Olen kirjoittanut Ihan mukavan mittaisen Modernin runokokoelman, mutta en oikein tiedä kenelle ja mihin, minun pitäisi kokoelmani lähettää.
Runot käsittelevät Elämän normaaleja asioita, kuten rakkautta, kotia, perhettä, elämän kaarta.
Olisko ideoita?
Runokokoelma tekeillä
10
270
Vastaukset
- 8+44
Lähetä se johonkin arvostelupalveluun.
- Jostakin starttaa
Suurin osa kustantajista julkaisee lyriikkaa. Otavasta aloittaisin...
- scarabaeus
Minulla on sellainen haisu, että runoilijoilla on nykyisin ne omat kuppikunnat, ja sen mukaan sitten paino määräytyy. On sitä turkkulaista ja stadilaista jne. jne.
Ja aina välillä on kauheat messuamiset ja vouhkaamiset ja lavaesiintymiset jne. jne. jne.
aivan niinkuin nyt on meneillään joku ihme
esseehäslinki !
Ihmetouhua...........- lkdsjf lkjdf
Joo, Parnassossa oli se kilpailu ja nyt näytti olevan juttu, mitä essee on. En ole vielä lukenut. Kirjoituspiireissä on siis muoteja ja trendejä ja ja ja.
- scarabaeus
Nuoren Voiman liitolla on näköjään
menossa
runokilpailu niille, joilla ei ole vielä julkaistuja.
Onko muita kisoja nyt menossa, eikö tuo sörifi vois laittaa niitä ilmoille niinku on nuo blogit.
Palvelua. - scarabaeus
se siitä palvelusta sitten taas,
no laittakaa Te kaikki tähän kirjoituskilpailuja, jotka siis nyt 2012.
Eikös niitä sciffikilpailuja yleensä ole näin kevätaikaan ja syksylläkin. Vai onko nekin jo lopetettu?- scarabaeus
Ai niin ,
se piti vielä laittaa, että
hesarissa luki, että alkavat kouluttaa
kriitikoita.
Vihdoinkin .................... no nyt naurattaa ! - scarabaeus
runontaja kirjoitti:
Kiitos runontaja.
En tajua miksi ei voisi olla näkyvästi aina esillä näitä kilpailuja, niinkuin on tuo blogit.
Osallistumalla kilpailuihin saa itsestään paljon irti. Sehän niissä se houkuttavin osio on.
Siis minun mielestäni. Voi olla, että olette ihan eriä mieltä. En tiedä.
- scarabaeus
Kiiltomadossa
on
runoilija Tommi Parkon
kiintoisa teksti. Ja Parnassossa siitä myös.
Lukaiskaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760