Rukoillaan seurakuntaan ymmärryksen lahjaa: uudistumista ja silmien avautumista sen edessä mikä on hyvää. Pahan pois jättämistä.
Ymmärryksen lahja
6
91
Vastaukset
- Naisenääni2
Olen mukana vaikka en seurakuntaan kuulukkaan.
Ei hylätä Jumalaa mutta pahuus. - Naisen ääni 3
Minäkin olen sitä mieltä että meidän tulee seurata Marin jälkiä.
60-luvulla kun ehkäisypillerit otettiin käyttöön Suomen naiset nsotivat suomalaisten elintasoa. He päättivät itse lapsiluvustaan ja kykenivät töihin.
Tapasivat muita erilaisia ihmisiä kun loppupeleissä uskova ei vapaanakaan jättänyt uskoa Jumalaan. Oli aikaa jopa enemmin harrastaa pienen lapseluvun kanssa. Oli aikaa harrastaa ja matkustaa muuallekkin kuin suvipäiville. Ihminen tarvitsee kaikenlaista vuorovaikutusta elämässään. Jos joku on tyytyväinen 18 lapsen kanssa ja nauttii siitä antakaa hänelle mahdollisuus siihen. Mutta vapaus valita pitää olla.
VL ei anna edes lapsille arvoa tapauksia raiskauksista on niin paljon. Nämä sairaalloisen seksivietin omaavat hallitsevat koko liikettä. Aika on uskoa ja aika on saada arvostusta muiltakin kuin saarnajapedolta.
Vain naiset pystyvät sen tekemään.
Joka ainoassa maassa missä naiset ovat ottaneet itselleen inhimillisyyden arvon on tapahtunut elintason ja muunkin arvon nousua. Luotettaan näihin nuoriin naisiin 10 30v muut taitavat olla menetettyä kalua:(- Saara-äiti
Vapauteen Kristus meidät vapautti.
- enuskokuitenkaan
Rukoilun lisäksi on myös itse tehtävä jotakin.
Kun se Jumala ei ole tähän päiväänkään antanut kuin toivoa omassa mielessä niin miksipä jatkossakaan.
Aja autolla vauhdilla seinään päin ennen sitä rukoilet Jumalaa ettei mitään käy. Kuinka suuri mahdollisuus että Jumala on juuri sillä hetkellä käytettävissä sinun tarpeeseen. Ei minkäänlaista. Siis et aja autoa seinäänpäin. Itse päätät mitä annat tehdä itsellesi.
N etin aikana saatte kaiken mahdollisen avun meiltä muilta syntisiltä naisilta, olen varma.
Keskustelimme fasepookissa tästä ja kaikki olivat kauhuissaa. Olette niin sisäänpäin kääntyneitä että ette laske edes inhimillyyden nimissä ketään syntistä lähelle. Jokaisella on oikeus omaanarvoon. Kaikki me siivotaan hoidetaan lapsia jne. Mutta emme salli olla jonkun sairaan sakin johdattelemia.- eiuskossa
Ihan oikeaa asiaa olen seurannut näitä nin sanottujen uskovaisten hommia.Kauhu ja jopa viha näiden pienten puolesta.Jos edes oma äiti eisuojele niin kuka sitten.Voisiko lastensuojelu käydä tarkistamassa näissä perheissä .Luulis ammattilaisen huomaavan. Jotka ovat näiden asioiden kanssa tekemisissä.
- ----2
Mahdan tietää sinut, Saara-äiti, aivan kun olisin kuullut seurakuntapäivillä aikoinaan kun eräs saman niminen 4 tai 5 lapsen äiti olisi puhunut vähän saman tyylistä asiaa kuin täällä... LAPSET OVAT JUMALAN LAHJA. Mahdat tälläkin hetkellä käyttää ehkäisyä, kun olet noin hyvin pystynyt pitämään lapset harvassa......................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18213660
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454950Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1553728Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525