.Tässä 88kpl diesel-Golfeja Uudellamaalla:
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/?id_fuel_type=2&show_search=1&mileageTo=100000&id_domicile=13
Dieseleitä riittä, koska lähes jokainen haluaa vaihtaa ne TSI-Golfeihin, joista on huutava puute. - ei enää bensa-autoa
Dieseleitä riittää kirjoitti:
Tässä 88kpl diesel-Golfeja Uudellamaalla:
http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/?id_fuel_type=2&show_search=1&mileageTo=100000&id_domicile=13
Dieseleitä riittä, koska lähes jokainen haluaa vaihtaa ne TSI-Golfeihin, joista on huutava puute.Kiitos vaivannäöstäsi. Olin kyllä itsekin jo nuo hakenut.
Vastaavalla haulla bensamalleja löytyikin n 140 kpl. ja näitä tulee päivittäin huomattava määrä lisää.
Noiden joukosta yritän sitä sopivaa.Ja nimenomaan pk-seudulta. Tuskaisen kova homma eikä millään jaksaisi. Vaikeuksia on myös saada vanha bensa-golffini myytyä edes jonkinlaiseen hintaan. Onhan sekin sentään vasta 4 vuotta vanha, tosin ajettu liikaa. Huoltohistoria kunnossa samoin laskutkin kaikista isommista remonteista joita tehty, joten...
Onneksi lomaa tämä viikko, jolloin ehtii hieman etsiä. Työpäivinä pitää luottaa tuttuun myyjään... - VanhaTDIparee
Joka puolella kirjoitti:
Dieseleitä on nyt joka puolella koska kaikki haluavat TSI:n. Lisää tulisi muttei oteta, ennen kuin vanhoja saadaan myytyä. Missä peräkylässä mahdat asua.
Itselläni on TSI volkkari, luovun siittä mielelläni jos joku on kiinnostunut.
Ajettu 60 000km, tehdastakuu, täysi huolto historia. Laakkonenkin tarjoaa todella heikkoa hyvitystä vaihdossa uuteen, eikä oikein muillekkaan tunnu kelpaavan.
Valitettavasti tämä auto on jo viidettä kertaa korjattavana ja nyt meni ahdin sököksi.
Itse kanssa ottaisin mielelläni, vaikka vanhemman Golfin TDI:nä jos löytyisi vähän ajettu. Tällaisella diiselillä ajelin 300 000 km ja kone ei tarvinnut mitään ylimääräisiä huoltoja, puhumattakkaan korjauksista.
Toista on nämä TSI koneet, itse en ainakaan toista hanki, jos ennen ensimmäistä öljyn vaihtoa koneesta rupeaa kuulumaan ylimääräisiä ääniä.
Ei täällä vantaan seudulla ole vähän ajettuja diisseleitä jos ei uutta osta, enkä tiedä arvaako niissäkään volkkariin sortua, taitavat olla samaa P...skaa TSI volsujen kanssa... - Golfari...
VanhaTDIparee kirjoitti:
Itselläni on TSI volkkari, luovun siittä mielelläni jos joku on kiinnostunut.
Ajettu 60 000km, tehdastakuu, täysi huolto historia. Laakkonenkin tarjoaa todella heikkoa hyvitystä vaihdossa uuteen, eikä oikein muillekkaan tunnu kelpaavan.
Valitettavasti tämä auto on jo viidettä kertaa korjattavana ja nyt meni ahdin sököksi.
Itse kanssa ottaisin mielelläni, vaikka vanhemman Golfin TDI:nä jos löytyisi vähän ajettu. Tällaisella diiselillä ajelin 300 000 km ja kone ei tarvinnut mitään ylimääräisiä huoltoja, puhumattakkaan korjauksista.
Toista on nämä TSI koneet, itse en ainakaan toista hanki, jos ennen ensimmäistä öljyn vaihtoa koneesta rupeaa kuulumaan ylimääräisiä ääniä.
Ei täällä vantaan seudulla ole vähän ajettuja diisseleitä jos ei uutta osta, enkä tiedä arvaako niissäkään volkkariin sortua, taitavat olla samaa P...skaa TSI volsujen kanssa...Mahtoiki kukaan huomata, että minähän tämänkin provon kirjoitin?
- provojen taso
Eipä provotkaan kovin paljoa heikompitasoiksi voisi mennä kuin nimimerkin Golfari... tämänkertainen esitys.
- ei enää bensa-autoa
Eikös olekin? ;-)
- Lääkärisi
Otahan nyt päivälääkkeesi ja mene päiväunille. Niillä ei älykyytesi nouse mutta oletpa edes hetken pois häiritsemästä normaalijärkisiä.
- ei enää bensa-autoa
Lääkärisi kirjoitti:
Otahan nyt päivälääkkeesi ja mene päiväunille. Niillä ei älykyytesi nouse mutta oletpa edes hetken pois häiritsemästä normaalijärkisiä.
Otin jo. Millaisia sinä käytät? Lääkärilupasihan menetit jo aikaa sitten, kun Nigeriasta ostamasi tutkintopaperisi eivät olleet kunnossa..
Mennään siis yhdessä häiritsemästä normaalijärkisiä. Ketä ne sitten ovatkaan?
Silti TDI on kova sana volkkarimarkkinoilla, ettei siihen edes minun ja sinun hullun paperit eikä päivä lääkitys päiväunineen mitään pysty.... Ei edes valelääkäripaperisi
;-) - Lääkärisi
Otin jo. Millaisia sinä käytät? Lääkärilupasihan menetit jo aikaa sitten, kun Nigeriasta ostamasi tutkintopaperisi eivät olleet kunnossa..
Mennään siis yhdessä häiritsemästä normaalijärkisiä. Ketä ne sitten ovatkaan?
Silti TDI on kova sana volkkarimarkkinoilla, ettei siihen edes minun ja sinun hullun paperit eikä päivä lääkitys päiväunineen mitään pysty.... Ei edes valelääkäripaperisi
;-)Valitettavasti tyhmyyttä poistavaa lääkitystä sinulle ei ole. Tarvetta sinulla kyllä olisi sellaiselle.
- ei enää bensa-autoa
Lääkärisi kirjoitti:
Valitettavasti tyhmyyttä poistavaa lääkitystä sinulle ei ole. Tarvetta sinulla kyllä olisi sellaiselle.
No paljastuneella valelääkärillä ei tietty sellaisia ole. Kalkkipillerit kun ei riitä mihinkään..
Aiemmin määräämäsi lääkkeet tekivät minusta tyhmän. Minusta tulikin niin tyhmä, etten enää edes jaksa nostaa kannetta lääkäritoimen harjoittamisesta ja tyhmyyden aiheuttamisesta. Sen tekevät muut..
Siltikään mokasi ei poista TDI:n ylivoimisuutta. Harmittaako?
Ajelen sillä, kun istut vankilassa ja makselet korvauksia aiheuttamistasi vahingoista...
;-D - Sair. hoit.
No paljastuneella valelääkärillä ei tietty sellaisia ole. Kalkkipillerit kun ei riitä mihinkään..
Aiemmin määräämäsi lääkkeet tekivät minusta tyhmän. Minusta tulikin niin tyhmä, etten enää edes jaksa nostaa kannetta lääkäritoimen harjoittamisesta ja tyhmyyden aiheuttamisesta. Sen tekevät muut..
Siltikään mokasi ei poista TDI:n ylivoimisuutta. Harmittaako?
Ajelen sillä, kun istut vankilassa ja makselet korvauksia aiheuttamistasi vahingoista...
;-DÄlä välitä tuosta katkeroituneesta Variantinkuskista se vitulee kaikille kun sillä on 1.4 TSI auto.sillä alkaa pömpelissä jo lepakot pöriseen.
- ei enää bensa-autoa
Sair. hoit. kirjoitti:
Älä välitä tuosta katkeroituneesta Variantinkuskista se vitulee kaikille kun sillä on 1.4 TSI auto.sillä alkaa pömpelissä jo lepakot pöriseen.
Kiitos myötätunnosta!
Tuon valelääkärin antamat valelääkkeet tosiaan tekivät minusta tyhmän ja jaksankin ihailla ex-lääkärini (joka siis paljastui nigeriasta lääkärin tutkintopaperit hakkineeksi valelääkäriksi) suunnattoman älykkäitä ja viisaita kirjoituksia, joita silloin tällöin täällä saan ihallen lukea.
Eihän sitä nyt ihan jokainen sentään valelääkäriksi pääsekään...
Olen hänen ylivertaisen älykkäistä kirjoituksistaan niin vaikuttunut ja niinpä olen päättänyt vetäytyä ja keskittyä jatkossa vain kirjoittelemaan provoja näille autopalstoille. Se sopii minunlaisille tyhmille..
:-o
- Golfari...
Eipäs niitä tahdo löytyä,ovat aina olleet kysyttyä tavaraa ja ovat edelleenkin.
Minunkin 2.0 TDI meni heti liikkeestä n. 1-viikko. Mittarissa oli todellakin vain 88 000 km. Joskus on jopa vähän ikävä tuota moottoria oli niin pirkuleen hyvin vetävä kone,että sai läksyttää kloppeja ja lättähattu-geelipäitä.- Golfari...
Nyt löysin lasini ja TDI:tähän on aivan joka paikassa. Lähiliikkeessäkin oli viisi sopivaa ja lisää tulee tänään. TSI:ni olisi jo etukäteen myyty jos siitä luopuisin. Niistä on huutava pula.
- mbmbmb
ei diesel kannata näillä hinnoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135