Ahdas esinahka

Apua_tarvitseva_nuori

Minulla sellainen ongelma, että en saa esinahkaa vedettyä täysin taakse. Kondomi menee kyllä sujuvasti, vaikka esinahka ei täysin taakse venykkään. Onko esinahan taakse vetäminen yhdynnässä kondomia käyttäessä pakollista? Mitä jos en esinahkaa saa täysin taakse, laitan kondomin ja alamme hommiin.

Muutenkin jännittää kun olisi ensimmäinen kerta.

8

708

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32

Ei se mitenkään välttämätöntä ole, anna mennä vain. Kondomin käyttöä kannattaa käsipelillä kokeilla kerran pari ennen ekaa yhdyntää, jos et ole jo kokeillut.

• Kyllä se siitä

Ei sitä tarvi taakse yrittää, kunhan vähän on terska näkyvissä niin on parempi tuntuma, parempi kun on esari vähän päällä niin ei tule ihan heti.

• 4skin

Itselläni samoja kokemuksia puberteettiajoilta. Veli sanoi että ympärileikkaus auttaa. Hänelle oli tehty jo lapsena. Pelästyin, ja keksin harjoittella seuraavasti; jäähdytin penistä ja ajattelin jotain arkista. Vedin hitaasti esinahan taakse. Tämän jälkeen pieni potenssi, ei kipurajan ylitystä, ja palautus yhtälön pohdinnalla, tai perinteisesti. Mulla näkyy selkeitä "raskausarpia"-esinahassa, mutta ei ilmene mitään kireyttä. Jälkeenpäin ajateltuna kannattais mennä lääkäriin ja leikkauttaa pois.

• 4skin

Itselläni samoja kokemuksia puberteettiajoilta. Veli sanoi että ympärileikkaus auttaa. Hänelle oli tehty jo lapsena. Pelästyin, ja keksin harjoittella seuraavasti; jäähdytin penistä ja ajattelin jotain arkista. Vedin hitaasti esinahan taakse. Tämän jälkeen pieni potenssi, ei kipurajan ylitystä, ja palautus yhtälön pohdinnalla, tai perinteisesti. Mulla näkyy selkeitä "raskausarpia"-esinahassa, mutta ei ilmene mitään kireyttä. Jälkeenpäin ajateltuna kannattais mennä lääkäriin ja leikkauttaa pois.

• Venyttää

Minulla oli nurmea sama ongelma! Vedi esinahkaa varovaisesti taaksepäin ja venytin sitä päivittäin vaikka ottikin kipeetä.

Eräänä päivänä kesken venytysharjoitusten luiskahti terskan päältä ja paljasti koko turska. Sen jälkeen jatkoin harjoituksia, mutta joka päivä meni terskan päältä ja nykyisin se ei ole enää ongelma!

Minulla on paksu kalu ja iso terska! Vedän aina esinahkan terskan päältä, kun saan uutta seksiseuraa ja paljasterskainen paksu kulli saa aina kumppanin kiimaan, oli se sitten mies tai nainen. Olen bi ja nykyisin enempi miesten kanssa ja peppuseksistä! Pano tuntuu paljon paremmalta kun terska on paljas kun työnnyt, samoten kun joku ottaa suihin!

Venyttele esinahkaasi päivittäin, vaikka se ottaisikin kipeetä. Älä kuitenkaan niin pitkään että repee. Voit vaikka useamman kerran venytellä sitä. Uskoisin että onnistuu.

Nyt olen venytellyt pyllyäni dildolla, kun olen alkanut kiinnostumaan pepun antamisesta? Alkuun tuntui tosi kipeeltä, mutta nyt sinne menee paksumpikin kalu tai dildo kivuitta!

• klani.

Vaan toisillapa venytyksestäkään ole hyötyä (haittaa kylläkin) Itseltäni lähti esinahka 17v. kaikenlaisten kokeiluiden jälkeen. Nyt paljaana 13v. ja hyvin toimii ja olen tyytyväinen.

• Aloituspostaaja!

Kiitos neuvoista! Ympärileikkaus ei ole tullut mieleenkään, mutta runkatessa se esinahka löystyy... Nyt saan jo "puolstondiksessa" esinahan täysin taakse. Todella paljon siis löystynyt.

Muille samasta kärsiville vinkiksi, että silloin tällöin kun esinahkaa venyttelee ILMAN MITÄÄN KIPUA niin kyllä se siitä :)

• Aloituspostaaja!

Kiitos neuvoista! Ympärileikkaus ei ole tullut mieleenkään, mutta runkatessa se esinahka löystyy... Nyt saan jo "puolstondiksessa" esinahan täysin taakse. Todella paljon siis löystynyt.

Muille samasta kärsiville vinkiksi, että silloin tällöin kun esinahkaa venyttelee ILMAN MITÄÄN KIPUA niin kyllä se siitä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      112
      7989
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      400
      7163
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      80
      4464
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4199
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      203
      2619
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      33
      2365
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      101
      2336
    8. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      20
      2039
    9. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      0
      2000
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      1907
    Aihe