Mikä lohdutti?

mariiqa

Mikä laulu, runo, teksti tai toisen ihmisen sanoma lohdutti keskenmenon jälkeen? Minkä kanssa oli hyvä surra?

4

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydämeensattuu

itselle keskenmeno oli niin raskas homma, että lähdin viikoksi sairaalaan "latauksille". raskaus tuli aivan yllättäen, eikä ollut mitenkän toivotukkaan mutta se oli silti todella iso menetys.

ei siinä muiden sanat paljoa auttaneet, itse vain piti miettiä asiaa että miksi kävi näin, olisinko voinut jotenkin vaikuttaa. olen vain päätynyt siihen tulokseen että lapsen aika ei vain ollut nyt, luonto piti huolen minusta. en ole uskonnollinen ihminen millään tavalla, mutta olen aina ollut sitä mieltä että ihminen on kuitenkin kokonaisuus, sillä hetkellä vain elämäntilanne oli muutenkin niin kaoottinen ettei lapsen aika vain ollut nyt.

kyllä keskenmeno sattuu varmasti vielä pitkään, sitä en epäile. mutta täytyy vain saada itsensä kanssa selväksi asia miksi kävi näin. tulen muistamaan enkelilapseni loppuelämäni.

• selviytyjä34

oma kirjoittamat runot sekä oma mies.

• kristitty

Mulle ja miehelleni keskenmeno oli tosi kova paikka ja ainoa joka lohdutti oli tietoisuus siitä että kaikki keskenmenneet vauvat pääsevät taivaaseen ja siellä näemme kerran kun vain uskoo jeesukseen ja antaa elämänsä hänen käsiinsä

• tinde2012

Mua lohdutti se, että joku kuunteli. Ja se, että oma mies jaksoi pitää sylissä kun itketti.

Jotenkin kaikki sanat ja lohdutukset tuntuivat korneilta ja loukkaavilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      104
      5715
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2552
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      240
      1552
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1333
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1077
    6. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      64
      843
    7. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      841
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      837
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      71
      762
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      731
    Aihe