Tuliko tuo kuvatus julkisuuteen viiksineen jonkun salarakkaana jonkun futarin,Johannakin on fiksu tuohon kuvatukseen verrattuna.
Olen molemmat nähnyt livenä ja Johanna jopa humalassa oli fiksumpi antoi nimmareita ja jutteli ihmisille.
Martina puhisi ja pihisi lapsensa kanssa Henkka ja Maukassa ja uusi mies oli kärsineen näköinen.
Kumhan vauva syntyy katsotaan minne pienokaisen lykkää kun on entävä pedikyyriin manikyyriin ja jne.
Stefu parka ei varmaan tiennyt mihin lähti ostaisi edes kunnosn partakoneen viiksi vallulle äitienpäivän'.
Minä todella inhoan tuota muijaa.
Järkyttävä yrjöttävä Martina
60
820
Vastaukset
- Huomattu on
Tuo viimeinen lause oli ihan turha sinulta: se on kyllä täällä palstalla jo todella huomattu!
- Eki-setä vaan
"Olen molemmat nähnyt livenä ja Johanna jopa humalassa oli fiksumpi antoi nimmareita ja jutteli ihmisille.
Martina puhisi ja pihisi lapsensa kanssa Henkka ja Maukassa ja uusi mies oli kärsineen näköinen."
Voi voi! Olet jäänyt ilman Martinan nimmaria ja pilannut elämäsi? Minä kun luulin, että Mara on sua koulussa aikoinaan kurmuttanut. Miksi muuten halusit Johannalta nimmarin, mihin sitä tarvitset?- Uncle Eric
Jos olisit antanut Helsinki-viirin. Olisi taas nimmareita herunut.
- Puutetta kaikesta?
Suomi on niin täynnä noita hnekisesti sairaita nettikirjoittelijoita. Päin naamaa ei uskalleta mennä sanomaan mitään, eikä omalla nimellä esiintyä missään. Jos joku ihminen ei kuulu sun elämääsi millään tavoin, mitä se sulle kuuluu olkoon minkälainen hyvänsä. kateus vaan läpi paistaa taas.
Normaali tasapainoinen ihminen ei vihaa ja inhoo itseleen täysin tuntemantonta ihmistä noin.
Kirjoittelu läpipaistaa mikä olet itse ja mistä knekä puristaa.Omapahan on häpeästi, joksi sairaudellehan ei taasen ihminen voi mitään,mutta hakisit jo apua.- Knekätkin hyö veivät
Puutetta on. Ei ole ulosotossa mitään. Ympärillä ei kekkaloi kaikenlaisia turhakkeita. Viiksetkään eivät kasva. Knengät eivät purista, kun niitä ei ole. Kateuttakaan en saa sossusta niin paljon kuin haluaisin. Teen kohta Sepot. Omahan on sitten häpeästini
- Tasapuolistako?
::::::Päin naamaa ei uskalleta mennä sanomaan mitään, eikä omalla nimellä esiintyä missään.:::::::
Miksi sitten itse esiinnyt anonyyminä, mutta kehtaat vaatia, että toisten pitäisi esiintyä omalla nimellään?
- muitakin on täällä
Näiden kahden väittelyä seurattuani pakko kommentoida väliin, että julkisuuden henkilön inhoamisen ymmärrän täysin. Sen sijaan julkisuuden henkilöä inhoavan anonyymin nettikirjoittajan inhoaminen on jo aivan järjetöntä ja sairasta. Varsinkin, kun luulee joka ikistä minunkin kirjoitustani "Martinan vihaajan" kirjoittamaksi ja uskoo, että kaikki netissä ko. julkkiksesta kirjoitettu on yhden henkilön kirjoittamaa.
Jos tuo on muka oikeasti hoitajana töissä, niin toivottavasti pysymme kaikki terveenä ja pitkään. - Taas risoo
Meitä "Martinan vihaajia" yhtenä ja samana taitaa piisata mainitsemasi höyrypään mielestä. Vai olenko vain kateellinen?
- muitakin on täällä
Näin on... Mutta pysyypähän "lähihoitaja" kiireisenä, kun epäilee kaikkia "Martinan vihaajiksi". Odottelen mielenkiinnolla, milloin ilmestyy noille kaikille muille palstoille, mitkä ovat TÄYNNÄ Martinan haukkumista, aivan kuten täälläkin.
Niin ja minäkin olen varmaan sitten vain kateellinen! (Laitan tähän hymiön, jotta lähihoitaja voi tuntea voitonriemua "tunnistaessaan" kuvittelemansa Martinan vihaajan - niistähän meidät kuulemma tunnistaa) :) - :)
muitakin on täällä kirjoitti:
Näin on... Mutta pysyypähän "lähihoitaja" kiireisenä, kun epäilee kaikkia "Martinan vihaajiksi". Odottelen mielenkiinnolla, milloin ilmestyy noille kaikille muille palstoille, mitkä ovat TÄYNNÄ Martinan haukkumista, aivan kuten täälläkin.
Niin ja minäkin olen varmaan sitten vain kateellinen! (Laitan tähän hymiön, jotta lähihoitaja voi tuntea voitonriemua "tunnistaessaan" kuvittelemansa Martinan vihaajan - niistähän meidät kuulemma tunnistaa) :)Heh, toi oli hyvä. Mä oon varmaan nyt kans yksi ja ainoa Maran halveksija, koska laitan nimimerkiksi hymiön.
- Se on LUUSERI
muitakin on täällä kirjoitti:
Niin ja minäkin olen varmaan sitten vain kateellinen! (Laitan tähän hymiön, jotta lähihoitaja voi tuntea voitonriemua "tunnistaessaan" kuvittelemansa Martinan vihaajan - niistähän meidät kuulemma tunnistaa) :)KYSEESSÄHÄN EI OLE LÄHIHOITAJA eikä EDES "LÄHESHOITAJA" vaan TYÖTON LUUSERI!!
- Luulaa
Miten tolla lähihoitajalla on aikaa roikkua julkkisjuorupalstalla ympäri vuorokauden? Hoitaako se potilaita silleen joku läppäri kädessä tai näpyttää puhelimella kommentteja?
Mä tulin tänne nyt, työt ohi, kiva rentoutua netissä vähän aikaa ja hauskaahan tämä on. Hauskoja juttuja.
Mutta joku siis pisin työpäivää on sitten aamu päivä ilta yö pistää tänne kommenttia "mara on ihana" tyyliin ja skitsoaa kuinka täällä yksi ihminen kirjoittaa kaiken. Kyllä on jollain asiat huonosti.
Meillä ainakin saisi potkut tuollaisesta netissä roikkumisesta töissä.
Ja eikö hoitoalalla pitänyt olla kiire?- meitä on muitakin
Lähes ympäri vuorokaudenhan tuo näyttää täällä tosiaan päivystävän. Sanoi jossain aiemmin, että "potilaat ovat nukkumassa"... Missäköhän paikassa kaikki potilaat ovat nukkumassa aamupäivällä? Ruumishuoneella?
Ja hauskaa rentoutumista tämä on tosiaan, on saanut hyvät naurut monille jutuille täällä. :) - vittunytrepesin
meitä on muitakin kirjoitti:
Lähes ympäri vuorokaudenhan tuo näyttää täällä tosiaan päivystävän. Sanoi jossain aiemmin, että "potilaat ovat nukkumassa"... Missäköhän paikassa kaikki potilaat ovat nukkumassa aamupäivällä? Ruumishuoneella?
Ja hauskaa rentoutumista tämä on tosiaan, on saanut hyvät naurut monille jutuille täällä. :)XDXDXDXDXD
- Meitä on MONIA!
vittunytrepesin kirjoitti:
XDXDXDXDXD
Ai niin, unohdin hymiön, että tämä "HOITAJA" pystyy "tunnistamaan" minut "samaksi henkilöksi". :) Ja noita lainausmerkkejä todellakin oli pakko käyttää noin paljon.
- Hubaa!!!
Minäkin taidan pistää "lainausmerkit" ja hymiön. :)
Kuuluuko lainausmerkit ja hymiö pistää siis aina jokaiseen vastaukseen, jos vastaa tänne?
Hohhhoooohoo, hyvin laitettu, potilaat ehkä ruumishuoneella! Hahahhahaha! Ihan mieletöntä! Te olette timantteja! Hubaa iltaan!- sairaalakammo iski
Samoin sinne! :)
- Olen stalkkis
" :) "
- " " " :)
Mäkin! :)))) " " "
- here I am
I am a stalkerrrrrrr. """"""""""""""""""""""""""""""""
:):):):)- :D !!!"
Mä oon se maranvihaaja :):):):): :D""""""""
- Again ME
:DDDDD :))))))))))))
" " " " " " " " " " " " " " " " "
!!!!!!!!!!
Mitä vielä puuttuu?
Jaa, ehkä: viiksi viiksi viiksi viiksi viiksi. - huopalahdentie
Toi sekopää on viiksi maran äiti eli siideri muija..paskat se duuni oli aikoinaan
liimatehtaassa 3 vuorotyössä nyt asustelee helsingin huopalahdessa yhden
äijän kanssa. sekopäähän teki 3 lasta ja kaikki tietysti eri miehen kanssa.
Älkää välittäkö siitä sillä on viinakset loppu ja hilloa ei ole niin ei sitä brenkkua
lähdetä silloin kuppilaankaan ottamaan.- juoppo JA imppari
On ilmeisesti tullut impattua sitä liimaa aikoinaan HIUKKA liikaa.
- uskomatonta.,,.,
Mitäs pahaa siinä jos on töissä tehtaassa 3 vuorotyössä?
Kovaa hommaa,varmasti yhtä kovaa kuin päivystää täällä 18 tuntia päivässä kirjoitellen kunnianloukkauksia.
Joo ja en ole kukaan anne,martina tai kukaan muukaan mielikuvitusolento joka asuu päässäsi. - kär.oik.tuomari
Lopeta nyt lässytys kunnianloukkauksista sillä TAHTOMATTAMME tämä
viiksi on tietoisuuteemme plösähtänyt ja itse kertoilee kaikkea. Eikös viiksi
ollut rikos syytteessä AMB:ta kohtaan ja siitä rävähti lähestymiskielto.
Ja kaiken jätti tapansa mukaan maksamatta siis oik.kulut ym.
että sellainen pulmunen tämä haahka.- uskomatonta.,.,.
Huh huh,no en kyllä ala sunlaisten ihmisten kanssa väittelemään,sen verran fiksu olen.
6 plussaa kerkesit jo laittaa,kiva juttu. - Urpo!
uskomatonta.,.,. kirjoitti:
Huh huh,no en kyllä ala sunlaisten ihmisten kanssa väittelemään,sen verran fiksu olen.
6 plussaa kerkesit jo laittaa,kiva juttu.Ai kuudelta eri koneelta?! Nyt näkyy olevan 8 plussaa, hänellä on varmasti 8 tietokonetta kun yhdeltä voi laittaa ainoastaan yhden plussan tai yhden miinuksen, idiootti!
- Loputonta naurua
Kär oik tuomari... hahahhaa... onhan noi viestit aika sekoja mutta pakko sanoa että myös huvittavia. Viiksi.... hehheh. Mun on pakko kysyä sulta, jolla sana hallussa aina, oletko mies vai nainen? Ei hitto, nämä kommentit on oikeasti niin huvittavia, näistä saa nauruannoksen kyllä jos toisenkin.
- Hervotonta menoa
Parasta A-luokan huumoria täällä on.
Minusta Jutta ja superdieetit ohjelmassa Jutta osoitti hienosti miten huumorintajuinen ja itseironinen hän on. Pointsit nousivat ohjelman myötä kaikenkaikkiaan naisesta. Lukivat näitä palstoja miehensä kanssa yhdessä, silloin oli Jutta-buumi palstoilla. Naureskelivat aivan kippurassa kommenteille kuten "Jutta-mies osallistuu Mister Fitness kisaan" tai "Ari peittää isoilla muskeleilla sen pikku pilin" ym aivan hervottomia kommentteja, en nyt kaikkea muista, nämä kuitenkin olivat aivan kesyimmästä päästä.
Martina tuntuu vetävän kaikesta herneen nenään, ei osaa nauraa itselleen eikä millekään muullekaan, elämä on silloin kovaa ja vaikeaa, tylsää olla tosikko. - Tankero finnish
Tuolla viiksi-jutun postajalla EI ole sana hallussa.
Hän on läpinäkyvä, helposti tunnistettava ja tavan takaa koittaa keksiä uusia herjoja kuten viiksi, harmaa naama etc. Toistelee niitä sitten ihan täpinöissään uudesta herjastaan, joka täysikäisen lukijan silmissä on vain kömpelö hokema. Joko kirjoittaja on keskenkasvuinen tai sitten alle keskitasoisen kielellisen lahjakkuuden.
Martinalta, ruokottomasta kielenkäytöstään huolimatta, läppä lentää ja pilkkakirveet sinkoilevat, Tuollaiset street wise donnat ovat yleensä hyviä suustaan kun se on pärjäämisen ehto hoodeilla. Tuota vihapurkausten aloitttajaa saattaa sekin piirre ärsyttää kun oma kielellinen tuotos on niin kökköä. Tuskin hän on puhuttua sanaakaan saanut koskaan luistamaan. - meitä on monta
Tankero finnish kirjoitti:
Hän on läpinäkyvä, helposti tunnistettava ja tavan takaa koittaa keksiä uusia herjoja kuten viiksi, harmaa naama etc. Toistelee niitä sitten ihan täpinöissään uudesta herjastaan, joka täysikäisen lukijan silmissä on vain kömpelö hokema. Joko kirjoittaja on keskenkasvuinen tai sitten alle keskitasoisen kielellisen lahjakkuuden.
Martinalta, ruokottomasta kielenkäytöstään huolimatta, läppä lentää ja pilkkakirveet sinkoilevat, Tuollaiset street wise donnat ovat yleensä hyviä suustaan kun se on pärjäämisen ehto hoodeilla. Tuota vihapurkausten aloitttajaa saattaa sekin piirre ärsyttää kun oma kielellinen tuotos on niin kökköä. Tuskin hän on puhuttua sanaakaan saanut koskaan luistamaan.Nehän ovat juuri parasta koko palstalla, ne kaikki viiksi- ym. jutut! Nimenomaan niillä tyypeillä on se sana hallussa ja kieltämättä aika hemmetin hyvä mielikuvitus, kun jaksavat keksiä aina uusia, hauskoja juttuja. Saa ihan mielettömät naurut joka päivä, kun käy täällä niitä lukemassa!
- yksi "niistä" :) " "
Martinalta, ruokottomasta kielenkäytöstään huolimatta, läppä lentää ja pilkkakirveet sinkoilevat, Tuollaiset street wise donnat ovat yleensä hyviä suustaan kun se on pärjäämisen ehto hoodeilla. Tuota vihapurkausten aloitttajaa saattaa sekin piirre ärsyttää kun oma kielellinen tuotos on niin kökköä. Tuskin hän on puhuttua sanaakaan saanut koskaan luistamaan.Kun kritisoit tuota "kollegaani" tuosta kielellisestä lahjakkuudesta, niin tässä vähän apua sinulle ensi hätään:
kuten-sanan eteen tulee pilkku
harmaanaama = yhdyssana
täysi-ikäinen, ei täysikäinen
Pilkun jälkeen lause ei ala isolla kirjaimella
aloittajaa- sanassa on vain kaksi t-kirjainta
kun-sanan eteen tulee pilkku - yksi "niistä" :) " "
yksi "niistä" :) " " kirjoitti:
Kun kritisoit tuota "kollegaani" tuosta kielellisestä lahjakkuudesta, niin tässä vähän apua sinulle ensi hätään:
kuten-sanan eteen tulee pilkku
harmaanaama = yhdyssana
täysi-ikäinen, ei täysikäinen
Pilkun jälkeen lause ei ala isolla kirjaimella
aloittajaa- sanassa on vain kaksi t-kirjainta
kun-sanan eteen tulee pilkkuTämä siis Tankero finnish:lle. Nomen est omen! ;)
- kasvatin lapseni ok
Martinalta, ruokottomasta kielenkäytöstään huolimatta, läppä lentää ja pilkkakirveet sinkoilevat, Tuollaiset street wise donnat ovat yleensä hyviä suustaan kun se on pärjäämisen ehto hoodeilla. Tuota vihapurkausten aloitttajaa saattaa sekin piirre ärsyttää kun oma kielellinen tuotos on niin kökköä. Tuskin hän on puhuttua sanaakaan saanut koskaan luistamaan.MISSÄ OLIT KUN TYTTÄRESI TARVITSI SINUA JA KASVATITKO HÄNESTÄ
VÄKIVALTAISEN? EIKAIT SE LAPSIESI SYY OLLUT ETTEI MIEHET MUKANANNE
PYSYNEET. HÄPEÄ.. A A - Oxford
Martinalta, ruokottomasta kielenkäytöstään huolimatta, läppä lentää ja pilkkakirveet sinkoilevat, Tuollaiset street wise donnat ovat yleensä hyviä suustaan kun se on pärjäämisen ehto hoodeilla. Tuota vihapurkausten aloitttajaa saattaa sekin piirre ärsyttää kun oma kielellinen tuotos on niin kökköä. Tuskin hän on puhuttua sanaakaan saanut koskaan luistamaan.Tankero English näyttää luontuvan.
- Viiksigeeni puuttuu
Kiitos huomiosta. Se hivelee minun itsetuntoani, sillä olen ollut viime aikoina hieman sivuraiteella ja ulkona sellaisesta elämänpiiristä, jonka ansaitsisin... Siksi roikunkin täällä. Ja jos olen aivan rehellinen, niin tämä kirjoittelu on minulle kostomissio. Odotan puoliksi kauhulla, että joku laskee kohta Martina-avauksieni määrän tällä palstalla.
Kirjoitan tilanteen mukaan usealla eri tyylillä. Nytkin kär.oik.tuomarina lipsautin tahallani yhden yhdyssanavirheen mukaan hämäyksen vuoksi, ettei minua tunnistettaisi. Yleensä kirjoitan moitteetonta suomea ja olen joskus myös hyvin ankara arvostelemaan Maraa puolustavia kirjoitusvirheistä.
Tämä palsta on ollut minulle jo jonkin aikaa ilma jotan hengitän. Blogissa ei tämä journalismi onnistuisi. :D
Tämän enempää ei tässä yhteydessä.
- Heheheh
^ Hyvin sanottu.
- mikä sitä vaivaa
Kurkatkaa suomi 24 palstaa nyt se on läimäytellyt toyboytakin.
- pakko nähdä....
:) Linkkiä kehiin?
- 202990
suomi 24 suhteet suhteen lopettaminen
- jk
niinkö
- liibalaaba.
>Kun kritisoit tuota "kollegaani" tuosta kielellisestä lahjakkuudesta,
>niin tässä vähän apua sinulle ensi hätään:
>kuten-sanan eteen tulee pilkku
>harmaanaama = yhdyssana
>täysi-ikäinen, ei täysikäinen
>Pilkun jälkeen lause ei ala isolla kirjaimella
>aloittajaa- sanassa on vain kaksi t-kirjainta
>kun-sanan eteen tulee pilkku
Kuinka monta kielioppivirhettä oli ylläolevassa tekstissä! .- Tanker fin
Riittävän monta. Besserwisseri ajoi minaan kun jätettiin luukku auki, eli hieman pongattavaa. Nohevana sitten latinan kielen kera tulee tänne esittelemään tutkimustensa tuloksia. Ei kannata lauluja tuonkaan vajukin kielitaidosta kirjoittaa.
- lolleroooo
Asiasta kolmanteen, saadaanko nähdä niitä Stefun ja hänen uuden naisensa kuvia jo tämän viikon seiskassa?
- kioskin pitäjä
EI kun seiska ei ilmesty tällä viikolla ( oli kaksoisnumero kun oli tämä
pääsiäinen ) mutta esim. hymyn kanssa viiksellä ei ole diiliä mutta katotaan nyt
tulossa on.- lolleroooo
Kiitti tiedosta! Ei auta kuin odotella :)
- W-
Nauroin jo pelkälle otsikolle.. :'D Tukehdu yrjöttävään yrjöösi!
Martina on Suomein kaunein nainen.- W-
..korjaan. Piti lukea "Martina on Suomein kaunein nainen.
- Karmein
W- kirjoitti:
..korjaan. Piti lukea "Martina on Suomein kaunein nainen.
Suomein?
Suomien? Martina on toki ärhäkkä suomimaan kaikkea, mikä ei mene hänen halujensa mukaan, mutta aika martinaa tekstiä se silti olisi.
Voisiko jossain Itä-Aasiassa olla Suomei niminen paikka, jonka kaunein nainen Martina olisi? Ei kai - ja se on vastaus molempiin arveluihin. - Geo Graafi
Karmein kirjoitti:
Suomein?
Suomien? Martina on toki ärhäkkä suomimaan kaikkea, mikä ei mene hänen halujensa mukaan, mutta aika martinaa tekstiä se silti olisi.
Voisiko jossain Itä-Aasiassa olla Suomei niminen paikka, jonka kaunein nainen Martina olisi? Ei kai - ja se on vastaus molempiin arveluihin.Suomei on varmaan joku Hanoin esikaupunki.
- muuan faNipala
Kateellisten on aina vaikea ollut ymmärtää kuinka jumalaisen kaunis Martina on.
Olen nähnyt livenä ja voin sanoa että ihan saat*nan kaunis nainen.
Ja lahjakas laulaja ko mikä (oon ollut keikalla, on kuin Jenni Variainen potenssiin kymmenen).
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nainen kuin kymppi:)- lolleroooo
"A voice only a mother could love" :D
- Luinen kuin namppu
Nainen kuin lumppu:)
- cinco
JUU meidän kateellisten on vaikea ollut ymmärtää jne.
Tarkoitatko entinen myymälä varas viiksi marakatti.
Ei tohon kuules kateutta tarvita. - ????
No mikäs syy sitten tuolle sinun vihalle on jos ei kateus?
Mielensairaus?- I love Mara
Vihalle? Hauskaahan täällä pidetään.
- NO FORMER VARAS
Ai se on totta kuulin siitä kanssa. Mitenkä viiksi nykyään vieläkö livahtaa
tavaraa / vaatetta kassiin?? - oksennus lähtee
Eiköhän monen syy ei ehkei vihalle vaan halveksunnalle ole tämän pyrkyrin turha julkisuus, epärehellisyys, ilkeys, kamala kiroileminen, väkivaltaisuus, ulosotossa kaikki laskut ja verot ym. Kun ei ole alkeellisiakaan tapoja ja tyhmä kuin mikä ja vastenmielinen luonteeltaan, tämä on se mikä oksettaa monia.
- ¤¤¤¤¤///////
kyllä nyt olisi viiksellä hakeutua psykiatriseen hoitoon sillä ei kukaan ( edes )
tsoukilla sano et mä katkasen sulta kaulan kohta. Ei ole monsteri-mara
saanut minkäänlaista kasvatusta. ja siitähän se hermostu kun sille sanoi
tämä toinen huumausaineista jotain eli piri-mara. HOITOON.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837