Hitto,että minua yökötyttää

saamaton vätys

oma itteni ja katsoa itteään peilistä,no huomenna yritän edistää elämääni johonkin suuntaan.Tiedä meneekö vielä alemmas tästä,vai lähteekö nousuun.

44

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Secret

Oudon vetämättömästi mennyt tämä päivä, ottikohan eilinen työpäivä henkisesti mehut irti? ;)

Noh, tänään olen lorvinut facessa ja netissä, hieman hyödyllistäkin välillä saanut aikaan, ja yöksi pitäisi mennä työn pariin . . .

Kaipaan energisempää oloa ;)

• ++000++

Ihan sama juttu, mutta sille pitäisi tehdä jotain ja se tuntuu olevan vaikeeta.

Ainaskin mulla.

• Secret

Tänään se tuntuu olevan vaikeampaa täälläkin. Mitähän piristettä kaipaisimme, jotta päivä paranisi ? ;)

• -jahkailija1-
        Secret kirjoitti:

Tänään se tuntuu olevan vaikeampaa täälläkin. Mitähän piristettä kaipaisimme, jotta päivä paranisi ? ;)

Sanopa se. Pitäskö mennä ulos??

• Secret
        -jahkailija1- kirjoitti:

Sanopa se. Pitäskö mennä ulos??

Tylsimys, etkö mitään parempaa ja piristävämpää tarjoa?
        Voi olla, että kävelemään jossain vaiheessa tänään menen,
        nyt ei innosta sekään. Lorvituttaa. . .

• jahkailija1
        Secret kirjoitti:

Tylsimys, etkö mitään parempaa ja piristävämpää tarjoa?
        Voi olla, että kävelemään jossain vaiheessa tänään menen,
        nyt ei innosta sekään. Lorvituttaa. . .

Vai tylsimys..
        Kiitos piristyksestä sullekin.

• Secret
        jahkailija1 kirjoitti:

Vai tylsimys..
        Kiitos piristyksestä sullekin.

Kyllä, ideasi oli läpikotaisin tylsä! Odotin enemmän ;)

En toki tarvkoita nyt seksiä, sen puolen olen jo tänään itseksein tyydyttänyt. . .

• Secret

Itse tulin jo hoideltua seksuaalisuuspuolikin aamukahvin jälkeen :D

• Sweet little bitch

Tämä on kyllä juuri sopiva palsra minulle ;-). Seura sopii hyvun ja jututkin on kuin omasta kädestä. Peiliin en uskalla edes katsoa, siellä nuokkuu joku uniolento, tukka pystyssä ja silmät rähmässä. Ja pään sisällä varsinainen aarre vasta onkin :- D

• Secret

Itse olen vielä vaaleassa, vartalonmyötäisessä, hieman läpinäkyvässä satiiniyöpaidassa . . .

. . . ja villasukat jalassa :D

• Sweet little bitch

Lorvailu oliskin kivaa, ja varsinkin jos saisi olla yksin joskus. Onneksi hyvä ruoka saa paremmalle mielelle, eilen illalla raapaisin siitakesieni-parmankinkkukastiketta ja tuorepastaa, aivan sairaan hyvää, vaesinkin hyvän viinin kanssa.

• Secret
        Sweet little bitch kirjoitti:

Lorvailu oliskin kivaa, ja varsinkin jos saisi olla yksin joskus. Onneksi hyvä ruoka saa paremmalle mielelle, eilen illalla raapaisin siitakesieni-parmankinkkukastiketta ja tuorepastaa, aivan sairaan hyvää, vaesinkin hyvän viinin kanssa.

Meillä nuoriso meni tänään jo kouluun, kaipaisin hieman kohellusta heidän kanssaan. Saisi ainakin nauraa. Nauru tekee hyvää :)

Pastaruuat on ihania, mitäs jos tulisin syömään kanssasi? Oma ruokani on
        tänään grillattua kanaa ja uunikasviksia (valmis pussi sekin, vähällä vaivalla :D)

• Secret
        Secret kirjoitti:

Meillä nuoriso meni tänään jo kouluun, kaipaisin hieman kohellusta heidän kanssaan. Saisi ainakin nauraa. Nauru tekee hyvää :)

tänään grillattua kanaa ja uunikasviksia (valmis pussi sekin, vähällä vaivalla :D)

Ja kyllä . . . olen romanttinen.

En toki ylilälly. . .

• Sweet little bitch
        Secret kirjoitti:

Joo tule vaan, mä en eineksiim koske :-). Oikeasti ruoan eteen voi nähdä vaivaakin, maku on parempi. Ja se on vähän kuin hyvä esileikki ;-)

• Secret

Joo tule vaan, mä en eineksiim koske :-). Oikeasti ruoan eteen voi nähdä vaivaakin, maku on parempi. Ja se on vähän kuin hyvä esileikki ;-)

Minne tulen? ;)

Kyllä minä kosken eineksiinkin, en jaksa aina kokata keittiössä monta tuntia. Sitäpaitsi monet valmiit kasvivissekoitukset (pakaste) ovat ihan syötäviä.
        Toki täysin itsetehty ruoka on parempaa. Ehdottomasti. Mutta jos on hyvää kok-
        kausseuraa, voisin viihtyä myös keittiössä.

• Sweet little bitch
        Secret kirjoitti:

Minne tulen? ;)

Kyllä minä kosken eineksiinkin, en jaksa aina kokata keittiössä monta tuntia. Sitäpaitsi monet valmiit kasvivissekoitukset (pakaste) ovat ihan syötäviä.
        Toki täysin itsetehty ruoka on parempaa. Ehdottomasti. Mutta jos on hyvää kok-
        kausseuraa, voisin viihtyä myös keittiössä.

No tänne mun himaan tietenkin, äläkä unohda sitä yöpaitaa, haluan ehdottomasti nähdä sen ;-). Mitä laitetaan? Oletko enemmän lintu vai kala? Ts. Syödäänkö possua, nautaa, lammasta, kanaa vai kalaa? Mä tykkään kaikesta, viime aikoina lämmenny sushille erityisesti, pääasia että raaka-aineet hyvät ja ajan kanssa haudutettu. Joo, kyllä minäkin sorrun esim. wokkivihanneksiin, mutta lihapullat yms teen itse. Aivan loistavia, jos seassa vähän parmesaania muuten.

• Secret

No tänne mun himaan tietenkin, äläkä unohda sitä yöpaitaa, haluan ehdottomasti nähdä sen ;-). Mitä laitetaan? Oletko enemmän lintu vai kala? Ts. Syödäänkö possua, nautaa, lammasta, kanaa vai kalaa? Mä tykkään kaikesta, viime aikoina lämmenny sushille erityisesti, pääasia että raaka-aineet hyvät ja ajan kanssa haudutettu. Joo, kyllä minäkin sorrun esim. wokkivihanneksiin, mutta lihapullat yms teen itse. Aivan loistavia, jos seassa vähän parmesaania muuten.

Olen lähes kaikkiruokainen. Rakastan juustoja, myös ruokaan sulatettuna. Lammas ei erityisemmin houkuttele, mutta söisin kyllä sitäkin. Possu, erityisesti nauta, kana ja kala - kaikki loistavia ruoka-aineksia. Lisäksi pidän kasviksista ja salaatista -sielläkin voisi olla juustoa. Rakastan myös pizzaa. Lihapullat on ihania. Pastaruoat myös. Nam, pidän todella monesta. Rakastan ruokaa ja sitä että saa syödä hyvin!

Sinun todella pitäisi kutsua minut luoksesi.

• Secret
        Secret kirjoitti:

Olen lähes kaikkiruokainen. Rakastan juustoja, myös ruokaan sulatettuna. Lammas ei erityisemmin houkuttele, mutta söisin kyllä sitäkin. Possu, erityisesti nauta, kana ja kala - kaikki loistavia ruoka-aineksia. Lisäksi pidän kasviksista ja salaatista -sielläkin voisi olla juustoa. Rakastan myös pizzaa. Lihapullat on ihania. Pastaruoat myös. Nam, pidän todella monesta. Rakastan ruokaa ja sitä että saa syödä hyvin!

Sinun todella pitäisi kutsua minut luoksesi.

Kana ja kasvikset masussa :)
        Hyvää oli.

• Secret
        Secret kirjoitti:

Kana ja kasvikset masussa :)
        Hyvää oli.

Päivälepo poikaa :)

Olisi kyllä ihana olla samanpeiton alla kikittelemässä
        jonkun kanssa, kenestä tykkää paljon . . .

Hmmm . . . mieluuni tulee . . .

• sen ruusuisen?
        Secret kirjoitti:

Päivälepo poikaa :)

Olisi kyllä ihana olla samanpeiton alla kikittelemässä
        jonkun kanssa, kenestä tykkää paljon . . .

Hmmm . . . mieluuni tulee . . .

Uskaltaisitko riisua yökkärinkin?

• Secret
        sen ruusuisen? kirjoitti:

Uskaltautuisin riisumaan, jos lupaisit hyväillä vartaloani. :)

• halpaa seksiä
        sen ruusuisen? kirjoitti:

halpa mies halpa nainen

• Omg !! Omg !!
        Secret kirjoitti:

Taidat olla melkosessa puutteessa kun pitää harrastaa palstaseksiä tuntemattoman läähättäjän kanssa ! Sitäpaitsi, sulla on kuitenkin raskauskiloja edelleen jota pidä paita päällä vaan, ne ei oo kovin mukavan näkösiä.

• Sweet little bitch
        Secret kirjoitti:

Lupaan kautta kiven ja kannon :-)

• hihii hihii

Lupaan kautta kiven ja kannon :-)

vaikket ees tiiä kuka toi ittensä aamulla itte tyydyttäny palstaseksi' kaipaava akka on ! pahasti on sullaki asiat ku tossa pisteessä oot.

• Viim.ed.
        hihii hihii kirjoitti:

vaikket ees tiiä kuka toi ittensä aamulla itte tyydyttäny palstaseksi' kaipaava akka on ! pahasti on sullaki asiat ku tossa pisteessä oot.

Juu, niin on ;-)

• jospa ne
        hihii hihii kirjoitti:

sen teini - ikäset tietäis mitä se äitee täällä kirjottelee ...

• Niinpä niin
        jospa ne kirjoitti:

sen teini - ikäset tietäis mitä se äitee täällä kirjottelee ...

" kikittelemässä peiton alla ja jos lupaat hyväillä vartaloani " ... siinä lapsukaisille vähän äitimamman tekstiä ...

• Secret
        Omg !! Omg !! kirjoitti:

Taidat olla melkosessa puutteessa kun pitää harrastaa palstaseksiä tuntemattoman läähättäjän kanssa ! Sitäpaitsi, sulla on kuitenkin raskauskiloja edelleen jota pidä paita päällä vaan, ne ei oo kovin mukavan näkösiä.

En nyt niin pahassa kunnossa ole ikäisekseni :D

Ja jos kelpaan eräälle nuoremmallekin miehelle, niin . . . ;)

Mitä jos pitäisitkin alastomasta vartalostani, kun hieman tutkisit sitä?

Ole huoletta, en makaa tuntemattomien, outojen yms. kanssa. Ei ole minua.

Ps. Joko julkaiset ruokalistan, mitä valmistat minulle tässä joku viikonloppu luonasi ?
        (Ei tuntemattomille).

• Secret
        hihii hihii kirjoitti:

Tiedätkö, että itsetyydytys voi olla äärimmäisen eroottista ja nautinnollista?

Tänään nautin siitä erityisesti. . . Tuntui äärimmäisen hyvältä . . .

• hyi stana sentään
        Secret kirjoitti:

Ps. Joko julkaiset ruokalistan, mitä valmistat minulle tässä joku viikonloppu luonasi ?
        (Ei tuntemattomille).

ohi meni kuule raskaasti, minä en tommoseen ämmään joka itteensä täällä kauppaa tuntemattomalle ja kertoo miten aamulla on itensä tyydyttänyt koske pitkällä tikullakaan.
        en ollut se jonka kanssa vaihdoit naimisjuttuja. hyi.

• Secret
        Secret kirjoitti:

(Ei tuntemattomille).

Uskaltaisitkohan edes koskettaa vartaloani?

• pakkohan se on
        Secret kirjoitti:

Tiedätkö, että itsetyydytys voi olla äärimmäisen eroottista ja nautinnollista?

Tänään nautin siitä erityisesti. . . Tuntui äärimmäisen hyvältä . . .

sillon kun ei muuta saa ja pitää kaupata täällä itteensä yhdelle jos toisellekin.

• Secret
        Niinpä niin kirjoitti:

" kikittelemässä peiton alla ja jos lupaat hyväillä vartaloani " ... siinä lapsukaisille vähän äitimamman tekstiä ...

Etkö aavista, että he ovat kuulleet eroottisempiakin juttuja suustani ;)

Minulla on omanlaatuinen huumorintaju, josta nuorisoni on päässyt osalliseksi ;)

He tuntevat kaksimielisyyteni ja sen, että hmmmm... pidän eroottisuudesta.

• Secret
        pakkohan se on kirjoitti:

sillon kun ei muuta saa ja pitää kaupata täällä itteensä yhdelle jos toisellekin.

Ole huoletta, saan seksiä. Siitä huolimatta joskus on ihanaa tyydyttää itseään ja nauttia yksin . . .

• Tiedätkö ..
        Secret kirjoitti:

Uskaltaisitkohan edes koskettaa vartaloani?

Minä voisin kyllä uskaltaa mutta en koskaan halua tehdä sitä ihmiselle joka tarjoaa itseään netissä noin tavallasi. Minulla on rima aika paljon korkeammalla.
        Halveksin sinunlaisia ihmisiä.

• Secret
        hyi stana sentään kirjoitti:

ohi meni kuule raskaasti, minä en tommoseen ämmään joka itteensä täällä kauppaa tuntemattomalle ja kertoo miten aamulla on itensä tyydyttänyt koske pitkällä tikullakaan.
        en ollut se jonka kanssa vaihdoit naimisjuttuja. hyi.

En vaihda naimisjuttuja kenenkään kanssa. Sitäpaitsi se, että tyydyttää itseään on hyvin tervettä ja ihanaa, ei siinä ole selittelyjentarvetta ollenkaan. Epäilen, että voisit käydä hyvinkin kuumana minuun, jos niikseen tulisi . . .

Sitäpaitsi Ruusuyöpaitani on aina kuulunut suosikkeihini . . .

Mutta mietihän nyt tarkkaan sitä ruokapuolta . . . :P

• Secret
        Tiedätkö .. kirjoitti:

Minä voisin kyllä uskaltaa mutta en koskaan halua tehdä sitä ihmiselle joka tarjoaa itseään netissä noin tavallasi. Minulla on rima aika paljon korkeammalla.
        Halveksin sinunlaisia ihmisiä.

Varmasti halveksit. Koska itse makaat oikeasti kaikkien kanssa ja tiedät hyvin etten minä tee niin. Siinä sinulla halveksimista :D

• Secret
        Secret kirjoitti:

Etkö aavista, että he ovat kuulleet eroottisempiakin juttuja suustani ;)

Minulla on omanlaatuinen huumorintaju, josta nuorisoni on päässyt osalliseksi ;)

He tuntevat kaksimielisyyteni ja sen, että hmmmm... pidän eroottisuudesta.

Huomioi nyt, että nuorisoni ei ole enää ihan pieniä lapsia. Haluan tarjota heille todellista elämää, oikeita asioita, joihin myös seksuaalisuus kuuluu . . .

Tai voin hyvin nauttia viiniä, pelkäämättä että he näkevät jne . . .

• Sweet little bitch
        Secret kirjoitti:

(Ei tuntemattomille).

Palaan siihen vielä, pitää katsoa, mitä lîhaa on tarjolla :-)

• Secret

Unohdin kertoa, että yöpaidassa on myös punaisia ruusuja . . .

• Sweet little bitch

Hyvä kun muistit tuonkin, taidat olla aika romanttinen :-)

• Montako lasta

sulla on, taitavat olla aika pieniä ku käytit sanaa nuoriso ?

• Secret
        Montako lasta kirjoitti:

sulla on, taitavat olla aika pieniä ku käytit sanaa nuoriso ?

Kaksi ihanaa teini-ikäistä (nuorisoa). :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe