Tule nyt jo näytille, ole tyrkky, hakeudu lähelle, ihan mitä vaan, kunhan jotain merkkiä irl....hemmetti sun kanssas!
NAINEN!!!!
40
939
Vastaukset
- 20+5
ei enää koskaan!
- -
Sä kilpailutat. Haluat huomiota, siinä kaikki.
- Olet sitten
ihan vääränlainen, ainakin mulle. Sorry.
- 9+8
Teit valintasi, et enää koskaan näe minua.
- jänöjussi
Kuka haluaa muka tyrkyn kanssa,itse meinaan olla mahdollisimman vaikeasti tavoiteltava,se herättää saalistajan vietin
- lemmiskellä vähän
Saanko hinkata itseäni sinua vasten,tulla ihan likelle kainaloon asti
- koskas ollaan
viimeks nähty?
- kuules!
Samaa voisin sanoa hänelle tulisi esiin niin voisin näyttää että kaipaan.
Luulen että piilottelet tahallasi.- Miss you!
Tässä olen, pannaanko menemään ;-)
- KUULES!
Miss you! kirjoitti:
Tässä olen, pannaanko menemään ;-)
Voi elämä kanssasi! :)
Tekisi mieli näyttää sulle närhen pallukat ja ihan tosissaan.... - Miss you
KUULES! kirjoitti:
Voi elämä kanssasi! :)
Tekisi mieli näyttää sulle närhen pallukat ja ihan tosissaan....No anna tulla, aina valmiina, only for you :-)
- SIETÄÄ OLLAKKIN!
Miss you kirjoitti:
No anna tulla, aina valmiina, only for you :-)
Oootas kun sut löydän niin rääkkään sut piloille, vedän hellästi korvista aivan lähelle. On sen verran jo täynnä tätä ikävää... Satikutia sulle! :)
- takaaaa
SIETÄÄ OLLAKKIN! kirjoitti:
Oootas kun sut löydän niin rääkkään sut piloille, vedän hellästi korvista aivan lähelle. On sen verran jo täynnä tätä ikävää... Satikutia sulle! :)
Tollasesta tykkäis...
- Miss you
SIETÄÄ OLLAKKIN! kirjoitti:
Minä myös, mitä kaikkea sitä keksiskään, jos tuossa vieressä olisit, söisin sut suihini, lurps vaan :-P
- sivuhuom*
Miss you kirjoitti:
Minä myös, mitä kaikkea sitä keksiskään, jos tuossa vieressä olisit, söisin sut suihini, lurps vaan :-P
Ahnas olet!
- Kehräisin
sivuhuom* kirjoitti:
Ahnas olet!
Tilanne on muuttnut sen verran, että kaipaisin enemmän sellaista silittelyä.
- Good bye bye
Minä en seurustele valhtelijoiden kanssa :)
- näin on näppylät
Pysyn todella kaukana tästä edes. Jos nään että oot paikalla niin häivyn samantien sinne mistä tulinkin.
- enlihatiskillä
Miks naisten pitää aina tyrkyttää itteesä? Saman voi tehdä mieskin. Siitä vaan esille ja näytille. Jos jotain meinaa saada niin ei se tule kuin Manulle illallinen ja kaikki käy kuin Strömsössä suit sait ilman omaa panosta.
- Paskanmarjat piippaa
Mies perkkele! Anna kuulua itsestäsi. Täällä kaivataan. No nyt sitten vain odottelemaan kännykän piipausta. Ja tämä iltasatu olikin tässä;) Virnuilusta huolimatta huutelen ikävääni hiljaa.
- ihana nainen kaipaa
Itsehän halusit,ett numerot poistetaan...eikö ollukkaan kivaa? Tiesin ettet saa mua pois mielestä,kun mä oon niin ihana!!! Jos tää ois ollu mulle olisin vastannut noin.;)
- prkl joo
Mies antakoon vaan itsestään sitä merkkiä ensin.
- Kuraa niskaan
Voi kuule, yritin. Mutta toinen osapuoli oli niin välinpitämätön, että kierrän vastaisuudessa kaukaa.
- ...sun kanssas!!
Hmph!!
Mihis ite oot hävinny, ei suakaa kovin ole näkynyt?
...vai viel tyrkky ;D - Höh... :P
No tuu kattoon... Siellähän mä oon läheisessä "rakennuksessa"... Ei muuta kun käppäilet sinne, kyllä sä jonku syyn keksit käydä siellä - tai oikeestaan kun muistelet, niin kyllä sulla olis ihan asiallinen syy käydäkin siellä, asialinjalla kun tykkäät enemmälti olla ;)
- Asiaaaaa-
ja mikäs...mikä syy mulla olis
- Höh... :P
Asiaaaaa- kirjoitti:
ja mikäs...mikä syy mulla olis
Työhön liittyvä... Tarttis vähän ohjeita ja silleen ;)
- :)
Höh... :P kirjoitti:
Työhön liittyvä... Tarttis vähän ohjeita ja silleen ;)
ei ollut kyl multa toi mihin vastasit mut torstai on toivoa täynnä ;)
:) kirjoitti:
ei ollut kyl multa toi mihin vastasit mut torstai on toivoa täynnä ;)
No pistäpä sähköpostilla infoa siitä torstaista, tietäis varautua... ;)
- tulen kunhan..
Kutsu mut sinne ohjailee ;)
Oon käsittäny (kuulin toiselta ihmiseltä), että sen miehen pitikin tulla vähän ohjailee meitä...yhden semmosen paperin täyttämisessä ;)
- 2012
Älä mene. Ei kannata. Turhaa kaikki jonkun haluttoman perään. Odota tosimiestä.
- ole MIES
hyi helvetti mikä aloitus
onko vapaiden päivien jälkeinen puute noin rankkaa? - wanna know, plz
Kuka haluaa saada merkkiä??
Nyt on tärkeää, että kerrot itsestäsikin jotain, jos multa jotain merkkejä irl haluat saada. - kerro prkle
ketä haluut panna. Puutteesta huutaa muttei voi sanoa kuka puuttuu.
Palsta täynnä tarjokkaita luulis noista joku kelpaavan.- höhhöh
eiku se haluaa sen jonkun irl:sta.
- kerro prkle
höhhöh kirjoitti:
eiku se haluaa sen jonkun irl:sta.
mitä sit täällä elämöit.
- höhhöh
kerro prkle kirjoitti:
mitä sit täällä elämöit.
emmä mitään elämöi, tarkotata varmaan aloittajaa.
- Alapas näkyä taas :)
Miten hakeutua, kun miestäkän ei enää näy prkl!!! prkl!!!
Olen ollut ikuisuuksia ihastunut siihen ronttiin :D, mutta ei näy enää.. - ******
***otan sata askelta taaksepäin***
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764