Tämä ei kuulu tänne mutta ajattelin että saisin nopeasti apua vaikka kyseessä on Mopo..
Elikkäs mulla olis tommoinen Derbi DRD black edition vuosimalli 05.
Kun kyysään esim. kaveria niin mopo kiihtyy kaksi kertaa hitaammin eli todella hitaasti.. Mikäs on syy tähän kun itse ajan niin kyllä nopeasti menee.
(Mopo on Vakio, ei mitään virityksiä) Itse painan noin 50kg ja kaverit saman verran.
Harmittaa kun kaikki ajattelee että moponi on hidas vaikka kun yksin ajan niin kyllä lähtee.
Derbi Hyytyy kaksinkertaisesti kun kaveri on kyydissä
DerbiDrdHyytyy2x
2
104
Vastaukset
- dfg4
Ootko tosissas?
Maalaisjärjen käyttö on sallittua. Tottakai se mopo kiihtyy hitaammin kun siinä on toinenkin kyytiläinen..
50kg lisää liikutettavaa tottakai hidastaa mopoa. Jos haluat lisää vääntö, osta tehoputki ja laita sellaiset välitykset että kulkee 50-60 km/h niin löytyy lisää vääntöä, eikä hyydy. - järki käteen
no mene sitte sinne MOPOpalstalle äläkä tänne kevaaripalstal tuu kyselee. mut onha se ny aika selvää et kulkee hitaammi. jos ei kelpaa vakio, viritä, mitä muutakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1382081
- 1211435
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3331213Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401180IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31151Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631142- 1411119
- 491089
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470957Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98945