hyvän tahtoinen ihminen ja annan kyllä anteeksi jos ihminen vain haluaa ja uskaltaa myöntää virheensä, mutta eihän ketään voi sellaiseen pakottaa : /
Minä olen
9
158
Vastaukset
- tiedoksi sulle
Kiitos tiedonannosta..jos oisit tosissasi, voisit laittaa tuon saman sille, jolle osoitat viestin..täällä menee hukkaan.
- tosissani kyllä..
no en kait mä nyt kehtaan suoraan mitään anteeksi pyyntöjä anoa jos ihminen ei itse ymmärrä niin olkoon...
- tiedoksi sulle
tosissani kyllä.. kirjoitti:
no en kait mä nyt kehtaan suoraan mitään anteeksi pyyntöjä anoa jos ihminen ei itse ymmärrä niin olkoon...
Mistäs tiedät, jos toinen ei voi edes ajatella lähestyä millään tavoin, enää.
- :(
tiedoksi sulle kirjoitti:
No sillehän mä en sit voi ainakaan enää mitään.
- tiedoksi sulle
:( kirjoitti:
No sillehän mä en sit voi ainakaan enää mitään.
Voi olla niin häpeissään, ettei halua enempää tuskaa aiheuttaa..vaikka sydämensä suree.
- :(
Voi olla niin häpeissään, ettei halua enempää tuskaa aiheuttaa..vaikka sydämensä suree.
Kyllä se on päinvastoin. Tämä se on joka sitä tuskaa aiheuttaa.
- itsellesi tiedoksi
Anteeksipyynnön verran voi aina, kaikissa tapauksissa toista lähestyä. Se ei ainakaan voi olla haitaksi.
- Olet fiksu
itsellesi tiedoksi kirjoitti:
Anteeksipyynnön verran voi aina, kaikissa tapauksissa toista lähestyä. Se ei ainakaan voi olla haitaksi.
Juurikin näin.
- Kaikki ei
välttämättä tiedä tehneensä väärin, muuten kuin aavistaa siihen suuntaan. Itse ainakin, jos jotain olen yrittänyt viestittää, niin sitä, että ihmiset ovat erilaisia, niin hyvässä, kuin pahassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671