lopettaa tämä ikävä palstalla turhanaikainen "Ajiksen" jallittaminen. Hän ei varmaan täällä ole ja muutenkin hän ei minua kuitenkaan huoli. Jos 5 vuotta on miestä etsinyt, eikä vieläkään ole kukaan sormustanut niin miten joku voisi olla enää edes mitenkään jalat alta tempaava?
Lupasin hänelle, että taivaassa toteutamme haaveemme. Syömme hyvin, rakastelemme paljon ja ajamme valkoisella mersulla, valkoisilla nahkaistuimilla ja hänen kauneutensa lumoaa kaikki!:-))
Kyllä taitaa olla järkevintä
12
179
Vastaukset
- fsdsdf
Täällä ollaan.
- Tosimies71
Hmm. Eli nimimerkki "fsdsdf" on sinun nimimerkki "Ajis" ? :-=)) Olisipa oikein mukavaa, jos jo täällä maan päällä voisimme edes hetken aikaa tutustua.
- Tosimies71
Aivan uskomaton sivusto tämä ikävä! Saunominen ja omin käsin onneen, niin 2 sivullista jo uusia kirjoituksia kirinyt edelle.
- Tosimies71
En toki silti ihan helpolla rakkaasta "Ajiksesta" luovu. On sen verran kuuma kissa, että taistelen,,,:-))
- Tosimies71
Missä "Ajista" pidetään, kun et ole jutuille tullut?
- Ihan oikeasti
on alkanut kiinnostaa jo nähdä kuva tästä ihmenaisesta. Nirsokin vielä
- Tosimies71
Älä muuta virka! Olen "ostamassa sikaa säkissä", mutta hänen kommentit ovat sellaisia jotka saavat minut kuumaksi. Myöskin sinnikkyys ja koulutus ovat sellaista tasoa jota minä edellytän ja haen!
- ...
Kommentit missä?
- Tosimies71
No hänen treffisivustollaan! En vain enää kirjaudu mihinkään, kun olen valinnut tämän linjan.
- ..
Miten voi tulla tollanen pakkomielle ihmisestä jota ei ole tavannut vaan pelkästään treffiprofiilin perusteella. Pelottava olet, vaikutat juuri sellaiselta haulikkomieheltä noiden "taivaassa olemme yhdessä" juttujesi kanssa.
- Siinä sen
.. kirjoitti:
Miten voi tulla tollanen pakkomielle ihmisestä jota ei ole tavannut vaan pelkästään treffiprofiilin perusteella. Pelottava olet, vaikutat juuri sellaiselta haulikkomieheltä noiden "taivaassa olemme yhdessä" juttujesi kanssa.
arvostuksen taas näkee... Kuinkahan moni nainenkin tässä maassa on lääkkeillä jo syönyt päänsä pehkeemksi? Käsittämätöntä, tähänkö on tultu!! Nyt vähän ryhtiä tuohon hommaan, eihän nyt tuollaista voi sanoa! Ettekö te naiset näe omaa roolianne ollenkaan enää?
- Tosimies71
No se on sinun mielipiteesi. Kyllä nyt menet hieman liian pitkälle puheinesi-mitään tällaista on turha ajatella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2705357- 664644
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463754- 513750
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048- 352971
Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626