Eli minulla on Win7 Pro 64bit ja 2 asennuskansiota. Toinen vissiin 32-bittisille ohjelmille ja toinen 64-bittisille. Mutta esimerkiksi kaikki pelit valitsevat automaattisesti asennuksen tuonne 32-bittiseen kansioon, uusimmatkin. Onko näin, että 64-bittisiä pelejä tai muita ohjelmia ei juurikaan vielä edes ole? Minulla tuonne 64-kansioon on automaattisesti asennettu vaan 7-zip, ja comodo, jotka latasin 64-versiona.
64-bittiset ohjelmat
3
<50
Vastaukset
- bitit tuplaksi
64-bittisiä pelejä ei käytännössä ole olemassakaan. Muita ohjelmia 64-bittisinä löytyy paljonkin, MS Office 2010:ta alkaen.
- Okei...
En juuri ymmärrä näiden bittien päälle, mutta vaatisiko paljon enemmän työtä tehdä 64-bit pc-peli ja olisiko kenties koneella vaikeuksia pyörittää sitä? Olisiko peli graafisesti vaikuttavampi?
- bitit tuplaksi
Okei... kirjoitti:
En juuri ymmärrä näiden bittien päälle, mutta vaatisiko paljon enemmän työtä tehdä 64-bit pc-peli ja olisiko kenties koneella vaikeuksia pyörittää sitä? Olisiko peli graafisesti vaikuttavampi?
"mutta vaatisiko paljon enemmän työtä tehdä 64-bit pc-peli"
- Taloudellinen kannattavuus ratkaisee, ei työn määrä. Työtä voi olla enemmän tai vähemmän.
"olisiko kenties koneella vaikeuksia pyörittää sitä"
- Ei olisi. Kunhan on 64-bittinen käyttöjärjestelmä, niin 64-bittiset ohjelmatkin pyörivät.
"Olisiko peli graafisesti vaikuttavampi?"
- Ei. Rajoitukset graafiseen näyttävyyteen tulevat näyttö- ja näytönohjainteknologiasta.
Kyllä niitä pelejä vielä 64-bittisinäkin alkaa tulemaan. Onhan tuossa vuosien varrella peleissäkin siirrytty 8-bit >16-bit > 32-bit. Milloin, sitä on vaikea sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574