ISO IKÄVÄ

ISO VIRHE

Kaipaan sua, sun viestejä, sun soittoja...eihän tästä tuu yhteen mitään, mistään ei tuu nyt yhtään mitään. Ja itse sut torjuin:( en minäkään anteeksi antaisi..miehelle menee tämä

28

713

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Mäkin kaipaan sun viestejä, voin sanoo että kaikki mitä laitoit mulle on vielä tallessa. Harmi kun tässä kävi näin, olisin halunnu niin paljon enemmän.. :(

• .....

Älä inise siinä kun vastaa niihin viesteihin kuspää, enkä mä millään pahalla sano tätä.

• ....
        ..... kirjoitti:

Älä inise siinä kun vastaa niihin viesteihin kuspää, enkä mä millään pahalla sano tätä.

Et ole mulle mitään pitkään aikaan laittanut.

• .....
        ..... kirjoitti:

• .....
        ..... kirjoitti:

Niin koska et sää vastaa niihin entisiinkään niin enkait mä nyt enää.Pitäs kyllä tajuta ittekin.

• .....
        ..... kirjoitti:

Niin koska et sää vastaa niihin entisiinkään niin enkait mä nyt enää.Pitäs kyllä tajuta ittekin.

Et ole hän, mulle ei nimittäin viestejä ole tullut, eikä koskaan varmaan tulekkaan.

• No niin

jos torjuit niin torjuit. Mitäs sitä enää itkemään.

• kaipaileva(n)

taas näitä joilla ei oo hyvä olla. laittavat tämmöistä palstalle. sen tulin sanomaan että koskaan ei ole liian myöhäistä. kysy tältä jota kaipaat esimerkiksi miten menee tai kerro mitä tunnet. yllättävästi helpotti kun tänään viestin eräälle laitoin. vastaus tuli, eikä ainakaan kieltänyt mitään vastaamasta ja nyt mietin pitäisikö laittaa toinenkin.

• p

herrasjestas ota nyt jo yhteyttä siihen mieheen ja kerro sille

• ISO IKÄVÄ

Hassua miten toisen viestejä voikaan kaivata,kun kyseessä ei mikään luotettava tyyppi. Samat menee varmaan monelle naiselle...

• Niin tai ehkä

olet vain niin koukussa siihen, olla miestin unelmien kohde, että et voi päästää irti siitä mielihyvästä, mitä se tuottaa. Et halua hyväksyä ajatusta, että hän onkin tosissaan, kun mieluiten jatkaisit leijumista.

• ----

no ota selvää äläkä spekuloi kun et voi tietää.

• voit korjata jos...

Virheet voi aina korjata pienellä asialla eli anteeksipyynnöllä. :)

Vaikka oletkin hänet torjunut niin kyllä ne asiat voi saada toimimaan jos jutellee ne selviksi.

Hauskaa iltaa ja pidetään sulle peukkuja. :)

• 215

Eipä ne sulle kelvanneet silloin, sinä possujen possu...

• Jos olisi

minulle, niin sanoisin, että ei ole mitään syytä olla antamatta anteeksi. Ei voi syyttää siitä, jos ei tunne minua. Itse en kuitenkaan pyri selittämään asioita, joten minusta voi saada helposti vääränlaisen, esim. välinpitämättömän kuvan. Uskon kuitenkin, että oikean käsityksen ihmisestä voi saada, vain viettämällä aikaa sen kanssa. En mielellään kertoisi julkisesti yksityiselämääni, mutta millään tavoin en vietä ns. normaalia elämää. Masennuksesta ei kuitenkaan ole kyse, eikä mistään holtittomuudesta. Olen pahoillani, että tämä ei mennyt, niinkuin olisi voinut mennä... Asiat kuitenkin selkenee aina?

• 201

Selkenee? No ei välttämättä.

• Kyllä minä
        201 kirjoitti:

Selkenee? No ei välttämättä.

ainakin löydän vastauksen hiljaisuudestakin.

• Ylimielinen asenne

Salailua ja kusetusta . Ei kaikkia virheitä kuitata anteeksi pyynnöllä . Varsinkaan jos niihin ei saa mitään selitystä .Tuntuu olevan joku ehdoton ihminen asjalla jotain mokannut mutta ei katso asjakseen antaa mitään selitystä ja asjat kuitenkin selkenevät. hänen mielestä aivan tajutonta tekstiä .

• 174
        Ylimielinen asenne kirjoitti:

Salailua ja kusetusta . Ei kaikkia virheitä kuitata anteeksi pyynnöllä . Varsinkaan jos niihin ei saa mitään selitystä .Tuntuu olevan joku ehdoton ihminen asjalla jotain mokannut mutta ei katso asjakseen antaa mitään selitystä ja asjat kuitenkin selkenevät. hänen mielestä aivan tajutonta tekstiä .

Juuri niin. Menisi nurkkaan häpeämään ja olisi hiljaa kun kaiken pilasi jo silloin muinoin.

• En oikein
        Ylimielinen asenne kirjoitti:

ymmärrä taas.. Tarkoitin kyllä ihan, että minulta ei tarvitse pyytää anteeksi mitään torjumista. Ja jos en pyri selittämään asioita, niin tarkoitin sitä yleisesti, kun asiat vain menee omalla painollaan, käyden virheet läpi. Ja kannattaakohan täällä muutenkaan asioita alkaa selvittämään??

• 117
        En oikein kirjoitti:

ymmärrä taas.. Tarkoitin kyllä ihan, että minulta ei tarvitse pyytää anteeksi mitään torjumista. Ja jos en pyri selittämään asioita, niin tarkoitin sitä yleisesti, kun asiat vain menee omalla painollaan, käyden virheet läpi. Ja kannattaakohan täällä muutenkaan asioita alkaa selvittämään??

Joo ei kannata. Lähden nukkumaan.

• Kaavoihin
        117 kirjoitti:

Joo ei kannata. Lähden nukkumaan.

en saata olla kangistunut, sellainen tunne tuli. Hyvää yötä.

• ei ap

Ja jos tuo olisi minulle, vastaisin, että jos annat itsestäsi välinpitämättömän kuvan sitä tarkoittamatta, kuka käsityksen oikaisee, ellet sinä itse?

• tänne olen
        ei ap kirjoitti:

Ja jos tuo olisi minulle, vastaisin, että jos annat itsestäsi välinpitämättömän kuvan sitä tarkoittamatta, kuka käsityksen oikaisee, ellet sinä itse?

kirjoitellut neutraalisti, kun ei voi tietää kenelle vastaa. Kyse on kuitenkin lähinnä siitä, että en osaa toimia ihmisten kanssa, jotka olettaa jotain. Ei ole mitään käsitystä miten ihmistä muka kuuluu lähestyä, koska olen avoin kirja. Hyvin araksi olen tullut, mutta toivoisin saavani mahdollisuuden näyttää millainen olen, ilman taka-ajatuksia. Jos en saa sitä, ei mikään ole samoin. Luuleeko nainen sitten aina olevansa helppo tapaus, jos se antaa miehelle vähän aikaa nolata itsensä? Ei minua ainakaan tarvitse helpolla päästää, mutte ei myöskään luulla jotain, ennen tutustumista.

• .....
        tänne olen kirjoitti:

kirjoitellut neutraalisti, kun ei voi tietää kenelle vastaa. Kyse on kuitenkin lähinnä siitä, että en osaa toimia ihmisten kanssa, jotka olettaa jotain. Ei ole mitään käsitystä miten ihmistä muka kuuluu lähestyä, koska olen avoin kirja. Hyvin araksi olen tullut, mutta toivoisin saavani mahdollisuuden näyttää millainen olen, ilman taka-ajatuksia. Jos en saa sitä, ei mikään ole samoin. Luuleeko nainen sitten aina olevansa helppo tapaus, jos se antaa miehelle vähän aikaa nolata itsensä? Ei minua ainakaan tarvitse helpolla päästää, mutte ei myöskään luulla jotain, ennen tutustumista.

Mitäpä jos lähestyisit ihan yksinkertaisesti ja pyytäisit häntä vaikka tekstiviestillä kahville, syömään tai leffaan?

Jos häntä ei kiinnosta ei vastausta kuulu ja voit jatkaa matkaasi.

• tutulta kuulosti
        tänne olen kirjoitti:

Ehkä hän ei ole itsekään ymmärtänyt toimineensä noin... olettaen.Ehkä halunnut vain vastauksia ja ilmaissut itseään hiukan väärällä tavalla. Eikös tuon voisi kertoa hänelle melkein vaikka tuolla tavoin kun tuossa kirjoitit ja samalla nuo toiveesi.

• Tähänkään
        tänne olen kirjoitti:

mennessä ei ole kuulunut mitään vastausta, niin en uskalla enää kysyä. Enkä pystyisi kyllä enää muutenkaan suoriutumaan...Pitäisi olla joku ihan muu juttu, jossa ei tarvitsisi jännittää.

• poiuytrewqasdfghjklö

Vastauksia eräältä tivasin onhan siutä jo aikaa ei katsonut tarpeelliseksi niitä mulle antaa. .Kaikki meni sit pikku hiljaa vit..uilu linjalle . Ylimielisen käytöksen takia tai ehkä hänellä ei ollut antaa sellaisia vastauksia joita olisin voinnut hyväksyä .Veikkaisin viimeistä vaihtoehtoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe