Tatjana - Leningradin lilja?
No tuleeko tästä jotain?
10
149
Vastaukset
- gfdfdf
Da.
- Ap
Hyvä homma, tulen kohta soittaa ovikelloa, räplää sillä aikaa ittes märaksi ;-)
- adasasasd
Ap kirjoitti:
Hyvä homma, tulen kohta soittaa ovikelloa, räplää sillä aikaa ittes märaksi ;-)
Oon jo.
- Ap
adasasasd kirjoitti:
Oon jo.
Ei kai se juoppo veljesi ole kotona? Vodka on loppu, onko sulla?
- dssdfsf
Ap kirjoitti:
Ei kai se juoppo veljesi ole kotona? Vodka on loppu, onko sulla?
Nikolai on kotona, mutta votkaa on suomipojalle.
- red.
Venäläiset ovat kauniimpia naisia, kuin suomalaiset, mutta ei ne suomalaiset pahasti jää jälkee. Tämä on monen suusta kuultua.
- Ja oli kohteliaisuus
Minua on luultu venäläiseksi :-)
- red.
Ja oli kohteliaisuus kirjoitti:
Minua on luultu venäläiseksi :-)
Kaukaista sukua mahdollisesti nyk. Venäjän karjalasta?
- Karjalaisia
red. kirjoitti:
Kaukaista sukua mahdollisesti nyk. Venäjän karjalasta?
Nope, Suomen Karjalasta ja joku Ruotsista.
- blue,
Mua luultiin kerran Italiassa, unkarilaiseksi. Vaikka olen heteronainen täytyy sanoa että italaiset naiset ovat uskomattoman kauniita. Eloisia, minä en ole ollut eloisa pitkiin aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185