tainnut löytää mua fb:stä? Oon siellä...
et oo p
19
169
Vastaukset
- p
Ehkä olet estänyt mut
- vai oletko?
en tietenkään ole...
- toinen p
Minkä nimistä naista pitäs fbeestä etsiä, etukirjain ?
- toinen p
onko sun etunimienkirjaimet ap?
- vai oletko?
ei
- tiedoks
peet ei stalkkaa
- tuota jaa
Kyllä tavallaan, outo kysymys jos olet hän....
- P
Typerää touhua.
Anna nyt joku tunniste itsestäsi että oikea p voisi edes tunnistaa sinut mikäli lukee ketjua. Kirjoita etunimesi eka kirjain ole hyvä =)- vai oletko?
totta...typerää oli, en anna
- P
vai oletko? kirjoitti:
totta...typerää oli, en anna
Uskomaton tyyppi, no jää sitten vikisemään itseksesi.
- vai oletko?
P kirjoitti:
Uskomaton tyyppi, no jää sitten vikisemään itseksesi.
näin teen
- P
vai oletko? kirjoitti:
näin teen
mä vain yritin auttaa sua kerran näytät kaipailevan jotakuta peetä.
mut sulla ei näytä olevan ees halua löytää kun et edes auta sen peen löytymistä millään tavalla kun et edes etukirjaintasi suostu kertomaan.
onko kivempi tosiaan olla löytämättä ja kaivata kun ehkä mahdollisesti löytää hänet ja saada mahdollisuus kertoa ikävästäsi.
sinä itse seisot oman auringonpaisteesi edessä. - vai oletko?
P kirjoitti:
mä vain yritin auttaa sua kerran näytät kaipailevan jotakuta peetä.
mut sulla ei näytä olevan ees halua löytää kun et edes auta sen peen löytymistä millään tavalla kun et edes etukirjaintasi suostu kertomaan.
onko kivempi tosiaan olla löytämättä ja kaivata kun ehkä mahdollisesti löytää hänet ja saada mahdollisuus kertoa ikävästäsi.
sinä itse seisot oman auringonpaisteesi edessä.Kiitos...kaunis ajatus...
- P
vai oletko? kirjoitti:
Kiitos...kaunis ajatus...
en kaivannut kiitosta tekstilläni sinulta vaan sitä tunnistetta itsestäsi mitä jo pyysin.
- vai oletko?
P kirjoitti:
en kaivannut kiitosta tekstilläni sinulta vaan sitä tunnistetta itsestäsi mitä jo pyysin.
voithan itse kertoa, minkä nimistä kaipaat?
- P
vai oletko? kirjoitti:
voithan itse kertoa, minkä nimistä kaipaat?
voin toki, kaipaan h kirjaimella alkavaa naista
- yks pee lisää
P kirjoitti:
noniih. kaikki hoot laittaa nyt mailia peelle. sillähän tuo selviää.
- vai oletko?
P kirjoitti:
No niin, en ole.
- Yksi P lisää
no myönnettäköön että olen etsinyt yhtä naista, mutta en ole löytänyt kun en tiedä sukunimeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964