Eli... Mulla on tosi monimutkanen tilanne. Oon ekaa kertaa elämässäni ihastunu tyttöön! Ja se tyttö on kans bi-seksuaali!
No mutta... Ollaan sen tytön kanssa samassa koulussa ja ollaa juteltu aika monta kertaa livenä JA netissä. Koko pääsiäisloman ajan me tekstailtiin ja chattailtiin. Mukana oli sit kans aika rohkeeta flirttiä :) Sitte se kutsu mut niille yökylään ja pelästyin! Mä todellakii haluun mennä niille mut on tosi ujo. KUITENKI mä sit kerroin sille tekstarilla tykkääväni siitä, mut sillon saldo loppu nii se ei voinu vastata. Mä en nyt siis tiiä tykkääkö se musta ja mitä mieltä se on... Koulussa se ei kattonukaa ees muhun, eikä tullu juttelee tai mitään. En ees tiiä haluuko se mua niille enää yökylään.
En oo ikinä ennen ollu ihastunu tyttöön nii en tiiä mitä pitäs tehä ja apua, pitäskö soittaa sille vai mennä juttelee koulussa? Haluisin tietää mitä mieltä se on musta ja haluuko se enää mua niille yökylään D:
ONGELMA! Mahtaako se sittenkään tykätä musta...?
7
104
Vastaukset
- bityttö
Moi! Olen itsekkin bi ja tällä hetkellä yhdessä maailman ihanimman tytsyn kanssa
- potari
Oletteko emoja?
- Olette. - sssfsf
hyiii bi tappa ittes
- viiiiiiithuuuu
hyyyyi rasisti tapa ittes
- potari
viiiiiiithuuuu kirjoitti:
hyyyyi rasisti tapa ittes
Hyyi lissu, tapa ittes.
- turmionkätilö
potari kirjoitti:
Hyyi lissu, tapa ittes.
hyyyi trolli tapa ittes
- Bi
turmionkätilö kirjoitti:
hyyyi trolli tapa ittes
Hahahaa en oo kyllä emo, pissis, trolli tai mikään muu ja kiitos sinä ensimmäisen viestin kirjottaja! :)
Kysyin siltä tytöltä tykkääkö se musta ja haluuks se mut vielä niille yöks ja se sano et se ei oo ihan varma tykkääkö se musta ja tottakai haluu mut yöks niille! :) Mä en vaan tiiä mitä odottaa ku se on tosi semmonen suosittu tyttö ja vähän erilainen ku mä... Siis juo ja tällasta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843232
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1771220Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835- 95827
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825