olisi siis edessä,kun tämä nykyinen pöytäkoneeni on parhaat päivät elänyt. Suosittelisitteko hyvää lappäria,mikä olisi helppo ja kestävä,lähinnä selailuun,joskin myös työntekoon.
ensimmäisen läppärin osto
10
141
Vastaukset
- tarkennuksia.
millaiseen työhön ja mitä hintaluokkaa? vaatimuksia ruudun koosta ja tarvitseko mattanäytön?
- ...
...lähinnä tekstinkäsittelyä käännöstöissäni,jonkin verran myös taloushallintoa.Ensisijaisesti kuiteski nettiselailuun. Hinnalla ei ehkä niin paljon merkitystä,enemmän arvostaisin laatua.
- Asusfani
Osta ASUS.
- Sekundaa sus
Asuksen osat ainakin ovat täyspaskoja.
- Ei OLE !!
Paska puhetta.. Asus yks parhaista,, ainakin kestämään!
Ylivoimisesti vähiten huolloissa.. mitään oikeita vikoja.
On Asusia ja Lenovoita. - Vai paskaa?
Ei OLE !! kirjoitti:
Paska puhetta.. Asus yks parhaista,, ainakin kestämään!
Ylivoimisesti vähiten huolloissa.. mitään oikeita vikoja.
On Asusia ja Lenovoita.Ja sitten kun on huollossa, on heti viikkokaupalla jossain polakeissa, missä lie...
- koodikani
Itse ostaisin tähän tarkoitukseen käytetyn yrityskannettavan eikä mitään kiiltävää kivannäköistä kuluttajamallia. Muiden virheistä voi oppia sillä kaveripiirissäni varsinkin nuo miniläppärit eivät kestä kauan ja joillakin takuuaikana kone oli huollossa 2-3 kertaa. Atom prossuilla raskas virustorjunta syö mukavasti koneen tehoa. Suosittelisin oikeaa yrityskannettavaa vähintään kaksiytimisellä prossulla ja mattanäytöllä. Ja kun käännöstöistä on kysymys niin mielestäni parhaan näppistuntuman omaa IBM/Lenovo-koneet.
- 3G
Pintakiiltävä Asus on työnnetty täyteen turhaa ohjelmistoa, jopa normikäyttäjälle arvelluttavia bios-päivityksiäkin se tyrkyttää. Tottakai ne saa sieltä siivottua, mutta harva siihenkään savottaan ryhtyy käytännössä.
Varmaan Lenovo on tällä hetkellä peruskäyttöön asiallisin kone. Dell on myös hyvä valinta, mutta ovat enempi yrityskäyttöön ja siitä johtuen hintavampia kuin muut. - 18+19
Toshiba,Asus esim...
- :) )))))
ja hinta haarukka oli?
Osta joku Ultrabook asus, aser, lenovo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828