Kokemukseni välittäjästä

piikkipallero

Ostin itse omakotitalon vuosi sitten, tässä olisi ostajan kokemuksia.
Kiinnostuin talosta, joka oli ollut myynnissä puoli vuotta, soitin valittäjälle.
Tämä kirosi ja mutis jollekin, että taas joku .....näyttö jarjestyi pitkin hampain. Välittäjä oli todella tympeä, jokaiseen kysymykseen sai ympäripyöreän vastauksen tympeästi.
Kiinnostuin kuitenkin talosta, ja tein tarjouksen kaikesta huolimatta, koska talo oli ihana.Vastauksen sain reilun kahden viikon kuluttua, ja sekin oli, että myyjä saattaa olla kiinostunut. Tarjoukseni oi 10 000 euroa alempi kuin pyynti.
Pyysin vain kosteusmittausta, mutta sekin oli vaikea saada, ei ollut kiinostusta moiseen.
Luovuin koko ajatuksesta, ja ostin samalta paikkakunnalta toisen talon, pienemmän.Mutta edelleen harmittaa, olisin todella halunnut sen talon. Mutta välittäjän vuoksi luovuin. Talo on edelleen myynnissä, nyt toisella valittäjälla, hinta 20 000 alempi. Myyjän tappio on huima välittäjän tympeän käytöksen syystä.
Harmittaa vain, etten valittanut välittäjästä hänen työnantajalleen.

3

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvvvvvvvvvvvvvvvälit

Valita vielä! Ei koskaan myöhäistä............

• Juuri tästä syystä

Älä koskaan osta taloa joka on jonkun välittäjän kautta myynnissä.
      Osta suoraan omistajalta, ei siihen tarvita välikäsiä vetämään välistä.

• asiakas...

En koskaan osta asuntoa muulta kuin välittäjältä koska en halua joutua minkään avioeroriidan keskelle tai katsella isännän nyrpeää naamaa jos en näe hänen omin kätösin tekemän remontin tuomaa lisäarvoa, saatikka ole valmis maksamaan siitä.

Kun asuntoa myy laillistettu kiinteistönvälittäjä niin tiedän että perusasiat on kunnossa ja että asunto on todella ostettavissa, sen sijaan että pariskunta vaan katselee hintatasoa ja myy jos siltä tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1094
    2. 69
      1024
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      952
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      895
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      32
      674
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38