Ahdas esinahka

Apua_tarvitseva_nuori

Minulla sellainen ongelma, että en saa esinahkaa vedettyä täysin taakse. Kondomi menee kyllä sujuvasti, vaikka esinahka ei täysin taakse venykkään. Onko esinahan taakse vetäminen yhdynnässä kondomia käyttäessä pakollista? Mitä jos en esinahkaa saa täysin taakse, laitan kondomin ja alamme hommiin.

Muutenkin jännittää kun olisi ensimmäinen kerta.

8

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32

      Ei se mitenkään välttämätöntä ole, anna mennä vain. Kondomin käyttöä kannattaa käsipelillä kokeilla kerran pari ennen ekaa yhdyntää, jos et ole jo kokeillut.

      • Kyllä se siitä

        Ei sitä tarvi taakse yrittää, kunhan vähän on terska näkyvissä niin on parempi tuntuma, parempi kun on esari vähän päällä niin ei tule ihan heti.


    • 4skin

      Itselläni samoja kokemuksia puberteettiajoilta. Veli sanoi että ympärileikkaus auttaa. Hänelle oli tehty jo lapsena. Pelästyin, ja keksin harjoittella seuraavasti; jäähdytin penistä ja ajattelin jotain arkista. Vedin hitaasti esinahan taakse. Tämän jälkeen pieni potenssi, ei kipurajan ylitystä, ja palautus yhtälön pohdinnalla, tai perinteisesti. Mulla näkyy selkeitä "raskausarpia"-esinahassa, mutta ei ilmene mitään kireyttä. Jälkeenpäin ajateltuna kannattais mennä lääkäriin ja leikkauttaa pois.

    • 4skin

      Itselläni samoja kokemuksia puberteettiajoilta. Veli sanoi että ympärileikkaus auttaa. Hänelle oli tehty jo lapsena. Pelästyin, ja keksin harjoittella seuraavasti; jäähdytin penistä ja ajattelin jotain arkista. Vedin hitaasti esinahan taakse. Tämän jälkeen pieni potenssi, ei kipurajan ylitystä, ja palautus yhtälön pohdinnalla, tai perinteisesti. Mulla näkyy selkeitä "raskausarpia"-esinahassa, mutta ei ilmene mitään kireyttä. Jälkeenpäin ajateltuna kannattais mennä lääkäriin ja leikkauttaa pois.

    • Venyttää

      Minulla oli nurmea sama ongelma! Vedi esinahkaa varovaisesti taaksepäin ja venytin sitä päivittäin vaikka ottikin kipeetä.

      Eräänä päivänä kesken venytysharjoitusten luiskahti terskan päältä ja paljasti koko turska. Sen jälkeen jatkoin harjoituksia, mutta joka päivä meni terskan päältä ja nykyisin se ei ole enää ongelma!

      Minulla on paksu kalu ja iso terska! Vedän aina esinahkan terskan päältä, kun saan uutta seksiseuraa ja paljasterskainen paksu kulli saa aina kumppanin kiimaan, oli se sitten mies tai nainen. Olen bi ja nykyisin enempi miesten kanssa ja peppuseksistä! Pano tuntuu paljon paremmalta kun terska on paljas kun työnnyt, samoten kun joku ottaa suihin!

      Venyttele esinahkaasi päivittäin, vaikka se ottaisikin kipeetä. Älä kuitenkaan niin pitkään että repee. Voit vaikka useamman kerran venytellä sitä. Uskoisin että onnistuu.

      Nyt olen venytellyt pyllyäni dildolla, kun olen alkanut kiinnostumaan pepun antamisesta? Alkuun tuntui tosi kipeeltä, mutta nyt sinne menee paksumpikin kalu tai dildo kivuitta!

    • klani.

      Vaan toisillapa venytyksestäkään ole hyötyä (haittaa kylläkin) Itseltäni lähti esinahka 17v. kaikenlaisten kokeiluiden jälkeen. Nyt paljaana 13v. ja hyvin toimii ja olen tyytyväinen.

      • Aloituspostaaja!

        Kiitos neuvoista! Ympärileikkaus ei ole tullut mieleenkään, mutta runkatessa se esinahka löystyy... Nyt saan jo "puolstondiksessa" esinahan täysin taakse. Todella paljon siis löystynyt.

        Muille samasta kärsiville vinkiksi, että silloin tällöin kun esinahkaa venyttelee ILMAN MITÄÄN KIPUA niin kyllä se siitä :)


      • Aloituspostaaja!

        Kiitos neuvoista! Ympärileikkaus ei ole tullut mieleenkään, mutta runkatessa se esinahka löystyy... Nyt saan jo "puolstondiksessa" esinahan täysin taakse. Todella paljon siis löystynyt.

        Muille samasta kärsiville vinkiksi, että silloin tällöin kun esinahkaa venyttelee ILMAN MITÄÄN KIPUA niin kyllä se siitä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1540
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1247
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      84
      841
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      782
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      381
      751
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe