Tiedän että törmäämme. Olemme osallistumassa samaan tapahtumaan.
Aion ottaa susta selvää!
Vaikki luulenkin, että olet varattu.. mutta, ei kukaan voi olla noin ihana ilman minkäänlaisia takaa-ajatuksia.
Sinä senkin....peikkotyttö, olet saanut tämän pasmat ihan sekaisin (:
Viikonloppuna (14.4.) teen sen ;)
12
670
Vastaukset
- Wtf??+?
Kuulostaa pedofiililtä....
- 13+12
Sorry, oon lähös eri päivänä liikenteeseen...
- Paroni_tar
Höh.. joo, en oo kauhean hyvä tässä tekstin tuottamisessa.
Tarkoitukseni oli kuulostaa salaperäiseltä, ei pedofiililtä. My bad.
Huomiseen, my sweet lady (:
Keski-Uusimaa kuittaa.- oma ite
Mun mielestä kuulostat lähinnä pelottavan kahelilta ja jotenkin perverssiltä, mutta ehkä tyylis johonkuhun iskee. Miksi pitäis kuulostaa salaperäiseltä? Ole vaan reilusti oma ittes.
- Höpsistä
oma ite kirjoitti:
Mun mielestä kuulostat lähinnä pelottavan kahelilta ja jotenkin perverssiltä, mutta ehkä tyylis johonkuhun iskee. Miksi pitäis kuulostaa salaperäiseltä? Ole vaan reilusti oma ittes.
Älkää nyt viittikö. Toinen aikoo olla aktiivinen ja ottaa selvää ihastuksestaan. Aina täällä valitetaan siitä, kuinka passiivisia naiset ovat, ja sitten kuulostetaan kahelilta ja perverssejä, kun joku oikeasti aikoo tehdä jotain.
- hilipatipippan
Höpsistä kirjoitti:
Älkää nyt viittikö. Toinen aikoo olla aktiivinen ja ottaa selvää ihastuksestaan. Aina täällä valitetaan siitä, kuinka passiivisia naiset ovat, ja sitten kuulostetaan kahelilta ja perverssejä, kun joku oikeasti aikoo tehdä jotain.
Mäkään en nähnyt aloituksessa mitään muuta kuin vilpitöntä positiivista innostusta. Tsemppiä paronittarelle!
- pöh
Mun mielestä tää kuulostaa joltain vakoilukieleltä kuin joltain pedofiililtä...
- Paroni_tar
EEIIII! Erehdyin päivästä. Tää tapahtuma oli siis eilen ja luulin sen olevan vasta tänään. Mulle eilinen siis todellakin oli perjantai 13.
Kerrankin kun olisi ollut mahdollisuus puhua sun kanssa kun molemmat olisimme olleet viihteellä.
Miten mulle voi käydä näin?!? Saahan kelloa kääntää taaksepäin, jos oikein kovasti haluaa?
Toivottavasti saan vielä uuden mahdollisuuden :(- hyvää kesää
Hehhhhheeee. Hän ei ole katkera, mutta kuitenkin......
- lespoleena1
Saat uuden tilaisuuden, nuolla pilluani. Ahhh.
- tiedät kuka
Nähdäänkö ensi viikonloppuna?
- ...
Emme tiedä kuka, laitahan tarkemmat tuntomerkit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001