Ylläpito! Nukutteko, vai mikä mättää?

Hanska-Hande

Miksei ylläpito tee mitään noiden täysin typerien Martinaketjujen suhteen. Ne ovat pölkkypäisyydessään jo sitä tasoa, että kyseessä voi olla enää vain pelkät provot. Niissä ei ole mitään säästettävää.

Toinen vaihtoehto on se, että joku/jotkut Martinaa ihailevat yrittävät vetää jutut niin härskeiksi ja älyttömiksi, että lopulta koko aihe torpattaisiin. Tätä pidän vähintään yhtä todennäköisenä kuin puhdasta trollaustakin. Ovathan Martinan puolustajat heikoilla, kun faktat ovat heitä vastaan. Puolustajat eivät pysty perustelemaan fanitustaan, koska ennenpitkää paljastuisi jotain ikävää. Kulissien taa ei uskalleta katsoa.

Toivottavasti keskustelun dissaajat eivät onnistu, sillä kaikesta huolimatta palstalla on vielä joitakin asiallisiakin kirjoittajia, jotka osaavat kertoa kriittisetkin arvostelunsa tosiasioilla perustellen.

22

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä vain

Hoitaja häirikkö Martina sekoilija fanittaja olisi kyllä hyvä poistaa palstalta.

• Bjurso

Tarkoitit varmaan "hoitaja"? Ilman meitä ylläpidon arki olisi tylsää.

• joojoojoojoojoo1

Kakki on hulluja ja vaan The VIIKSIHIRVIÖ fiksu?? niinkö???

• Ylläpito

Nukumme.

• Ylläpito

zzzzzzzzzzzzzz

• 4fvfv

Niinhän se on et viiksi mara " saavutttä " on nyt tasavaltamme inhotuin naishenkilö.
      Olisikohan maran kannattanut hieman pysähtyä miettimään omaa käytöstään.

• iltaviihdettä

Martina-ketjuthan ovat ihan parhaita! Hauskimpia, mitä täällä on! Kannatan kyllä "lähihoitajan" poistamista.

• Moderaattori Suoli24

• Bjurso
        Moderaattori Suoli24 kirjoitti:

Minä olen palstan ylläpitäjä!
        Anteeksi etten ole kerennyt reagoimaan...Olin meikkaamassa silmiäni!!
        http://www.google.fi/search?tbm=isch&source=mog&hl=fi&gl=fi&tab=wi&q=esko eerikäinen&sa=N&biw=480&bih=320#i=5

On meillä miehimys ylläpitäjänä. Ihan panee (mitä panee) tanssijalat vipattamaan. Pälvikalju on niin kiihottava.

• Yeees

This is great stuff here! Martina haters against Martina fans!

• Höh höh

No, the fans are trolls. :)

• jk

ei ikään

• Ei voi olla totta!!!

Mistä hiivatin hoitajasta puhutte? Siitäkö joka laittoi muutaman kommentin?
      Eikä sen jälkeen oo hiiskunutkaan. (paitsi nyt) Ai hitto että telle voi nyt OIKEASTI nauraa!! Olin nimittäin OIKEASTI poissa klo 15 tähän aamuun! Nyt teille voi todellakin NAURAA, sanon vaan!!!!!!
      Kenen viestejä luulitte "minuksi"??? Nyt mokasitte itsenne, totaalisesti!
      Että Huomenta vain kaikille!
      Ahkerasti olette kirjoitelleet..

• H.E. Mingway

Caps lockia ja huutomerkkejä piisaa. Lainausmerkkejä unohtamatta. Taidetta.

• Tottako tämä on...?

Niitä kun käyttää niin moni muukin! En voi olla Suomessa ainut (enkä oikea),
        ulkomaista puhumattakaan...kohta ei kukaan uskalla niitä käyttää kun luulisitte "minuksi". Ai niin, oliko jokin kirjoitus vielä että käytän hymiöitä? No, laitetaan nyt yks peliin teidän iloksi. :)

• Tytseli typy
        Tottako tämä on...? kirjoitti:

Niitä kun käyttää niin moni muukin! En voi olla Suomessa ainut (enkä oikea),
        ulkomaista puhumattakaan...kohta ei kukaan uskalla niitä käyttää kun luulisitte "minuksi". Ai niin, oliko jokin kirjoitus vielä että käytän hymiöitä? No, laitetaan nyt yks peliin teidän iloksi. :)

Mä ainakin käytän Caps lockia, huutomerkkejä, lainausmerkkejä, hymiöitä jne.
        Luullaanko minua sen takia "sinuksi"? Tyhmiä ovat jos niin on.
        Osaa niitä muutkin käyttää, ja käytän jatkossakin.

• S.T. Einbeck

Valitettavasti.

• Tytseli typy

Mikä paha siinä on? Kerrohan...!

• I`m the man
        Tytseli typy kirjoitti:

Mikä paha siinä on? Kerrohan...!

Ei osaa kertoa. Aivot sahajauhoa täynnä. Siksi hiljaisuus,Tytseli typy!

• anonymous hackers...

Toi Marttiina ketjujen teho tyttö on ihan sama, kun on Lothar fanikin. Eli yksi ja ainoa fani, jolla ei pahemmin ole muuta tekemistä...

• no ei ole

Kuule, tuskin on! Käytä järkikultaasi ennenkuin tulet latelemaan tuollaista..

• nmbbmb

Lotharin mainmostaja älys olla hetken poissa mutta nyt palasi..täällä vain yksi ihminen joka aloittaa noita ketjuja lotharista ja sen "menestyksestä" ulkomailla ja miten sitä matkitaan..mikä tietenkin on höpöhöpö puhetta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe