Mooi
Ostin tuossa äsken peliaikaa 60 päivää. Oon yrittänyt syöttää koodia Battlenettiin, mutta sivu valittaa seuraavasti:
"An error has occurred.
You have entered a World of Warcraft® key that is currently not supported in Battle.net account management.
To enter a code for game time, click on a game license from the account management homepage, and then on the ‘Add Game Time Code’ link on the right side of that page."
Olen pelannut starter editionilla. Pitääkö ladata jotain uudestaan vai mikä mättää?
Pikaisia vastauksia kiitos! :)
Game-card ongelma!
apuaaa auttakaa pian
1
79
Vastaukset
- diubadauba
Öö hetkinen onko startter edition se mikä tulee 10 päivän kokeilusta vai se mikä tulee battle chestin mukana. En nyt muista. Jos oot pelkästään pelannut sillä ilmaisella 10 päivän kokeilulla tarviit omat levyt ja sieltä koodit ennen kuin voit ladata sitä aikaa tililles.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691