Aina haukutaan Pieksämäen kauppojen tarjontaa ja palvelua, niin olisiko nyt hyvä välillä listata paikkoja jossa olette saaneet hyvää palvelua!
Minä olen saanut hyvää palvelua monta kertaa mm. Kappahlissa ja Kenkäkauppa Raitalaaksossa.
Monessa paikassa saa hyvää palvelua kun on itse myöskin ystävällinen, nyrpeälle naamalle ei kukaan jaksa pitkään hymyillä...
Hyvää palvelua Pieksämäellä?
24
1461
Vastaukset
- Liika on liikaa!
Raitalaaksossa ainakin palvellaan. Myyjä on ovella odottamassa, kysyy heti, mitä tulit hakemaan. Jos et osaa samantien vastata, hän tunkee silmät suut kalosseja täyteen niin, että alkaa ahdistaa ja lopulta asiakas haluaa vain pois. Että se siitä palvelusta.
Kappahlissa on kyllä hyvä palvelu, samoin Sanimarissa. Kaikkein perkeleellisin on Pieksänkirja, teen kaikkeni, ettei enää koskaan tarvitse mennä sinne. Olkaa hyvä ja kokeilkaa.- jkkjiiiiiiieeee
Joo kyllä on kokeiltu tämä Pieksänkirja on hirveä paikka. Sain siellä kerran kunnon haukut että olen ostanut kirjat jostain muualta ja tulen palauttamaan ne sitten heille. Löysin onneksi kuitin ja päätin että eka ja vikakerta. Siellä sitä hymyä ei tule, se on vaan harmi kun paikkakunnalla ei ole muuta kirjakauppaa pitää mennä aina Varkauteen.
- Liika on liikaa
jkkjiiiiiiieeee kirjoitti:
Joo kyllä on kokeiltu tämä Pieksänkirja on hirveä paikka. Sain siellä kerran kunnon haukut että olen ostanut kirjat jostain muualta ja tulen palauttamaan ne sitten heille. Löysin onneksi kuitin ja päätin että eka ja vikakerta. Siellä sitä hymyä ei tule, se on vaan harmi kun paikkakunnalla ei ole muuta kirjakauppaa pitää mennä aina Varkauteen.
Nettikaupoista saa kirjat puolta halvemmalla kuin Pieksänkirjasta. Toimitus kestää pari päivää ja ainakin booky toimittaa ilman kuluja. Kaikenlisäksi valikoima on valtava.
- kyllä niitä löytyy
Raitalaakso ja Kappahlissa kyllä siellä on mukava palvelu. Eikä näissä Pieksämäen pienissä muissakaan kaupoissa ole mitään valittamista. Ennen kaikkea keskustassa olevista. Mutta kyllä se on siitä palvelusta kiinni missä sinä käyt. Tympeällä naamalla ei myydä.
- Löylytyksen saanut
Pieksänkirjassa sain naiskauppiaalta sellaisen löylytyksen toisten asiakkaiden kuullen, etten enää ikinä mene siihen liikkeeseen. Erehdyin ihmettelemään erään kirjan korkeaa hintaa verrattuna toiseen liikkeeseen. Harmi vaan kun ei ole toista kirjakauppaa, mutta onneksi tarvittavat paperi/toimistotarvikkeet saa muista liikkeistä ja kirjat voi tilata netistä. Mistään muusta liikkeestä ei oikeastaan ole erikoisen kielteistä mielikuvaa, paitsi Pieksänkirjasta.
Yleensä ottaen Pieksämäen erikoisliikkeistä saa erittäin hyvää palvelua. Ei ole jonoja, auton saa helposti parkkiin aivan liikkeen läheisyyteen ja tarvittaessa esim. lahjat saa vielä pakettiin. Myyjät ovat asiantuntevia ja auttavat ja osaavat suositella valinnoissa. Yleensä pyrin tekemään hankinnat Pieksämäeltä. Kokemukset muiltakin paikkakunnilta palvelusta ovat positiivisia. Varsinkin miesten vaatetusosastoille on valikoitunut aivan loistavia ja asiantuntevia asiakaspalvelijoita. Voihan se kyllä olla niinkin, että myyjät katsovat, ettei tuo osaa ostaa mitään jos ei hiukan auteta. Ja aivan oikeassa siinä kyllä ovatkin.
- ap
No, just...tätä valittamista en nyt hakenut, vaan niitä hyvän palvelun paikkoja!
Raitalaaksossa jos olen sanonut,että vain katselen, saan ihan rauhassa katsella.
Ja jos löydän jotain, mutta sopivaa kokoa ei sitten olekaan, niin yleensä ovat soittaneet Kuopion liikkeeseen ja kysyneet kenkää sieltä. Tuo on minusta hyvää palvelua.
Eikä Pieksän kirjastakaan huonoa sanottavaa ole, saa sielläkin rauhassa katsella jos haluaa.- Liika on liikaa
Raitalaaksossa minäkin olen sanonut haluavani katsella. Myyjä seurasi perässä joka hyllyn väliin ja samalla piti taukoamatonta myyntipuhetta. En jaksanut kuunnella, kiitin ja lähdin pois. Sama Pieksänkirjassa. Rouva on yliaktiivinen myyjä - ei asiakaspalvelija. Tämähän on nyt niin, että eri ihmiset kokevat asiat eri tavoin. Joidenkin mielestä se jo on asiakaspalvelua, että myyjä on käytettävissä, vaikka sitten puhaltaisi niskaan. Minä en vain pidä siitä.
- Ei löydy.TILATAANKO?
Joopa.....PALVELUA ehkä saa.....vaan toinen juttu että LÖYTYYKÖ sieltä yhtään mitään (vai onko asia aina näin: TILATAAN.....tavara saapuu EHKÄ viikon...parin kuluttua!) ???
- Marimekkofani
Marimekon liikkeessä iloiset ja ystävälliset myyjät
- aina iloinen
Eikä pidä unohtaa sitä pientä eläinkauppaa Keskuskadulla on mukava asioida ja miten paljon kaikkea mahtuukaan niin pieneen kauppaan.
- XXl
Eikä pidä unohtaa Keski-Cafeeta, siellä hyvä ja asiallinen palvelu, hyvät salaatit.myyjät todella kiireisiä ruuhka-aikaan, silti jaksavat palvella.
- punaset kuomat
XXl kirjoitti:
Eikä pidä unohtaa Keski-Cafeeta, siellä hyvä ja asiallinen palvelu, hyvät salaatit.myyjät todella kiireisiä ruuhka-aikaan, silti jaksavat palvella.
Jaa, keski cafee on niin likanen paikka ja viimeksi käydessä ainakin sain yrmeen, ettäs kehtaan pyytää lämmittämään.Lorenassa palveltiin siihen saakka kun joku tuttu rouvashenkilö purjehti sisään hajuveden kera. Sai tuulipuku tyllerö kuomakengissään väistyä.(ovesta ulos)
Hyvää palvelua saa kyllä keskustan ja yläristin R-kioskista, Yläristin Sivasta, Sani-Marista, Sähkö-pari/ Elmosportista. Gigantista. - mähän
punaset kuomat kirjoitti:
Jaa, keski cafee on niin likanen paikka ja viimeksi käydessä ainakin sain yrmeen, ettäs kehtaan pyytää lämmittämään.Lorenassa palveltiin siihen saakka kun joku tuttu rouvashenkilö purjehti sisään hajuveden kera. Sai tuulipuku tyllerö kuomakengissään väistyä.(ovesta ulos)
Hyvää palvelua saa kyllä keskustan ja yläristin R-kioskista, Yläristin Sivasta, Sani-Marista, Sähkö-pari/ Elmosportista. Gigantista.Ultimage Storessa myös ihan huippupalvelu, Tiimarissa myös. Lorenaan en enää astu, asiakkaita kohdellaan eriarvoisesti. Putiikki Sepponen myös hyvän palvelun paikka ja onhan noita lelukauppa ja käsityökeskuskin.
- väistäkää,olen rikas
XXl kirjoitti:
Eipä ole ollut tarvetta mennä Keski-Cafeen. Omistaja oli sellainen öykkäri täällä asuessaan että huh huh!
- malla
punaset kuomat kirjoitti:
Hyvää palvelua saa kyllä keskustan ja yläristin R-kioskista, Yläristin Sivasta, Sani-Marista, Sähkö-pari/ Elmosportista. Gigantista.Lorenasta just samaa mieltä palvelun suhteen, ei noteerata mitenkään tuulipuku-kansaa/reppu selässä,voi olla ihan oikeasti ostoaikeissa,mutta rauhassa saa katsella ja pärjätä,mutta kun tulee paremmin pukeutuneet ja omistajan/työntekijöiden tutut palvellaan.
- keski-sormi
väistäkää,olen rikas kirjoitti:
Eipä ole ollut tarvetta mennä Keski-Cafeen. Omistaja oli sellainen öykkäri täällä asuessaan että huh huh!
Joo olipa kunnon kusipää!!!
- Kontiopuiston
sivassa paikkakunnan parhain asiakaspalvelu. Ei katsota karvoihin, olitpa herra tai narri kassa(t) ystävällisiä.
- Tässä muutamia
Oks konttarissa Siwaki?
Mutta asiaan.Tohmantikki,siellä saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua,jos siellä jotain ompeluttaa,laatu on todella hyvä,saumat on juuuri niinkun ne pitääkin olla eikä vintsota miten sattuu.
Äijäparkissa,siellä kanssa on tytöt/rouvat todella palvelualtiita ja eikä ole naama norsunvitulla jos jotain et löydä tai haluat muuten tietää tuotteesta enemmänkin.
Sähköpari,siellä kanssa myyjät on todella asiantuntevia ja palvelupelaa.
Naarajärven S-market,siellä henkilökunta,kassat ja kaikki on todella asiakaspalvelu myönteisiä.Nämä nyt muutama tuli mieleen.
Tämä ei nyt kyllä kuulune tähän mutta,Sähkö-Möyserö,siinä on paja johon en mene ikinä enää,vaikka se olisi ainut sähköliike Pieksämäellä,parikertaa kävin,se riitti sitä yrmyilyä mulle.Ja se tilaus sähköasennuksesta,jonka tilasin vuosi sitten,(arvio noin 500 ekee)ei ole toteutunut vieläkään tuon pajan toimesta.Asennus on kyllä nyt jo tehty aikoja sitten erään toisen yllämainutun firman toimesta.
Ai niin,katsastusasemat,kaikissa olen autoni katsastuttanut ja ja palvelu on ollut hyvää,ellei peräti erinomaista. - tt
Pieksän kirjasta saa loistavaa palvelua, ja mitä toimistotarvikkeita ja kirjoja olen tarvinnut olen aina saanut ja naishenkilö auttaa mielellään.
Lorenasta olen myös saanut hyvää palvelua, omistaja on innokas myymään, mutta se lienee hänen tehtävä. Asiakashan se päättää mitä loppuviimeeks ostaa.
Sanimari myös aivan loistava palvelussaan.
Harmittavaa tosin on se, että aina ei löydä Pieksämäen kaupoista sitä mitä etsii. Varsinkin Kesportista on hankala saada oikeaa kokoa, usein se puuttuva koko on Varkaudessa.
Asiakaspalvelijoille hymy kasvoille ja kauppa käy. - Tuli kerran asioitua
Pieksämäen Gigantti aivan järkyttävän paska, aivan kamala! Siinä on pielessä kaikki. Tämä viesti ei kaipaa edes perusteluja. Menkää ja todetkaa se itse, tai vielä parempi välttäkää koko vitun paskaluolaa. Kiitos.
- eimitäänvalittamista
pääasiallisesti hyvää palvelua olen saanut pieksämäellä, esim ABC, Smarket, nallukka, pieksän kirja (jota kaikki aina parjaavat)...
- Nordeanorppa
Tänään yllätyin positiivisesti Pieksun Nordeassa. Tosi mahtavaa asiakaspalvelua! :) Teki mieli kyllä kirjoittaa ihan ylistävä viesti, mutta jäi rytäkässä kesken.
- SecreF
Tavalliset ruokakaupat yms, myyjät aika hapanta naamaa näyttää. Pieni hymy ei ois pahitteeks.
K-market keskuskadulla Jenna ja Nesteellä Henna. Kiitokset hymyistä. Ottais muut mallia
- (a)asiakas
Kyllä minä olen Gigantissa saanut ihan asiallista palvelua. Tosin ärsyttää se että ne aina yrittää myydä niitä lisätakuita ym mutta pakkohan niitten on niitä myydä kun käsky on käynyt ylemmiltä tahoilta :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m603916Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163745Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983531Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813347Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363109Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582598- 502545
- 1052380
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142129Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182119