Jääkö ihmisiltä usein thuomaamatta teidän erityiset kyvyt tai saavutukset? Miten, miksi?
Jääkö muilta huomaamatta.
6
124
Vastaukset
- A
Pidän huolen, ettei jää :)
Ehkä.
Syy siihen kyllä voi olla etten juuri mainosta niitä. Roolielämää viettävänä suinkaan kaikki eivät tiedä mitä puuhaan työkseni tai mitä taas vapaa-aikanani. Puhumattakaan niistä sitoutumuksista mitä niihin saattaa liittyä. Ei mitään ihmeellisyyksiä, ei mitään erityisiä kykyjä tai saavutuksia, mutta jotka ovat suuria minulle. Tai miten käytän energiani niihin. Jopa niinkutsuttuja uhrauksia, vaikka sana on turhan voimakas tähän asiayhteyteen.
Miten reagoin tähän? Toisinaan turhaudun -prkl minua ei ymmärretä - mutta eihän se toisen, -sten vastuulla ole, jos he eivät minua tunne. Tai siitä, millasia valintoja teen elämässäni. Turhautumista saattaa aiheuttaa joskus sekin, kun muut eivät vaivaudu samaan.Ei. Ikävä kyllä...Olen kuunnellut itsestäni ja taidoistani sellaista "hehkutusta" lapsesta asti, että se herättää ainoastaan vastenmielisiä tunteita.
Ikävällä tavalla se puristaa minut jonkunlaiseen "normaaliuden" muottiin...
Ihmisten ihailun kohteena tuntisin itseni vain joksikin esiteltäväksi, aivottomaksi mallinukeksi...marionetiksi, kaikkien ihmisten odotusten ja toiveiden tiivistymäksi.
Mikä taas sotii pahasti tätä hieman epäsosiaalistakin luonnettani vastaan. :)- hö,
ei jää muilta huomaamatta, mutta minulta itseltäni on jäänyt huomaamatta ne omat kykyni ja saavutukseni. Nyttemmin olen oppinut arvostamaan itseäni.
- nisse..
Jos olisi jäänyt huomaamatta tilanteeni olisi luultavasti ihan toinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648