ja kai tää sitten on yksipuolista?? raskasta tuntea näin ja raskasta kun annoin tunteiden viedä. pitäisköhän mun nolata itteni ja päräyttää kertoa sulle suoraan tunteeni vai esittää coolia ja kärvistellä näissä tunteissa.. hmmm ja huohhh ja ikävä on, enkä oikeesti uskalla ees puhua sulle :/
oon niin
13
266
Vastaukset
- m------
laita sitten viestiä :/
- ----
tottakai kerrot sille tyypille.
itsensä nolaus tuossa mielessä on parasta mitä voit tehdä itsellesi.
tajuat sen sitten myöhemmin kun kasvat aikuiseksi. - soita mulle
en nuku vielä,mietin sua:)
- :)
Mikset sä soittas mulle?
- joopajuuniijoo
:) kirjoitti:
Mikset sä soittas mulle?
Ja pallot ne vaan pomppii...pomp....pomp....pomp....varo ettei karkaa hyppysistäsi....
- jury
sulle, mulle, sulle jne..kukaan ei koskaan soita kellekään, se on sättilaki
- jury
joopajuuniijoo kirjoitti:
Ja pallot ne vaan pomppii...pomp....pomp....pomp....varo ettei karkaa hyppysistäsi....
:DDD
- g b of fire
joopajuuniijoo kirjoitti:
ehe
- soita
Piristäisi jos sä soittaisit:) edes kiva viesti,pelastais mun yöunet
- Nainen vastaa
Samoja juttuja pohtineena. En usko yksipuolisuuteen, sen verran vahvoja todisteita mulla on. Mutta joo, kärvistely alkaa jo pian olla täysi täälläkin päässä. Toivotaan, että maailma tarjoaa ihania hetkiä, semmoisia odottamattomia yllätyksiä, kuten tähänkin asti, hih, hih:))
- tsemiä
jomman kumman täytyy vaan ottaa se eka, vaikea askel. toivottavasti astutte
- no joo
pelkään pahoin että ketään tai siis mitään ei astuta
- 1212
Joo ykspuoleista oli. Jopa päräytinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349