Eläinlääkärit kajaanissa

sakemanni

Huolettaaa miten saa elukkansa hoidettua kajaanissa, yksityisellä ei vastata edes puhelimeen tai jos vastataan niin ei sieltä saa aikoja, kunnallisella hirveät jonot joiden ohi ei pääse ellei henki ole kyseessä. Siellä onneksi hoitajat osaa auttaa ammattitaitoisesti ja ovat pelastaneet monesta pinteestä. Nyt lähtee vielä kunnalliselta lääkäri pois eikä uutta ole kuulemma tulossa. Ammutaanko aamun koitteessa jos rakki sairastuu vai kuka hoitaa?

18

5172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SOSSUn huolia vai?

eikös teillä niitä ulkomaan rakkeja ole siellä aika paljonkin, kuka niistä yleensä huolta pitää?

• Hullukissanainen.
    • faslkfhaslj

On mulle yksityisellä vastattu ja ajan saa jopa samalle päivälle?
      Kumpi kaupungin eläinlääkäreistä lähtee pois?

• hau hau hau hau

tyhmää pitää kaupungissa mitään elukoita. muuta taks maalle rakkis kanssa.

• Pulla84

Kuka lähtee pois kunnalliselta? Apua!

• Mzx

Itse paljon elukoitani Ylä-Savon eläinklinikalla Iisalmessa käyttänyt.Asiantuntevaa henkilöstöä ja suhtkoht lähellä.

• ooppssl

Radoslav lähtee pois :( Todella harmi, sillä hän on kaupungin paras eläinlääkäri.

• minä ja koirani

Voi itku. Itse olen käyttänyt Radoslavilla kahta koiraani ja tosi ihana, empaattinen ja ammattitaitoinen eläinlääkäri. Ja aina on apu tullut.

• Koirat kunnossa
        minä ja koirani kirjoitti:

Voi itku. Itse olen käyttänyt Radoslavilla kahta koiraani ja tosi ihana, empaattinen ja ammattitaitoinen eläinlääkäri. Ja aina on apu tullut.

Tilalle tulee kyllä vähintään yhtä hyvä, ja vielä mukavampi eläinlääkäri! Joten huoli pois, kyllä tessut saa hoitoa tulevaisuudessakin!!

• sgsg

Kajaanin eläinlääkäreillä on taidot hukassa verrattuna muiden paikkakuntien, kuten esimerkiksi Iisalmeen. Eivät löydä sydänvikoja esimerkiksi koirilta. Meidän koira tutkitettu 4 kertaa, selvät sydänvian oireet, mutta mitään ei muka löydy. Aika varattuna Iisalmeen.

Kaverin koira tutkitutettiin 5 kertaa Kajaanin eläinlääkärillä sydänvikaa etsiessä, ei löytäneet mitään. Iisalmeen kun olivat vieneet niin heti todettu sydänvika ja annettu lääkkeet.

• taisokastajoo

Kajaanissa/sotkamossa eivät edes kuumeista kissan pentua laitettu nesteytykseen.

• päästiin kunnallis

eli kaupungineläinlääkärille aikanaan Kajaaniin Vaalasta 5.12.-05, kun Oulun Akuutti kysyi ollaanko asiakkaita, ei oltu vielä, no ette pääse sitten sitten,p-kele!
      Miten voi olla asiakas jos ei ole päässyt sinne koskaan???

Soitto Kajaaniin viimein onnisti, ei Sotkamoon päästy itsenäisyyspäivänaattona siis ja onneksi Kajaaniin päästiin sinne kun sakemannimme 6,5v oli kovassa kuumeessa ym.
      Siellä maksa-arvot oli yli tuhat, sillä paikallinen eläinlekuri oli määrännyt aikanaan vehnäallergiaan jo 1v lähtien kortisoonia!
      Se kortisoonin syöttö loppui sitten siihen ja eläin tervehtyi pikkuhiljaa!

Nyt tänään kirjoittaessani tätä sakemannimme koiramme Essi on 13v 4kk 9pv vanha!
      Vielä pääsee hypäten sänkyyn ja käy lenkillä ja ruokahalua on, ei lääkkeitä mitään sen jälkeen eli elinaikaa saanut lisää jo 7 vuotta!
      Ajatelkaa miten voitte koirianne hoitaa!

• transferenssi

Meidän narttu cockeri on aina halunnut olla uros. Ei edes sitä leikanneet kajaanissa, mutta pielaveen lääkäri leikkas. Nyt on onnellinen cockerspanieli uros 11v. meillä kotona. Jalka nousee. Kyllä lääkärit muualla ossaa.

• Maksullinen päivysnroko?

Kainuussako ei enään voi soittaa päivystävälle tavalliseen numeroon vaan pitää soittaa maksulliseen yli 2e/min maksavaan 0600 numeroon?!?
        Onpas kuntayhtymä keksiny keinon rahastaa...

• Mortadellosx

Ihmislääkäri ajoi autolla tuulikaappiin ja kävi henkilökunnan päälle, taisi purrakin. Oliko saanut vesikauhurokotuksen se henkilökunta?
      Mistä tämä lääkäri kotoisin? Onko sama joka meni humalssa vankilaan pitämään vastaanottoa? Paikkunta taisi olla Hämeenlinna.

• POSITIIINEN

Kajaanissa saa hyvin ell:rin palveluja. Kaikki jotka kohdalle sattuneet, ovat osansa hoitaneet hyvin. Hyvin saadaan yhteyttä.

• pennonen

Vihtavuori lopettaa eäimen käsimykset,ei siinä mitään lekureita tarvita.

• Anonyymi

Ikävä kyllä eläinlääkärissä toistuu sama kuin se että viet auton kokemattomana korjaamoon. Elikkä todellinen pieni vika mikä ei maksaisi paljoa, sitä ei kerrota, vaan tuodaan esille mitä kaikkea pitäisi tehdä ja hinta on todella suuri, mitä todellisuus. Kokemusta on sekä autokorjaamoista kuin myös koiran ja kissa käyttämisestä eläinlääkärillä. Kokematon eiasiantuntiha tiedä tätä, mutta minä ennolekaan eilisen teeren poika vaan itse olen testannut molemmat ja täytyy sanoa, että kyllä ihmisiä kusetetaan oikein olan takaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      82
      4206
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3191
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      167
      2566
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1925
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe