Gallup!

Yksinäinen123

Kuinka moni tuntee itsensä yksinäiseksi?Eikö tämä ole tilastollisesti ainakin suomessa yleistä?Tunnen olevani yksinäinen ja olen jo ehkä hieman syrjäytynyt.Minulla oli ennen laaja sosiaalinen verkosto,mutta iän myötä kyllästyin miellyttämään kaikkea.Tuntuu että kaikki haluaa minusta jotain.Keskityin koulunkäyntiini liikaa ja pidin ystävät itsestään selvyytenä.Nykyään voisin kaivata sydänystävää,vaikka kyllä yleensä olen pärjänytkin yksikseni.Minusta on tullut introvertti.Haluan muistuttaa että vaikka fyysisesti olisitte läsnä joidenkin kanssa niin henkinen tasolla voitte olla kaukana.Mitä enemmän henkisesti olette läsnä sen miellyttävämpää.Tosin ei aina.Eli jos ette tunne hyvää oloa muiden seurassa se SAATTAA johtua siitä että olette henkisesti etäisiä.Kaikki ei välttämättä tiedosta asiaa.

Terveytenne tähden!

4

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen123

ja muistakaa että sosiaalisen suhteiden luominen vaatii kyllä jonkinverran työstämistä ja älkää pitäkö ystävyyttä itsestäänselvyytenä

• netin vaarat

Netin keskustelupalstat poistavat yksinäisyydentunnetta, mutta netissä on kyllä se kavala loukku, että tänne jää helposti jumittamaan ja oikea elämä jää kokematta. Näin on tapahtunut minulle ja olen aika pettynyt kolmekymppinen.

• sosiaalisinkku

Minusta vaikuttaa. että et ole vielä itsekkään oppinnut tuntemaan itseäsi. Et ole itsesi kanssa sinut. Sinulla ei ole yhteyttä omaan itseei. Kun on sujut itsensä kanssa, on kotonaan omassa itsessään ja on yhteys omaan minään niin silloin voi ja löytää sen todellisen tunneyhteyden myös toisten kanssa. Ja mikä parasta, silloin onni ja hyväolo ei enää riipu ulkopuolelta tulevista seikoista eikä oman sisimmän impulssit ja alitajunnan vaikutteet ahdista ja hämmennä aiheuttaen ulkopuolisuuden tuntua. Kun löytää itsensä voi olla yksin ja myös yhdessä.

• yksinäinen123

Sinä olet sanojesi kanssa oikeassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1309
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      869
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      29
      607
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      558
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      493
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      492
    Aihe