Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta auton ruostesuojauksesta Tallinnassa
tai Pärnussa? Tavallisista huolloista Virossa on minullakin kokemusta ja olen
niihin tosi tyytyväinen. Ostin japsiauton 2004 jonka pohja on vielä melko
hyvässä kunnossa ja lähes ruosteeton joten kannttais varmaan ruostesuojata..
Ruostesuojaus Tallinnassa
1
3061
Vastaukset
- Järvemaa
Lähetin itse alkuviikosta qusoa omaan autoon (MB) liittyen Tallinnaan, normaalisti siellä käyttämäni korjaamo ei tee mitään peltitöitä. Suosittelivat yhtä pajaa Keski-Virossa (Järvemaa), mutta koska kysyt Tallinnasta tai Pärnusta, laitan vain niistä:
Laitoin kyselyä Ammeco Autoon, Reval Group:n, Silberautoon, Hort Autoon, Automaaleriin, Traffic Kapitaliin ja Artelli Autoon (kaikki siis ovat Tallinnassa).
En itse kysynyt varsinaista ruostesuojausta vaan korjausta, mutta noista ainakin Artelli, Reval Group, Silberauto ja Hort Auto tekevät niitä (yhteys englanniksi).
Tiedoillasi itse ottaisin ensin yhteyttä Reval Group:n. Artellista ei ole oikein mitään ennakkokäsitystä ja Silber/Hort MB-huoltoja. Reval ehkei halvin muttei kalleinkaan.
En tiedä oliko tästä paljon apua. Ehkä 1-2 kk:n päästä tiedän enemmän, jos vien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot803671Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe373020- 792837
- 282674
- 192605
- 522342
- 192027
- 571957
- 581796
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121718