voit valehdella 2000 naiselle ja 3000 miehelle tai niin monelle kuin ikinä huvittaa
mutta minä en usko valheitasi
minä tiedän mikä sinussa on totta ja mikä valhetta
ja sitähän sinä et kestä ;)
vähänkö väliä, minä en välitä enää
pidä kauniit valheesi ja usko niihin
niinhän me kaikki varmaan elämme elämäämme jollain tavalla
se on kumma juttu se
4
142
Vastaukset
- youneedhelp
Aivan älytöntä paatosta huudella tuollaista tuuleen =)
Mikset kirjoita hänelle tota ja kerro mitä oot mieltä ja miksi,
oisko vähän hedelmällisempää?
Veikkaampa että ensimmäinen kysymys olisi häneltä sinulle olisi että mistä moinen johtopäätös. Sulla on varmaan myös 100% dataa hänestä.
On meinaan aika rumaa levitellä valheita toisista ja idioottien kertomia kuulopuheita jos ne ei pidäkään paikkansa.- valitettavasti......
Koska en välitä, en välitä sen vertaa, että sotkisin itseäni moiseen ihmiseen.
Viisas pääsee vähemmällä. - Vanha viidakon
Ei pidä polkaista paskaan, jos sen suinkin voi välttää, katsos, muuten voi huomata olevansa kaulaansa myöten paskassa ;)
- ..
Se on kumma ja surullinen juttu, miten ylimielisiä ja itsekritiikittömiä ihmisiä täynnä pelkkää itseään sitä itseään voikin olla olemassa. Eivät kypsy eivätkä parane koskaan.
Jääkööt rauhaansa, itse en polkaise sellaista paskaa enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648