puoli tuntia yksityisllä gynekologilla. että semmosta. kivaa riistoa sairaiden kustannuksella. hävetkää lääkärit, oisit valinnu kauppatieteet, se ois sulle parempi ala, saisit helpommalla rikkauksia, kansanterveys ei sinua kiinnosta pa**an vertaa, vaan oma kukkarosi. Taita jäädä käymättä, tai täytyy mennä viroon hoidattamaan ittensä.
93,50 e gynekologikäynti
31
264
Vastaukset
- LL
No tämä erikoislääkäri on opiskellut noin 12 vuotta.....kyllä työstä kuuluu saada ansaittu palkka. Ei yksityisen erikoislääkärin (tai noin yleensäkin lääkärin, kuten ei kenenkään muunkaan ammattilaisen) työ ole mitään hyväntekeväisyyttä.
Tuohan oli vielä edullinen tuo käyntisi, kuuluiko siihen lainkaan vag.ultraa? - häpeä!
ai niin...eihän kukaan muu ole suomessa voinut opiskella niin kauan kuin erikoislääkäri!!! Ninpä tietenkin...olet ainoa! Onneksi olkoon! Mikä luulet olevasi??Palkka palkka palkka palkkap alkka palkka. huomaatko mikä sinua ajaa ja motivoi? Palkka! ei sanaakaan: kansanterveys. Potilaat. sairaat. sairaus. sairaudesta parantaminen. auttamisen tuoma ilo. NIIIIIN, ja muut korkeakoulutuksen saaneet ammatilaisethan tekee hyväntekeväisyyttä tai melkein ilmaiseksi, niinkö? ei, vaan jotain kohtuuden rajaa osataan vetää ja koetaan ehkä ahneuden HÄPEÄÄ vaika ollaankin niskan päällä sairaisiin nähden, ja heikompipalkkaisiin. Toistan: häpeä!
- Mietipä vähän!
Suomalaiskansallinen perustauti - kateus - taitaa nostaa päätään. Onko tullut valittua väärä ammatti vai eikö pää kestänyt opiskella lääkäriksi tai muuhun suuripalkkaiseen ammattiin. Yleensä näihin suuripalkkaisiin ammatteihin joutuu opiskelemaan pitkään ja velkarahalla. Velatkin pitää maksaa ja siihen tarvitaan rahaa.
Onhan se nähty mihin tällainen "hyväntekeväisyys" johtaa, sairaanhoitajat eivät saa koulutuksensa mukaista palkkaa vaikka ovat siihen ehdottomasti oikeutettuja. Mutta kaikki ajattelee että siellä kotona on insinööripuoliso hankkimassa kunnon palkkaa niin korkeakoulutettu vaimo voi tehdä pienipalkkaista "hyväntekeväisyyttä".
Moniko tekee työtään todellakin hyväntekeväisyyttään. Kyllä töissä käydään palkan vuoksi että pystyy elämään tässä maailmassa. Hyväntekeväisyys ei tuo asuntoa, ruokaa, lääkkeitä ym. Siihen tarvitaan rahaa ja sitä saa vain tekemällä työtä. - gynekologin huijaama
Mietipä vähän! kirjoitti:
Suomalaiskansallinen perustauti - kateus - taitaa nostaa päätään. Onko tullut valittua väärä ammatti vai eikö pää kestänyt opiskella lääkäriksi tai muuhun suuripalkkaiseen ammattiin. Yleensä näihin suuripalkkaisiin ammatteihin joutuu opiskelemaan pitkään ja velkarahalla. Velatkin pitää maksaa ja siihen tarvitaan rahaa.
Onhan se nähty mihin tällainen "hyväntekeväisyys" johtaa, sairaanhoitajat eivät saa koulutuksensa mukaista palkkaa vaikka ovat siihen ehdottomasti oikeutettuja. Mutta kaikki ajattelee että siellä kotona on insinööripuoliso hankkimassa kunnon palkkaa niin korkeakoulutettu vaimo voi tehdä pienipalkkaista "hyväntekeväisyyttä".
Moniko tekee työtään todellakin hyväntekeväisyyttään. Kyllä töissä käydään palkan vuoksi että pystyy elämään tässä maailmassa. Hyväntekeväisyys ei tuo asuntoa, ruokaa, lääkkeitä ym. Siihen tarvitaan rahaa ja sitä saa vain tekemällä työtä.ei ole kyse kateudesta vaan itsensä terveeksi hoitamisesta, mikä jää nyt minulta tekemättä- Opiskelijalla ei ole varaa käydä ahneella riisto-gynellä. Ja tiedoksi- en varannut aikaa, olin aikeissa, mutta jäi hinnan takia tekemättä -siitäs ahne sai ja jäi ilman töitä. Ei saanut minusta maksavaa asiakasta. jos olisi kohtuuden pyytänyt olisin maksanut sen mielelläni, JA HÄNKIN OLISI PÄÄSSYT TIENAAMAAN. Ja aion jonottaa sen ajan kunnes pääsen kunnalliseen hoitoon-niinkuin tämän gynen äiti joka synnytti gynen ILMAISEKSI SYNNYTYSLÄÄKÄRIN TAI KÄTILÖN ILMAISESSSA HOIDOSSA SAIRAALASSA. Ja aion tehdä sosiaaliministeriöön kyselyn tästä asiasta-siksi että pienillä kaupungeilla ei ole kunnallista gynekologia, vaan eilenkin terveydenhoitaja yritti ohjata minua suoraan yksityiselle puolelle. Kyllä nämä villit lääkärit saadaan kuriin kun otetaan asia esille ja tehdään asiasta julkinen. Sisiaali ja terveysministeriö saa ottaa asian tutkittavaksi ja hoitaa asian.
- Oletpa tietämätön
gynekologin huijaama kirjoitti:
ei ole kyse kateudesta vaan itsensä terveeksi hoitamisesta, mikä jää nyt minulta tekemättä- Opiskelijalla ei ole varaa käydä ahneella riisto-gynellä. Ja tiedoksi- en varannut aikaa, olin aikeissa, mutta jäi hinnan takia tekemättä -siitäs ahne sai ja jäi ilman töitä. Ei saanut minusta maksavaa asiakasta. jos olisi kohtuuden pyytänyt olisin maksanut sen mielelläni, JA HÄNKIN OLISI PÄÄSSYT TIENAAMAAN. Ja aion jonottaa sen ajan kunnes pääsen kunnalliseen hoitoon-niinkuin tämän gynen äiti joka synnytti gynen ILMAISEKSI SYNNYTYSLÄÄKÄRIN TAI KÄTILÖN ILMAISESSSA HOIDOSSA SAIRAALASSA. Ja aion tehdä sosiaaliministeriöön kyselyn tästä asiasta-siksi että pienillä kaupungeilla ei ole kunnallista gynekologia, vaan eilenkin terveydenhoitaja yritti ohjata minua suoraan yksityiselle puolelle. Kyllä nämä villit lääkärit saadaan kuriin kun otetaan asia esille ja tehdään asiasta julkinen. Sisiaali ja terveysministeriö saa ottaa asian tutkittavaksi ja hoitaa asian.
Mikä on villi lääkäri. Eiköhän gynekologi ole erikoislääkärin koulutuksen suorittanut ja Lääkäriliiton jäsen, laillistettu lääkäri. Ei siis villi. Yksityisen puolen hinnoittelu on vapaata, siihen ei edes Sosiaali- ja terveysministeriö puutu. Onko sinulla minkä asteen opiskelu meneillään. Toisen asteen... muuta ei päätellä.
- jb,jv,.jhv
Oletpa tietämätön kirjoitti:
Mikä on villi lääkäri. Eiköhän gynekologi ole erikoislääkärin koulutuksen suorittanut ja Lääkäriliiton jäsen, laillistettu lääkäri. Ei siis villi. Yksityisen puolen hinnoittelu on vapaata, siihen ei edes Sosiaali- ja terveysministeriö puutu. Onko sinulla minkä asteen opiskelu meneillään. Toisen asteen... muuta ei päätellä.
villi lääkäri=moraaliton rahankalastaja. juuri niin kuin kerroit itse: hinnoittelu on vapaata. Ei moraalia, ei kohtuutta, ei häpeää, ei kansanterveyden maksimointia. Oma napa se mikä sanelee.
- Mietipä vähän!
jb,jv,.jhv kirjoitti:
villi lääkäri=moraaliton rahankalastaja. juuri niin kuin kerroit itse: hinnoittelu on vapaata. Ei moraalia, ei kohtuutta, ei häpeää, ei kansanterveyden maksimointia. Oma napa se mikä sanelee.
Edelleen - kateus jyllää näissä viesteissä! Jotkut ilmeisesti haluavat kommunismia tai muuta vastaavaa kulttuurimuotoa jossa mikään ei saa maksaa mitään kansalle ja kaikki tasapäistetään.
Yksityislääkärit saa laskuttaa työstään juurin sen mitä katsovat tarvitsevansa kulujen kattamiseksi ja riittävän nettotulotason saamiseksi itselleen. Eiköhän tämä gynekologikin ole maksanut moninkertaisesti veroissaan ne "ilmaiset" synnytykset ja kätilön palvelut ja taannut vastaavat palvelut monien muiden puolesta jotka eivät maksa veroja.
Opiskelijat ovat suuri nettohyötyjäjoukko opiskellessaan, veronmaksajat maksavat heidän kulujaan. Itse olen aikanaan joutunut opiskelemaan ammattiin velkarahalla ja maksamaan ne pankille korkoineen kiltisti takaisin. En saanut mitään nykyopiskelijalle tuttuja avustuksia. Nyt käytän niitä verorahojani julkisen puolen palveluissa. Viimeksi gynekologilla käydessäni maksoin käynnistä 90 € enkä pitänyt sitä suurena saamiini palveluihin nähden. Nyt uusin hormonireseptit terveyskeskuslääkärillä kun ei ollut mitään vaivoja jotka olisi edellyttänyt gynekologikäyntiä.
Aivan hullua tekstiä tuollainen sauhuaminen ja häpeämisen vaatiminen kun pitkän korkeakoulutuksen käynyttä vaaditaan ilmaiseen hyväntekeväisyystyöhön. Ehkäpä nämä vaatijat sitten tekevät tätä ilmaista vapaaehtoistyötä kun vaativat sitä toisiltakin. - --uå9uå
Mietipä vähän! kirjoitti:
Edelleen - kateus jyllää näissä viesteissä! Jotkut ilmeisesti haluavat kommunismia tai muuta vastaavaa kulttuurimuotoa jossa mikään ei saa maksaa mitään kansalle ja kaikki tasapäistetään.
Yksityislääkärit saa laskuttaa työstään juurin sen mitä katsovat tarvitsevansa kulujen kattamiseksi ja riittävän nettotulotason saamiseksi itselleen. Eiköhän tämä gynekologikin ole maksanut moninkertaisesti veroissaan ne "ilmaiset" synnytykset ja kätilön palvelut ja taannut vastaavat palvelut monien muiden puolesta jotka eivät maksa veroja.
Opiskelijat ovat suuri nettohyötyjäjoukko opiskellessaan, veronmaksajat maksavat heidän kulujaan. Itse olen aikanaan joutunut opiskelemaan ammattiin velkarahalla ja maksamaan ne pankille korkoineen kiltisti takaisin. En saanut mitään nykyopiskelijalle tuttuja avustuksia. Nyt käytän niitä verorahojani julkisen puolen palveluissa. Viimeksi gynekologilla käydessäni maksoin käynnistä 90 € enkä pitänyt sitä suurena saamiini palveluihin nähden. Nyt uusin hormonireseptit terveyskeskuslääkärillä kun ei ollut mitään vaivoja jotka olisi edellyttänyt gynekologikäyntiä.
Aivan hullua tekstiä tuollainen sauhuaminen ja häpeämisen vaatiminen kun pitkän korkeakoulutuksen käynyttä vaaditaan ilmaiseen hyväntekeväisyystyöhön. Ehkäpä nämä vaatijat sitten tekevät tätä ilmaista vapaaehtoistyötä kun vaativat sitä toisiltakin."pitkän korkeakoulutuksen käynyttä vaaditaan ilmaiseen hyväntekeväisyystyöhön. Ehkäpä nämä vaatijat sitten tekevät tätä ilmaista vapaaehtoistyötä kun vaativat sitä toisiltakin."
Jäit kiinni valehtelusta. En pyytänyt missään ilmaista käyntiä, vaan sanoin: olisin mielelläni maksanut kohtuudella pyydetyn hinnan. Ja hän olisi saanut minusta maksavan asiakkaan, ja kaikki yhteiskunnassa olisivat hyötyneet. Mutta koska on lähtenyt kohtuuttomuuden tielle, en aio käyttää hänenn palveluitaan, eikä varmasti kovin moni muukaan. Näin myös hän häviää. Kyllähän jokainen SAA hinnoitella palvelunsa miten haluaa, mutta kun asiakkaat eivät tule, niin siinähän ajaudut konkkaan. minulla on myös pitkä korkeakoulutus takana, tosin vielä olen opiskelija. Enemmän minusta kuulostaa että SINÄ olet katkera, enkä minä. Minä kyllä saan palveluni ilmaiseksi, sama se minulle on, mutta SINÄ olet joutunut maksamaan turhasta, ja yksityislääkäri joutuu työttömäksi kun asiakkaita ei tule.Meni yhden lääkärin koulutus hukkaan, ja tulipahan muutama miljoona yhteiskunnan rahoja tuhlattua tähänkin lääkäriin.WC pöntöstä siis alas. - Nohyhyhyyy
gynekologin huijaama kirjoitti:
ei ole kyse kateudesta vaan itsensä terveeksi hoitamisesta, mikä jää nyt minulta tekemättä- Opiskelijalla ei ole varaa käydä ahneella riisto-gynellä. Ja tiedoksi- en varannut aikaa, olin aikeissa, mutta jäi hinnan takia tekemättä -siitäs ahne sai ja jäi ilman töitä. Ei saanut minusta maksavaa asiakasta. jos olisi kohtuuden pyytänyt olisin maksanut sen mielelläni, JA HÄNKIN OLISI PÄÄSSYT TIENAAMAAN. Ja aion jonottaa sen ajan kunnes pääsen kunnalliseen hoitoon-niinkuin tämän gynen äiti joka synnytti gynen ILMAISEKSI SYNNYTYSLÄÄKÄRIN TAI KÄTILÖN ILMAISESSSA HOIDOSSA SAIRAALASSA. Ja aion tehdä sosiaaliministeriöön kyselyn tästä asiasta-siksi että pienillä kaupungeilla ei ole kunnallista gynekologia, vaan eilenkin terveydenhoitaja yritti ohjata minua suoraan yksityiselle puolelle. Kyllä nämä villit lääkärit saadaan kuriin kun otetaan asia esille ja tehdään asiasta julkinen. Sisiaali ja terveysministeriö saa ottaa asian tutkittavaksi ja hoitaa asian.
Kuka viitsii pienellä palkalla tutkia sinun tuhverosi?
- Se maksaa paljon
Nohyhyhyyy kirjoitti:
Kuka viitsii pienellä palkalla tutkia sinun tuhverosi?
Hyvin sanottu.
- Mietipä vähän!
--uå9uå kirjoitti:
"pitkän korkeakoulutuksen käynyttä vaaditaan ilmaiseen hyväntekeväisyystyöhön. Ehkäpä nämä vaatijat sitten tekevät tätä ilmaista vapaaehtoistyötä kun vaativat sitä toisiltakin."
Jäit kiinni valehtelusta. En pyytänyt missään ilmaista käyntiä, vaan sanoin: olisin mielelläni maksanut kohtuudella pyydetyn hinnan. Ja hän olisi saanut minusta maksavan asiakkaan, ja kaikki yhteiskunnassa olisivat hyötyneet. Mutta koska on lähtenyt kohtuuttomuuden tielle, en aio käyttää hänenn palveluitaan, eikä varmasti kovin moni muukaan. Näin myös hän häviää. Kyllähän jokainen SAA hinnoitella palvelunsa miten haluaa, mutta kun asiakkaat eivät tule, niin siinähän ajaudut konkkaan. minulla on myös pitkä korkeakoulutus takana, tosin vielä olen opiskelija. Enemmän minusta kuulostaa että SINÄ olet katkera, enkä minä. Minä kyllä saan palveluni ilmaiseksi, sama se minulle on, mutta SINÄ olet joutunut maksamaan turhasta, ja yksityislääkäri joutuu työttömäksi kun asiakkaita ei tule.Meni yhden lääkärin koulutus hukkaan, ja tulipahan muutama miljoona yhteiskunnan rahoja tuhlattua tähänkin lääkäriin.WC pöntöstä siis alas.Kuten jo on todettu, tuo veloitus on aivan normaali yksityislääkäri taksa, myös muilla kuin gynekologeilla. Herää jo, olet vaan tottunut saamaan lääkäripalvelut ilmaiseksi etkä haluaisi maksaa erikoislääkärinkään maksuja. Minäkin olen saanut aikanaan käytännössä kaikki lääkärinpalvelut ilmaiseksi, mutta en ole koskaan vaatinut että yksityislääkärienkin pitäisi harrastaa hyväntekeväisyyttä tekemällä töitä mitättömällä palkalla. Jos kerran opiskelet korkeakoulussa, uskon että sinäkin haluat aikanaan kunnollisen palkan jolla pystyt elämään mukavasti.
- Ei riistoa
Ei ole riistoa, itse maksan lähes saman erikoislääkärille, ortopedi 15 min. vastaanotosta. Tuosta vähennetään Kelan korvaus.
- dnzjmr
Ei sinua kukaan sinne gynelle pakottanut, vaan itse valitsit yksityisen sektorin. Tuostakin hinnasta iso osa menee vuokriin, veroihin ja sen sellaisiin.
Jos vaivasi olisi ollut gynekologin asiantuntemusta vaativa, terveyskeskuslääkäri olisi kirjoittanut lähetteen julkiselle. Siellä ei olisi mennyt satasta. - Suhteellista
Tuohan on ihan perusmaksu :) Mulla meni viime gynekäynnillä pikkasen päälle 200euroa- Kelan korvaus. Käynti oli ihan rutiinikäynti johon liittyi ultraäänitutkimus ja yksi verikoe n.40euroa.
Mieluusti maksan kun saan hyvää hoitoa :)- höh.....
tyhmät maksaa. 200 euroa pelkästä verikokeesta ja ultrasta.
- Terveys nro yksi
höh..... kirjoitti:
tyhmät maksaa. 200 euroa pelkästä verikokeesta ja ultrasta.
Kyseessä ei ole pelkkä verikoe ja vagin. ulta, vaan myös gynekologin tarkastus. 200E ei ole suuri raha omasta terveydestä. Itse olen saanut aivan huippuhoitoa yksityisellä, kaikki toiveet siis ihan kaikki otetaan huomioon. Erikoislääkäri on palkkansa ansainnut.
- ääliöt maksaa
Terveys nro yksi kirjoitti:
Kyseessä ei ole pelkkä verikoe ja vagin. ulta, vaan myös gynekologin tarkastus. 200E ei ole suuri raha omasta terveydestä. Itse olen saanut aivan huippuhoitoa yksityisellä, kaikki toiveet siis ihan kaikki otetaan huomioon. Erikoislääkäri on palkkansa ansainnut.
"huippuhoitoa yksityisellä" ahaa. eli he onkin jotenkin pätevämpiä lääkäreitä kun kunnalliset, en tiennytkään :O .Saman olisit saanut ilmaiseksikin....heh heh!
- Oletpa katkera
ääliöt maksaa kirjoitti:
"huippuhoitoa yksityisellä" ahaa. eli he onkin jotenkin pätevämpiä lääkäreitä kun kunnalliset, en tiennytkään :O .Saman olisit saanut ilmaiseksikin....heh heh!
Viestisi on katkera, miksi?
- Terveys nro 1
ääliöt maksaa kirjoitti:
Kyllä erikoislääkärin koulutus on noin 6 vuotta pidempi verrattuna yleislääkäriin kunnallisella. Etkö edes tiennyt??
- hah hah vitsailusi
Terveys nro 1 kirjoitti:
Kyllä erikoislääkärin koulutus on noin 6 vuotta pidempi verrattuna yleislääkäriin kunnallisella. Etkö edes tiennyt??
siis kysyin:MITEN yksityisen gynekologin ammattipätevyys on korkeampaa tasoa kuin kunnallisen gynekologin? No, voin vastata: ei mitenkään.
- Herääpahvipentu
ääliöt maksaa kirjoitti:
Hei haloo! Ei ole ilmaista lääkäriä tässä yhteiskunnassa. Kaikki maksaa palvelut verojen muodossa. jopa se kovarahainen lääkärikin maksaa hyvät verot, että sinä saat sen "ilmaisen" palvelusi.
- Kateus puhuu
Herääpahvipentu kirjoitti:
Hei haloo! Ei ole ilmaista lääkäriä tässä yhteiskunnassa. Kaikki maksaa palvelut verojen muodossa. jopa se kovarahainen lääkärikin maksaa hyvät verot, että sinä saat sen "ilmaisen" palvelusi.
Kateus puhuu. Ne hyväpalkkaiset lääkärit maksavat korkeata veroprosenttia ansioistaan. Todella, ilmaista lääkäriä ei ole. Lopuksi, lääkäri ihan jokainen on palkkansa ansainnut. Ei käy kateeksi, ei. Suvussani on useampi kovapalkkainen lääkäri. Tiedän sen kiireen ja vastuun.
- ...
hah hah vitsailusi kirjoitti:
siis kysyin:MITEN yksityisen gynekologin ammattipätevyys on korkeampaa tasoa kuin kunnallisen gynekologin? No, voin vastata: ei mitenkään.
Voi se ollakin, myös toisinpäin. Julkisen puolen gynekologit eivät työskentele terveyskeskuksissa, he työskentelevät sairaaloissa. Terveyskeskuksessa joudut yleislääkärin ronkittavaksi.
- Outoe
Ensinnäkin pääset julkisen puolen gynelle vasta kun perusterveydenhoidon lääketieteen lisensiaatti sinulle kirjottaa lähetteen. Ja sitten maksat e rikoissairaanhoidon maksun. Lisensiaatti ei ole erikoistunut gynekologiaan.
- Outoe
Ensinnäkin pääset julkisen puolen gynelle vasta kun perusterveydenhoidon lääketieteen lisensiaatti sinulle kirjottaa lähetteen. Ja sitten maksat e rikoissairaanhoidon maksun. Lisensiaatti ei ole erikoistunut gynekologiaan.
- Suhteellista
Yhdyn edelliseen :)
- monta vaikutinta
Kyllähän se gynekologin taksa tuntuu kalliilta verrattuna yksityisen hammaslääkärin taksaan. Molemmilla on toki erilaisia koneita ja laitteita hankittuna työnsä hoitamiseen. Tavallisella hammaslääkärillä ei toki ole erikoiskoulutusta, kuten gynekologilla.
Molemmat maksavat vuokraa käyttämistään tiloista (tai omistavat ne). Lisäksi kuluja tulee ajanvaraushenkilöstöstä ja heidän tiloistaan.Koulutustakin täytyy hankkia lisää koko ajan.
Mitää tulee gynekologien pätevyyteen ja taitoihin, niin aika monet gynekologit työskentelevät sekä julkisessa sairaalassa että yksityisellä vastaanolla, jolloin tietysti koulutus voi osittain tulla julkiselta puolelta.
Yksityisellä puolella voin toki valita suomalaisen lääkäriaseman tai jonkun sellaisen lääkäriaseman, joka on ulkomaalaisomistuksessa ja joka kerää voittovarat Suomen ulkopuolelle.
Monet gynekologiset asiat hoituvat ihan teveyskeskuksessa, opiskeluterveydenhuollossa tai työterveyshuollossa ilman gynekologia ja tarvittaessa yleislääkäri lähettää potilaan sairaalan poliklinikalle.
Yksityisellä puolella voi yleensä monta vuotta käyttää samaa gynekologia, kun terveyskeskuksessa lääkäri vaihtuu tämän tästä. Vielä ei ole kesken vastaanoton vaihtunut. - Nooh...?
Aloittajalle, mikäs sinusta olisi sopiva summa erikoislääkärin palveluista? Eli paljonko itse olisit valmis ja halukas maksamaan? Gynekologin ammatti ei kuitenkaan ole niitä kaikista kiitollisimpia ja siisteimpiä...
- llll
ihanan kallista on.. siinäpä syy miksen ole käynyt gynellä, miten hemmetissä pienituloisella on tuollaiseen järkyttäviin ikinä varaa???
ai niin, ei se niitä lekureita kiinnosta...- oksennus!
OIKEIN SANOIT! Ei kiinnosta, ei. Ainoa mikä kiinnostaa on palkka. vaihtakaa lääkärit alaa, ja ne jotka haaveilee lääkärin ammatista ilman kutsumusta: älä hakeudu sille alalle. Se on nimittäin henkien pelastamista, niin kuin palomies, poliisi, tai sairaanhoitaja...jne. Jos rahaa haluat niin ei siinä ole mitään pahaa...niin kauan kun et istu kansanterveyden tukkona. Mene pois siitä tukon paikalta vaikka nokian johtajaksi, saat rahaa, ja joku kutsumuslääkäri hoitaa sairaat potilaasi.
- !!!
oksennus! kirjoitti:
OIKEIN SANOIT! Ei kiinnosta, ei. Ainoa mikä kiinnostaa on palkka. vaihtakaa lääkärit alaa, ja ne jotka haaveilee lääkärin ammatista ilman kutsumusta: älä hakeudu sille alalle. Se on nimittäin henkien pelastamista, niin kuin palomies, poliisi, tai sairaanhoitaja...jne. Jos rahaa haluat niin ei siinä ole mitään pahaa...niin kauan kun et istu kansanterveyden tukkona. Mene pois siitä tukon paikalta vaikka nokian johtajaksi, saat rahaa, ja joku kutsumuslääkäri hoitaa sairaat potilaasi.
Mielenkiintoinen purkaus. Olet itse varmaankin tällaisella kutsumusalalla ja teet töitä pelkästään hyvästä tahdosta. Elämiseenkin haet varmaan rahat avustuksina kunnalta ja kelasta.
Jos olet vielä opiskelija niin tottahan valitset alan jossa voit toteuttaa tuota kutsumustasi ja hakeudut sellaiseen ammattiin jossa on huonot palkat ja työvoimapula.
Itse olen valinnut ammattini niin että pärjään tuloillani ilman soiaaliavustuksia. Kyllähän se olisi ollut hienoa jos minulla olisi ollut mahdollisuus kouluttautua lääkäriksi tai Nokian johtajaksi ja rahaa tulisi reilusti. Kuitenkin kouluttauduin omien kiinnostusteni vuoksi ja kohtuullisella työmäärällä sain tulotason jolla pystyy elämään. Mutta eipä tarvinnut tehdä lääkärien 24 h työpäiviä, kahdeksan tuntia riittää ja vapaapäivätkin saa viettää rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096826Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M984486L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453789TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133190Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281788- 661208
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021175Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551173- 91169
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481130