Marmariksen hintataso

Kesällä menossa

Löysin vaan vanhoja keskusteluita, kaipailisin hintoja aamupalalle, lounaalle, tuopeille, t-paidoille, huppareille, takseille, yms ...

Eli siis kaikelle mitä mahtaa lomalla tarvitakkaan.

7

1688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeita kyssäreitä

aamupala: kuuluu hotellin hintaan (ilmainen) - 10TL
      lounas: 4 - 20 TL
      olut: 3,5 - 7 TL
      t-paita: 5 - 80 TL
      huppari: 15 - 100 TL
      taksi: 3 - 10000000TL

• Aiotko myydä

noita kaikkai?

Mikäs jobbari sinä olet?

Vai oletko tsuppari?

• olen kuppari

En aio myydä, enkä ostaakaan. Ketjun aloittaja kysyi hintoja ja ajattelin avuliaasti niitä listata.

• kunhan utelen

Onko Maemariksessa yhtä hulluja ja kieroja myyjiä kuin Alanyassa? Millainen paikka se Marmaris noin yleensä on?

• alanya123

todellakin kieroja, siihen loppui munkin turkin reissut kun koko ajan yritettiin vedättää. Aina väärin rahasta takaisin tai ei lainkaan, "vääriä" laskuja ravintolassa(miksi aina isommat laskut...:)kun ostat jotain, yritetään väkisin yydä kymmen lisää jne. Ja minä kun haluaisin lomalla rentoutua ja shoppailla rauhassa, mutta sitä nämä ääliöt eivät tunnu tajauvana. Olin varannut reisuun 500 e shoppailuun, jäi suurin osa käyttämättä kun kypsytti nämä hullut myyjät niin paljon ja samaa sanoivat monet muutkin

• 34253
        alanya123 kirjoitti:

todellakin kieroja, siihen loppui munkin turkin reissut kun koko ajan yritettiin vedättää. Aina väärin rahasta takaisin tai ei lainkaan, "vääriä" laskuja ravintolassa(miksi aina isommat laskut...:)kun ostat jotain, yritetään väkisin yydä kymmen lisää jne. Ja minä kun haluaisin lomalla rentoutua ja shoppailla rauhassa, mutta sitä nämä ääliöt eivät tunnu tajauvana. Olin varannut reisuun 500 e shoppailuun, jäi suurin osa käyttämättä kun kypsytti nämä hullut myyjät niin paljon ja samaa sanoivat monet muutkin

Tässä esimerkki. Alanyasta ostettuja 20e hopeisia korvakoruja yritin korjauttaa, kun lukon kanssa oli häikkää, korjausarvio oli 30e. Eli siinä vähäntietoa hintatasosta Marmariksessa. Ruokailu n. 2euroa kalliimpaa ateriaa kohti kuin Alanyassa. Tosin en kaikkia sivukujia kierrellyt...

• jk

niiinkö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7393
    2. 78
      4913
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4809
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4218
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2998
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2639
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2541
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46
      2186
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2181
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1810
    Aihe