Kaupan, sairaalan, kioskin etc.. ovella tupakointi pitää kieltää. Tupakointi tulisi kieltää kokonaan yleisillä paikoilla.
Ahdistaa jo ajatus kaupassa käynnistä kun miettii sitä porukkaa tupakilla siinä kaupan edessä..
hajusteet myös, ainakin jokin sallittu määrä määrättävä. Muuten näkyvät laittavan koko pullon!
Tiedotusta!
Kuka alkaa vetämään hanketta?
Tupakointi oven edessä
6
163
Vastaukset
- joojoo
Tupakoitisijoille "tupakkakoppeja" kadunvarsille, jotteivät pilaa muilta ilmaa. Bussipysäkiltä jos tuulee sopivasti siitä suunnasta missä joku vetää röökiä. Jotkut tupakoitsijat yrittävät ajatella muitakin ja polttavat tupakkansa kauempana pysäkistä ja jonosta.
- adjgccvvv
Kyllä 95% tupakoitsijoista pitää muita häiriköinä, jos eivät tykkää tupakansavusta! On tosi itsekästä ja normaalielämää kiusaava "minä ite"-asenne heillä. Jos tupakoimattomat käyttäytyisivät yhtä törkeästi tupakoitsijoita kohtaan, olisi heillä tosi ikävät oltavat! Toivoisin että joskus maailmasta loppuisi tupakka kokonaan.D
- ap..............
Mutta miten saataisiin tämä homma asioihin? Aina saa seisoa sateessa kun tuakoija on sateensuojassa tupakalla.. Hänellähän on riippuvuus.. PRKLE!
Ja sitten nämä hyväkkäät haisevat töissäkin, kun eivät tajua että ei vain se savu vaan myös se hiivatin haju!
Hoitajatkin haisevat!
Mitä aletaan tekemään! Olen jo täynnä tätä!
- viisas ihminen
Vastaus alergikkoahdistus
Kyllä minuakin tympii niin maan perusteellisesti nuo ovien edessä tupakoivat mäntit. Nämä ABC-huoltoasemat ovat kaikkien pahimpia. Matkustavaiset vetää posket lommolla röökiä näiden apsien edustoilla ja sotkevat edustan heittämällä kaikki jämät maahan kyytipoikanaan runsas räkiminen.
Miksi tässä maassa on näin moukkamaiset lainlaatijat, etteivät säädä sotkemista rangaistavaksi teoksi. Olis maailman helpoin tapa siviilipukuisella poliisipartiolla mennä apsien ulkopuolelle kirjoittelemaan sakkolappua sottaajille. Ovensuussa ruukaan huomauttaa tälle sikailijaporukalle, niin tulee kiirus sisälle, ettei tämä röökiporukka tule päälle.
Tämä sikailijaporukan mielestä sikailu kuuluu sivistykseen ja auta armias, kun joku kehtaa tulla siitä heille huomauttamaan.
Ja tämä sikailu on kauppojen ja kaikkien liikeiden edustojen ongelma. On tosi inhottavaa mennä sisälle tämän sikailijaporukan ohitse.
Tupakin myynti tulisi kieltää suomessa ja sotkeminen kriminalisoitava.
Hallitus pelkää, että tupakan myynnin lopettaminen tietäsi tuontia ulkoa. Voi peeveli, konstikos tuo nyt olisi tullin valvoa, ettei näitä inhottavia tupakkatavaroita tuotais maahan.
Se on niin järjenköyhää tämä yhteiskunnan touhu, annetaan yhden marginaalipourkan, on 2 miljoonaa, terrorisoida aivan vapaasti kaupunkeja, kyliä, kaikkialla. - niämine tap..
Kadunvarret sun muut hyyskät jossa kessutellaan ei niin haittaa, mutta kun kotona asunnossa vaikka kaikki lävet kiinni tai auki niin kaamanen kessukan löyhkä tuppaa asuntoon kuin ryssä olis tullut mahorkkataistoon! Ja kun siinä kessukan seassa on viä tiäs mitä ruahoo..
- missä vastuu?
ja kaikista törkeintä kun parvekkeelta heitetään natsat alas, ja menee jopa alakerran parvekkeelle tai ihmisten päälle jotka kävelee parsin alla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374