Ihan tuli mieleen rva Kunvorin sadunkerronta -tyyli. Mielikuvitus taas valloillaan ::)))) tai helevetin loyhyt muisti.
Pääsiäislauantain kunniaksi lähdimme elämänjakajan seikkailemaan ja ostoksille keskustaan. Mitään kiirettä ei ollut ja viihdyimme hyvin.
Lounaalla kävimme Wikkellä. Siellä on paljon lounastajia, sillä hyvä ruoka, edullinen hinta taso ja keskusta takaavat runsaslukuisen asiakasmäärän.
Stockkan herkusta lähti mukaamme loimulohi ja lohelle sopiva heidän keittiömestarinsa tekemä ihana rapukastike. Lihatiskiltä ostin paistovalmiit Wienerleikkeet.
Tällä kertaa salaatit ostin torilta suoraan viljelijältä. Samoin kotimaiset tomaatit. Stockkan vihannestiskiltä mukaan lähti mehevät keltaiset paprikat ja tuorekurkku.
Stockkan tavaratalon puolella kiersimme hartaasti ja hyödynsimme muutaman kanta-asiakas edun. Tällainen päivä vailla ennalta laadittua aikataulua on puhdasta ylellisyyttä. Vielä että elämänjakaja jaksaa hössöttää kanssani eikä näyttänyt kyllästymisen merkkiäkään tuntui tosi ihanalta.
Diipas DAAPAS
Olipa kerran tätyli joka keksi satuja DDDDDDDDD
52
161
Vastaukset
- nIIn.
Ja se pointti avauksessa oli?
- Tiedustelisin
mitä kohteliaimmin mitä tämä viestisi mahtaa tarkoittaa? Kertoisitko oi tietäjä suur'
- omat vaihdettu
Tiedustelisin kirjoitti:
mitä kohteliaimmin mitä tämä viestisi mahtaa tarkoittaa? Kertoisitko oi tietäjä suur'
Etkö osaa lukea, vai etkö ymmärrä ?
:Rautalankaa: Kun ollaan torilla yms. niin JOKU kirjutuu heidän tunnuksillaan heidän suomi24 tileihin.
Olisko NYT syytä tarkastaa jokainen oman tilinsä, vaihtaa salasanoja yms. lisärikkomusten ehkäisyksi. - 202+8976
omat vaihdettu kirjoitti:
:Rautalankaa: Kun ollaan torilla yms. niin JOKU kirjutuu heidän tunnuksillaan heidän suomi24 tileihin.
Olisko NYT syytä tarkastaa jokainen oman tilinsä, vaihtaa salasanoja yms. lisärikkomusten ehkäisyksi.' Kun ollaan torilla yms.'
Siis mistä sä tieddät mihin kellonaikaan joku on ollu torilla, olitko sä siellä kyttäämässä vai?
Etkö sä ite kykene tekemään kahta asiaa saman päivän aikana, esimerkiks käymään torilla JA kirjautumaan sisään johonki nettisivustoon =D =D =D
Mä olen kyllä saman päivän aikana ollu töissä JA facessa JA sähköpostissa JA työpaikan sähköpostissa JA ruokakaupassa JA kenkäkaupassa JA uimahallissa JA koiran kans lenkillä jne. - "Kirjoita harkiten
"Kirjoita harkiten keskusteluryhmiin:
Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä samaa viestiä tarpeettoman moneen ryhmään. Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita." - aku tietää
omat vaihdettu kirjoitti:
Olisko NYT syytä tarkastaa jokainen oman tilinsä, vaihtaa salasanoja yms. lisärikkomusten ehkäisyksi.Ja sinä pidät niistä kirjautumista kirjaa?????MIKSI???Sitä ei kukaan ymmärrä, ymmärrätkö itse miksi teet sitä?
- buahaaa.
hinta taso
- nauruttaa kovin
minnuu kas ko taasen on;Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.
- ????????????????????
Oletko ajatellu alkaa elää omaa elämää???
- ho-hoijaa
Tätylikin elää muiden elämää...
.. Ite kertonna soittelee ihmisten työpaikoille pulina palstain tähren...
oma elämä ja perhe on pulina palstat idollillesi... - 12+13
uma lopeta!!!! kaikki luimme tunnustuksesi
Ylläpitokin saa kaivettua tunnustuksesi poistetuista viesteistä.... - tallessa on
12+13 kirjoitti:
uma lopeta!!!! kaikki luimme tunnustuksesi
Ylläpitokin saa kaivettua tunnustuksesi poistetuista viesteistä....Uma?! Haukullinenhan se kerto soitelleensa yhen palstalaisen työkavereille!
- tallessa on
Hahaha!
;D ;D ;D ;D
No huti oli sun arvaukseks, ja väärässä olet muutenkin, mulla ei ole pakkomielle kenestäkään, miten lie sun laitas.... - Hyyyyiiiii
tallessa on kirjoitti:
Hahaha!
;D ;D ;D ;D
No huti oli sun arvaukseks, ja väärässä olet muutenkin, mulla ei ole pakkomielle kenestäkään, miten lie sun laitas....Älä taas **** valehtele, sinulla ei muuta elämää olekkaan kuin ruskeakieli räkää roiskuen riekut kohteesi lahkeessa nylkyttämistä.
- katsotaas totuus esi
Voisitko vaikka linkittää tuon tarinasi tähän. Kun minulla on muistikuva, että tuota samaa paskaa uma on selittänyt jo kohta vuosikymmenen tällä palstalla, ei suinkaan haukullinen itse.
Ja kun nykyaikana soitat jollekin, mitä sillä on väliä, missä se tyyppi on puhelimensa kanssa - vai mitä ? - oulusta päivää
Onks Oulusa viel paljo lunta ? Pääsiskö hiihtämään ?
- Älähän riehu Sakuli
Oho Sakuli, paljastuit! Nämä kertomasi asiat olet jutellut yksityisesti Haukullisen kanssa etkä palstalla! Nyt valehtelit taas, sinä itse väitit että k.o lehdessä oli Haukullisen kuva vaikka ei ollutkaan!
- Keravalta.
Taidat olla kansi turkulaisen vakassa, niin on samat sekoilut kummallakin, taidatte olla oikkee rakastuneita.
Henkinen taso on brikulleen sama teillä kummallakin / seura tekee kaltaisekseen sanotaan, pusi pusi teille kyyhkyläisille jatkossakin. - Tallessa nämäkin ;D
oulusta päivää kirjoitti:
Onks Oulusa viel paljo lunta ? Pääsiskö hiihtämään ?
En ole Oulussa käynytkään!!!
- Älä riehu haukulline
Älähän riehu Sakuli kirjoitti:
Oho Sakuli, paljastuit! Nämä kertomasi asiat olet jutellut yksityisesti Haukullisen kanssa etkä palstalla! Nyt valehtelit taas, sinä itse väitit että k.o lehdessä oli Haukullisen kuva vaikka ei ollutkaan!
En ole sakuli vaan onhan se sakuli aivan itse nämä samat jutut kertonut palstallakin miksei olisi kertonut ???
Älä sinä haukullinen taas riehaannu siellä vaikka kuinka yrität ei sinua onnista! - Älähän riehu Sakuli
Älä riehu haukulline kirjoitti:
En ole sakuli vaan onhan se sakuli aivan itse nämä samat jutut kertonut palstallakin miksei olisi kertonut ???
Älä sinä haukullinen taas riehaannu siellä vaikka kuinka yrität ei sinua onnista!Voi sinua Sakuli.Vaikka kaipaatkin Haukullista en ole hän. Petyitkö?
- nauruttaaa
Hauska :)
- daapas diipas
diipas daapas!niinkus huomaat,kaikki vitun pulun pierijäkit on nykyään siirtynny puskiin ku ne ei enää kehtaa omilla nikeillään mitää kirjottaa paitti sillon ku alotuski on niitten aikaansaama.
- vai oleks sää se
Oleks sää se kello kalle ?
- tUTTUJAKO
Tv 1 21.05?
- TÄNKSJOO
KORJASIT!!!!
- Tiedoksi
väärä ketju???
- Hi baby
Tiedoksi kirjoitti:
väärä ketju???
relax what's the point???
- relaksi
Hi baby kirjoitti:
relax what's the point???
kirjoittaa saa epsanian kielellä riiis....
- Olen huvittunut
Minua hymyilyttää se että hän on nyt hyvin hyvin tuohtunut vain siitä että hänen blogiaan on kopioitu mutta ei kommentoi sanallakaan sitä että joku on kirjautunut S24:lle heidän molempien tunnuksilla juuri siihen aikaan kun he hänen kertomansa mukaan ovat kuljeskelleet kiireettömästi shoppailemassa.
Jos muistaa millaisen metakan hän piti luullessaan jonkun palstalaisen käyttäneen hänen tunnuksiaan koiranetissä on omituista että tämä tuore tunnusten käyttö ei saa häneltä mitään kommenttia.- publicenemies
Miksi et kommentoi kyseiseen blogiin???
- Olen huvittunut
publicenemies kirjoitti:
Miksi et kommentoi kyseiseen blogiin???
Etkö ymmärrä että jokaisella on oikeus kommentoida täällä mitä blogia hyvänsä?
Blogisti pitää itse blogiaan jonkinlaisena pulinapalstan jatkeena missä vastailee pulinapalstalle kirjoitettuihin kommentteihin,Miksi et häneltä kysy miksei hän kommentoi täällä? - Todella huvittunut
Olen huvittunut kirjoitti:
Etkö ymmärrä että jokaisella on oikeus kommentoida täällä mitä blogia hyvänsä?
Blogisti pitää itse blogiaan jonkinlaisena pulinapalstan jatkeena missä vastailee pulinapalstalle kirjoitettuihin kommentteihin,Miksi et häneltä kysy miksei hän kommentoi täällä?Etkö sinä ymmärrä että jokainen täällä voi kommentoida sinun jatkuvaa kommentointiasi ja vääristelyäsi toisen blogista ihan justiinsa niin paljon kun haluaa ??!!!
- Muumit laaksossa ???
Mitä sekään asia sinulla oikeastaan kuuluu mitenkään??
Blogikirjoitus joka kopioutu aloitukseksi on kirjoitettu;
Lähettänyt xxx klo 12.35
lauantai, 7. huhtikuuta 2012
Joten?
Jos lähtee aikaisin liikenteeseen on aivan varmasti jo kahdeltatoista kotona takaisin.
Joten puoli tuntia sen paluun jälkeen kirjoittaminen on täysin mahdollista ja normaalia.
Tuliko sinulle sellaista mieleesi että hän olisi tehnyt kuten minä olen joskus tehnyt.
Kirjautunut eräälle sivustolle ja kone on ollut päällä useamman tunnin ja minä välillä muualla ja välillä eri sivustoilla ja silti kirjautuneena myös eräälle sivustolle.
katsos tekniikka mahdollistaa tämän ihan helposti kokeiles joskus jospa se saisi sinut edes hetkeksi miettimään tuota hullun touhuasi millä täällä häärit! - ¨Lounasaika ? =)))))
Muumit laaksossa ??? kirjoitti:
Lähettänyt xxx klo 12.35
Joten?
Jos lähtee aikaisin liikenteeseen on aivan varmasti jo kahdeltatoista kotona takaisin.
Joten puoli tuntia sen paluun jälkeen kirjoittaminen on täysin mahdollista ja normaalia.
Tuliko sinulle sellaista mieleesi että hän olisi tehnyt kuten minä olen joskus tehnyt.
Kirjautunut eräälle sivustolle ja kone on ollut päällä useamman tunnin ja minä välillä muualla ja välillä eri sivustoilla ja silti kirjautuneena myös eräälle sivustolle.
katsos tekniikka mahdollistaa tämän ihan helposti kokeiles joskus jospa se saisi sinut edes hetkeksi miettimään tuota hullun touhuasi millä täällä häärit!¨¨¨Mitään kiirettä ei ollut ja viihdyimme hyvin.
Lounaalla kävimme Wikkellä. ¨¨ - olet sä kyl voi voi
Muumit laaksossa ??? kirjoitti:
Lähettänyt xxx klo 12.35
Joten?
katsos tekniikka mahdollistaa tämän ihan helposti kokeiles joskus jospa se saisi sinut edes hetkeksi miettimään tuota hullun touhuasi millä täällä häärit!Musta ei muutu valkoseks vaik mites yrität vääntää.On sulle rankka uraka annettu ::)) DDDDDDDDDDDDD
- Oletpa ihme vääntäjä
¨Lounasaika ? =))))) kirjoitti:
¨¨¨Mitään kiirettä ei ollut ja viihdyimme hyvin.
Lounaalla kävimme Wikkellä. ¨¨Lounaan syön minäkin töissä ollessani 10:30-12:00 välisenä aikana riippuu koska kerkiää ja kotona ja vapaalla ulkona sen voin syödä samoihin aikoihin mutta kuitenkin ennen klo:12:00 joten mitä kouhkaat?? Usealla ravintolalla ja baarilla on lounasaika venyen 10:30-13:00
Mainitsemasi wikkellä on lounasajat http://eat.fi/turku/cafe-wiklund
maanantai - lauantai
lounas
10:30-17:00
Että helvetin hyvin ehtii kiireettä syödä lounaansa ja olla kotona 12:30 !!!
Katsos nyt ;
Aamupala 6-7
Lounas 11-11.30
Välipala 14-15
Päivällinen 17-17.30
Iltapala 19.30-20
Ja aikas monella muullakin näköjään samoja aikoja;
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsi-kasvaa/taaperot-1-2v/733433-lounaan-ja-paivallisen-aikaero-ja-ruoka-ajat/?s=7fc8b2fe8400f8f31348b394fed04729#post7076796
Ja vaikka linkissä puhutaankin lapsiperheiden ruoka-ajoista niitä noudattaa lapsettomatkin !!! - Kunvoor satuja taas.
Oletpa ihme vääntäjä kirjoitti:
Lounaan syön minäkin töissä ollessani 10:30-12:00 välisenä aikana riippuu koska kerkiää ja kotona ja vapaalla ulkona sen voin syödä samoihin aikoihin mutta kuitenkin ennen klo:12:00 joten mitä kouhkaat?? Usealla ravintolalla ja baarilla on lounasaika venyen 10:30-13:00
Mainitsemasi wikkellä on lounasajat http://eat.fi/turku/cafe-wiklund
maanantai - lauantai
lounas
10:30-17:00
Että helvetin hyvin ehtii kiireettä syödä lounaansa ja olla kotona 12:30 !!!
Katsos nyt ;
Aamupala 6-7
Lounas 11-11.30
Välipala 14-15
Päivällinen 17-17.30
Iltapala 19.30-20
Ja aikas monella muullakin näköjään samoja aikoja;
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsi-kasvaa/taaperot-1-2v/733433-lounaan-ja-paivallisen-aikaero-ja-ruoka-ajat/?s=7fc8b2fe8400f8f31348b394fed04729#post7076796
Ja vaikka linkissä puhutaankin lapsiperheiden ruoka-ajoista niitä noudattaa lapsettomatkin !!!Älä jaksa läyhätä, itse tuo kertoi viettävänsä kiireetöntä shoppailupäivää lounaineen. Ja kun on kertonut että se häntä kutsuva bussikin ajaa sinne landelle missä asustaa, niin reilun puolituntia, niin mahdottomuus on se että kaiken kertomansa jälkeen on kotona kirjautumassa s24. siihen aikaan.
Mene peseen välillä sitä haisevaa ruskeaa kieltäsi.
Kaikki täyspäiset näkee kyllä mikä tarina on taas menossa rva von Kunvoorilla
joka lenkkeilee bekejensä kanssa kaivopuistossa :=))))))))))))))))))))))))))))))))).
Kovasti näet muuten vaivaa linkkeinesi, (joita en minä avaa) mistähän johtuukin :=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) - isoniso reps
Kunvoor satuja taas. kirjoitti:
Älä jaksa läyhätä, itse tuo kertoi viettävänsä kiireetöntä shoppailupäivää lounaineen. Ja kun on kertonut että se häntä kutsuva bussikin ajaa sinne landelle missä asustaa, niin reilun puolituntia, niin mahdottomuus on se että kaiken kertomansa jälkeen on kotona kirjautumassa s24. siihen aikaan.
joka lenkkeilee bekejensä kanssa kaivopuistossa :=))))))))))))))))))))))))))))))))).
Kovasti näet muuten vaivaa linkkeinesi, (joita en minä avaa) mistähän johtuukin :=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Kovasti siekin näät vaivaa ton asias eteen, mistähän johtuukin. =D
Niin mikä se tarina on mikä on menossa? Että joku on käyny lounaalla ja sit vielä kaupassakin? Ja sun mielestä se on mahdotonta koska on samana päivänä kirjautunu viel kaxnelosellekin!!!
Voi että kuule, jos sä oletkin liimautunu näyttös eteen kyttäämään jonkun kirjautumisaikoja ja päivityksiä 24/7 niin älä ny oleta että kaikki nettipalvelujen käyttäjät on yhtä saamatonta väkeä jotka ei ehdi mitään muuta tekeenkään! - Länneauhake=DDDDDD
isoniso reps kirjoitti:
Kovasti siekin näät vaivaa ton asias eteen, mistähän johtuukin. =D
Niin mikä se tarina on mikä on menossa? Että joku on käyny lounaalla ja sit vielä kaupassakin? Ja sun mielestä se on mahdotonta koska on samana päivänä kirjautunu viel kaxnelosellekin!!!
Voi että kuule, jos sä oletkin liimautunu näyttös eteen kyttäämään jonkun kirjautumisaikoja ja päivityksiä 24/7 niin älä ny oleta että kaikki nettipalvelujen käyttäjät on yhtä saamatonta väkeä jotka ei ehdi mitään muuta tekeenkään!Mikäs sinua huolestuttaa
noin hirmuisesti. Yleensä kysyjä esittäytyy henkilökohtaisia kyselyjä tehdessään.
Ai se kun kusahdit byähhähhääh, varttia vaille kaksitoista kirjaudutaan s24 jo kiireettömän shoppailupäivän, lounaan ja yli puolentunnin pussimatkan jälkeen.
Säälittää kyllä tuo valehtelutauti, jota täällä pari-kole sairastaa pahanlaatuisena. - Oletpa ihme vääntäjä
Kunvoor satuja taas. kirjoitti:
Älä jaksa läyhätä, itse tuo kertoi viettävänsä kiireetöntä shoppailupäivää lounaineen. Ja kun on kertonut että se häntä kutsuva bussikin ajaa sinne landelle missä asustaa, niin reilun puolituntia, niin mahdottomuus on se että kaiken kertomansa jälkeen on kotona kirjautumassa s24. siihen aikaan.
Kovasti näet muuten vaivaa linkkeinesi, (joita en minä avaa) mistähän johtuukin :=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Olet outo ja oudoksi jäät!
Mutta sehän on lähinnä sinun ja läheistesi ongelma kuinka hulluksi mahdatkaan päätyä...??!!
Kieleni ei ole ruskea vaan sievän vaaleanpunainen kuten kaikilla normaali ihmisillä jotka eivät tarvitse alkoholia tai savukkeita tai jatkuvaa lääkitystä mites mahtaa olla oman kielesi värin laita??
Noin muutenhan kivasti viherrät kateudesta se on huomattu.
Missä pönden perukoilla itse mahdat asua ??
Brunnsparkenissa on ihan kiva käydä sunnuntai kävelyllä ja kesällä brunssilla näin me tehdään entäs sinä oletko koskaan brunussa edes käynyt?
Ja linkkeihin kun ilmestyy tuo samaa sävyä kanssasi oleva vihreä pyrpylä se tarkoittaa linkin olevan turvallinen :))))))))))))))
WOT-liikennevalot!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10389332 linkki S24,sen tiedotteeseen asiasta!
- muuto_lintu_palaa
Missä menee normaalin ja sairaalloisen mielikuvituksen raja? Vai onko kyse mielikuvituksesta vai haave maailmassa elämisestä.
Mielenkiintoisia kysymyksiä.- lompsis lompsis
Onks sun pallo käynny vanhaks, ku nuin pieleen menee. Kandeis hei vaihtaa ainskii paristot.
- aprillia aprill
Heh, vieläks tää rva kunvor asuu Kaivopuistossa ::)).
No, joo. Aprillipäiväkin tais mennä jo. - haloofinland
miten siat liityvät pulinoihin?? maatilan emännät ja isännätkö täällä kirjoittelevat???
- isosikaolet
Mitä väliä kuka kirjoittaa.
Sinä kai itset tiedät miten liityt pulinoihin, turhaa sitä muilta on kysyä! - heja svärige
Oleksää eksynny?
- haloofinland
isosikaolet kirjoitti:
Mitä väliä kuka kirjoittaa.
Sinä kai itset tiedät miten liityt pulinoihin, turhaa sitä muilta on kysyä!Tulipas ipodella väärään ketjuun, lupaan parantaa tapani ,ei kai minua tarvii ruveta pilkkaamaan virheestäni?
sioista senverran....
Hesassa ainakin juomme puhdasta vettä, ilman sian paskalla sekoitettua aurajoen kuravettä, en yhtään ihmette miten turussa ihmiset on ilkeitä sianpaksalieteaurajoenvettä käyttää talousvetenä yöks...
- 17
kuka vaan netin ihmeelisessä maailmassa voi esittää olevansa mitä tahansa. todellisessa elämässä netin rikas saattaa paljastua köyhäksi ihmiseksi, tätikin voi olla setä.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185402
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2762206- 921773
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120- 501119
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531116- 1141098
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.831047