Eli mistähän saisi verkkolaturin iPhone 4:een? Haluaisin sellaisen laturin jossa ei ole USB virityksiä ja johto mahdollisimman pitkä.
Mistä Verkkolaturi iPhoneen?
23
1904
Vastaukset
- Charging for iPhone
Luulenpa, ettet noilla kriteereillä taida löytää kelvollista tarvikelaturia iPhoneen. Mitä haittaa on usb"virityksistä"? Tämän "virityksen" vuoksi sinulla on siinä myös valmis liitäntäjohto tietokoneellesi tietojen ja kuvien synkronointiin koneellesi. Jos johto on mielestäsi liian lyhyt, hanki jatkoroikka laturisi ja verkon välille, näitä on kai metristä alkaen.
P.S. Näitä usb"virityksiä" ovat alkaneet käyttämään myös muut puhelinvalmistajat mm. Samsung..... Hyvä systeemi...- Simon.Phoenix
Haluaisin laturin enkä usb virityksiä. En muutenkaan sykronisoi puhelinta tietokoneeseeni. Koneeltani ei edes iTunesia löydy. Mahdollisia kuvien siirtoja varten puhelimesta koneelle käytän Copytrans ohjelmaa selkeä, nopea ja ennen kaikkea kevyt.
USB viritys laturit ei ole mun kirjoissa hyviä systeemejä. Ne jotka tykkää puhelintansa yhdistellä tietokoneeseensa jatkuvasti niin silloin varmaan USB laturi voikin tuntua hyvältä. Itse kun en kyseistä yhditämistä harrasta niin mulle ei tuollaiset viritelmät ole kiinnostavia.
Nyt kun olen vähän pitempään etsinyt niin törmäsin tälläiseen:
http://omenamies.fi/iphone-ipod-seinälaturi
Eli onko kokemusta kyseisestä liikkeestä, onko luotettava? - VAROKAA!
Simon.Phoenix kirjoitti:
Haluaisin laturin enkä usb virityksiä. En muutenkaan sykronisoi puhelinta tietokoneeseeni. Koneeltani ei edes iTunesia löydy. Mahdollisia kuvien siirtoja varten puhelimesta koneelle käytän Copytrans ohjelmaa selkeä, nopea ja ennen kaikkea kevyt.
USB viritys laturit ei ole mun kirjoissa hyviä systeemejä. Ne jotka tykkää puhelintansa yhdistellä tietokoneeseensa jatkuvasti niin silloin varmaan USB laturi voikin tuntua hyvältä. Itse kun en kyseistä yhditämistä harrasta niin mulle ei tuollaiset viritelmät ole kiinnostavia.
Nyt kun olen vähän pitempään etsinyt niin törmäsin tälläiseen:
http://omenamies.fi/iphone-ipod-seinälaturi
Eli onko kokemusta kyseisestä liikkeestä, onko luotettava?Elekee missään nimessä sotkeutuko tuohon Omenamies-kauppaan. Tilasin sieltä bluetooth kuulokken, joka ei toiminut. laitoin sähköpostia (puhelinnumeroa ei tietenkään ollut), mutta ei vastattu. Postitin ohjeiden mukaan tavaran takaisin, mutta rahoja, enkä toimivaa laitetta koskaan saanut. HUIJARI!
- Omenamies itse
VAROKAA! kirjoitti:
Elekee missään nimessä sotkeutuko tuohon Omenamies-kauppaan. Tilasin sieltä bluetooth kuulokken, joka ei toiminut. laitoin sähköpostia (puhelinnumeroa ei tietenkään ollut), mutta ei vastattu. Postitin ohjeiden mukaan tavaran takaisin, mutta rahoja, enkä toimivaa laitetta koskaan saanut. HUIJARI!
Joissakin tuotteissa saattaa joskus olla vikoja. Nämä bluetooth kuulokkeet ovat hyvä esimerkki tuotteesta jotka eivät toimineet odotetulla tavalla ja, jota emme itse olleet ehtineet ikävä kyllä testaamaan. Tuote on nyt poistettu valikoimista asiakaspalautteen takia. Kiitos tästä asiakkaillemme.Olemme hyvittäneet kaikille ostajille ostohinnan. Kirjoittaja voi ottaa uudelleen yhteyden meihin, jos ei ole palautusta saanut.
Puhelinnumero löytyy yhteystietosivulta ja tästä pálautteesta viisastuneena laitamme sen jatkossa selvästi näkyviin myös etusivulle.
- Charging for iPhone
No, jos ei alkuperäiset varusteet ole mielestäsi muuta kuin "viritelmiä", silloin on paras mennä osta-kokeile-ei toimi-heitä pois- ja niin edelleen. Ihmettelen, mitä ihmeen haittaa sulle on siitä usb-liitoksesta laturissa? En ymmärrä.
Mitä tulee tuohon linkkiisi, on se juuri kaikkea muuta kuin luotettava. Näillä tarvikelatureilla on suuria yhteensopivuus ongelmia, tiedän, kun niihin aikanani lankesin. Siksi en niitä suosittelekaan, käytän AINA alkuperäisiä latureita.....
Onnea kokeiluille ja pahoittelen hukkaan heitettyjä rahojasi....- Nysä4
Se puhelimen mukana tullu johto on ainakin ihan onnettoman lyhyt
- Simon.Phoenix
Itseäni jaksaa ihmetyttää tällä foorumilla se, että kun joku kysyy jotain niin miksi siihen ei vaan voi antaa vastausta eikä ruveta sepittelemään omia juttuja kuten tässä, että miksi se alkuperäinen ei käy. Mulle se alkuperäinen ei edusta kunnon laturia. Kunnon laturi koostuu kiinteistä osista.
Ja ei tarvitse pahoitella mahdollisia hukkaan heitettyjä rahoja. Minä en tee konkurssia vaikka tuollainen kymmenen euron laturi ei toimisikkaan. Tilaan vaan seuraavaksi toisesta paikasta kyllä se jossain vaiheessa toimivakin kohdalle osuu. - Charging for iPhone
Simon.Phoenix kirjoitti:
Itseäni jaksaa ihmetyttää tällä foorumilla se, että kun joku kysyy jotain niin miksi siihen ei vaan voi antaa vastausta eikä ruveta sepittelemään omia juttuja kuten tässä, että miksi se alkuperäinen ei käy. Mulle se alkuperäinen ei edusta kunnon laturia. Kunnon laturi koostuu kiinteistä osista.
Ja ei tarvitse pahoitella mahdollisia hukkaan heitettyjä rahoja. Minä en tee konkurssia vaikka tuollainen kymmenen euron laturi ei toimisikkaan. Tilaan vaan seuraavaksi toisesta paikasta kyllä se jossain vaiheessa toimivakin kohdalle osuu.Jos sanomani on ollut jotenkin puutteellista, yritän artikuloida selkeämmin ja vastata alkuperäiseen viestiisi:
" Eli mistähän saisi verkkolaturin iPhone 4:een? Haluaisin sellaisen laturin jossa ei ole USB virityksiä ja johto mahdollisimman pitkä."
Et löydä kelvollista laturia mistään!
Selkeästi, oletko tyytyväinen? - Simon.Phoenix
Charging for iPhone kirjoitti:
Jos sanomani on ollut jotenkin puutteellista, yritän artikuloida selkeämmin ja vastata alkuperäiseen viestiisi:
" Eli mistähän saisi verkkolaturin iPhone 4:een? Haluaisin sellaisen laturin jossa ei ole USB virityksiä ja johto mahdollisimman pitkä."
Et löydä kelvollista laturia mistään!
Selkeästi, oletko tyytyväinen?Kyllä sellaisia vaan löytyy kunhan tarpeeksi kauan etsii. Niin löytyi aikoinaan iPodiini niin kyllä löytyy tähän luuriinkin.
- Patenttimies (aito)
Simon.Phoenix kirjoitti:
Ja ei tarvitse pahoitella mahdollisia hukkaan heitettyjä rahoja. Minä en tee konkurssia vaikka tuollainen kymmenen euron laturi ei toimisikkaan. Tilaan vaan seuraavaksi toisesta paikasta kyllä se jossain vaiheessa toimivakin kohdalle osuu.Kannattaa kysyä vain midistä ja samsuden latenssista niihin saa vastaukset
- ihimettelen-
Simon.Phoenix kirjoitti:
Kyllä sellaisia vaan löytyy kunhan tarpeeksi kauan etsii. Niin löytyi aikoinaan iPodiini niin kyllä löytyy tähän luuriinkin.
Miksi sitten kyselet, jos tiedät löytäväs sellasen?????
- p askapullo
Simon.Phoenix kirjoitti:
Kyllä sellaisia vaan löytyy kunhan tarpeeksi kauan etsii. Niin löytyi aikoinaan iPodiini niin kyllä löytyy tähän luuriinkin.
Maailma on p askaa pullollaan, netti varsinkin. Ei ku tilailemaan vaan :D
- Buahhahahahaaa
Simon.Phoenix kirjoitti:
Ja ei tarvitse pahoitella mahdollisia hukkaan heitettyjä rahoja. Minä en tee konkurssia vaikka tuollainen kymmenen euron laturi ei toimisikkaan. Tilaan vaan seuraavaksi toisesta paikasta kyllä se jossain vaiheessa toimivakin kohdalle osuu.Meneppäs esittämään tuonne -> http://www.hopeinenomena.net noita mielipiteitäsi "oikeasta" laturista, saat aikaan makeat naurut. Meinaan ku sieltä löytyy porukkaa, joka tietää kaikista Appleista kaiken.
Nauravat sun kiinteät osasi päin naamaasi
- 28
Mitä tota saivartelemaan, rakentaa itse ja laittaa siihen sitten riittävän pitkän johdon.
- Omenasose
Äpletä tietysti, jos USB:t on hirvitys..
- Limanuljaska!
Limaa sen usbn kiinni, ettei irtoile ja ole usbeetä
- zz_down
No, onkos aloittaja löytänyt jo itselleen sopivaa laturia iPhoneen?
- mä tilasin tuon
Toi on nyt tuollanen usbi malli, mut pituutta on ainakin ihan hyvin :)
http://viewitem.eim.ebay.fi/3M-LONG-APPLE-IPHONE/370481239537/item- MacNoviisi
Siis mistä ylipäänsä löytyy mitään lisälaitteita tähän vehkeeseen (4S)? Haussa toinen laturi, autolaturi, langaton handsfree yms ihan peruskamaa.
- Häääh
MacNoviisi kirjoitti:
Siis mistä ylipäänsä löytyy mitään lisälaitteita tähän vehkeeseen (4S)? Haussa toinen laturi, autolaturi, langaton handsfree yms ihan peruskamaa.
No tarvikelatureita alkaa olla jo joka halpamarketissakin ja muitakin varusteita. Osa hyviä ja osa rihveleitä.
Nettikauppa.com:sta itte oon tilaillu tavaraa.
- Terrakottakommakossa
Mistä löytyisi Iphoneen seinälaturi, jossa ei olisi sitä typerää USB-pistoketta?
- fghgjköläkjhg
http://www.clasohlson.com/fi/Laturi-iPodille-iPhonelle-iPadille/Pr384082000
15€ class ohlson- Kuullut!
Olen kuullut että tiger kaupasta saisi jopa 4-5metrin latureita! Ja nettikaupasta tietenkin saa hyviä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837