lopetetaan multippelillä persoonallisuudella.
1. Mutippelillä persoonallisuudella
Psykiatrisen yksikön toiminta
3
81
Vastaukset
- STL:Sindevm-82
Psykiatrinen yksikkö poistetaan multippelillä persoonallisuudella.
Jos kysyt jotain taas, että munko pitää, kysytään sinulta vain, että miksi osallistut ohjattuun ja osoitettuun toimintaan?- STN:Sindevm-82J:KJ:E
"Mene itse selittämään Miralle, ettei hän voi tehdä lapsia...."
Mikä IRA?
Mikä empatiattomuus, ja mikä toiminta?
Ja vähintäänkin aina on vikana lapsellinen lapsi.
Jopa 0-vuotiaalta käydä kerjäämässä sukupuolen määräytymistä, sairaanhoitaja-omaisille. Onko teistä esim. toimi, ja ammatti poliisilääkäri uskottava?
- Sille on lyöty väärät paperit, empatiattomuudesta ei saa lisääntyä.
- Ei esineellistäminen, ei välineellistämistä.
- Kenet olet välineellistänyt viime aikoina?
- Se on hänen unelmansa....
-Kahto kukaan ei jaksa tätä keskustelua enää IRA:n takia, Suomessa...
Missä se on? Suomessa.....
- Tätä hakee... .juuri, että mikä se Sinin terapia tässä on, on tärkeää.
- Ei niinkään teidän terapianne enää
Sitten tämä loppuu huonosti eri kulttuurien esittelemättömyyteen, ja erittelemättömyyteen.
- Mää en saa toimia johtotehtävissä.
- Eikö sitä yleensäkään tehdä noin?
- Ei.....
Niin, määkö oon siellä jonain skitsona?
- Joo, ilmeisesti.
-Mun piti olla niihin terapiassa, sanoi Jari. Mää oon seonnut, terveisin Jari.
Muistatko mitä teit terapiassasi taas?
-Olin ollut nuolemattomuuden osaamisen kunnioitusta, ei kun miten tämä käännetään nuolemattomuuden osaamattomuuden kunnioitusta.
.- Mää en tiennyt, että se on vammainen.
- Kun me ei jakseta enää tehdä niitä IRA:n takia.
- fg
Vai niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626