oon kolunnut läpi kaikki maholliset kirjakaupat, muttei ole löytynyt..kertoisko joku mistä niitä saa, muualta kuin rompetorilta?
pappa tunturi kirjallisuutta??
1
1351
Vastaukset
- Entinen soliferisti
Seuraavat ovat ainakin kirjastoissa luokassa 62.512:
Muotiala Jussi - Ojanen Olli J.:
Veteraanimopedit
- Kustantaja: Alfamer Oy
- 127 s.
- Hinta n. 20 euroa
- Kustantajan esittely: Nostalgista muistelua mopedien kulta-ajoilta ja mopedien entisöintiohjeet teknisine tietoineen. Kirjan runsas värikuvitus palauttaa mopedit mieliimme sellaisena kuin ne olivat.
- Myydään lähinnä netissä, mutta ehkä tilaavat kirjakauppaankin, kun pyydät.
Ojanen Olli:
Mopedit Suomessa: Tunturi 8
Mauno Esko:
Mopot - korjausopas 1982-1992: Helkama, Honda, Suzuki, Tunturi
- myös versiona 1982-2000
Kaunokirjallisuutta luokassa 84.2:
Lehtinen Tuija:
Poika nimeltä Iines
- Kustantajan esittely: Iines on maalaispoika, joka ei turhista ota paineita. Ainoina rasitteina ovat mielipuolinen suku (useimmilla kovalevyt täyttymässä) ja poikuus, josta ei ole ihan helppoa päästä eroon. Juhannus on tulossa, pappa-tunturi trimmattuna, kaljat kaivossa kylmenemässä ja kylä täynnä hemaisevia donnia. Josko vihdoin onnistaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829