En ymmärrä vieläkään, enkä kai koskaan. Olisit kertonut syyn, niin tuntuisi helpommalta.
Miksi teit mulle niin?
5
355
Vastaukset
- turtunut
On ihmisiä, jotka eivät pysty kertomaan syytä toiselle. Olen itse sen joskus kokenut. Ei tuntunut kivalta, mutta minkäs teet. Täytyy vaan unohtaa...Helpommin sanottu kuin tehty.
- halfordi
Haluaisin kertoa mutta rikottu ei mua enää halua kuunnella. Joskus sitä on liian fiksu itselleen ja sanoo jotain mitä ei voi enää ottaa takas.
- Kysyn Vaan
Oletko edes yrittänyt?
- ----
onko "halfordi" mies vai nainen vai leidiboi =) ?
siis rob halfordhan on mies sen tiedän kyllä mutta sä et ole se.- halfordi
Olisinkin, ei tarvisi olla naisten kanssa niin paljoa tekemisissä ;D Ihan mies olen, ja yrittänyt olen kertoa miksi olen paska ihminen. Ei halunnut tietää musta enää mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770