Helsingissä, kävelylle & syömään?

Tommi-N.

Morjens,

Tässä olis yks ihan tavis 24v kaveri Helsingistä. Töitä on tullut painettua sitä tahtia, että sosiaaliset kontaktit on jäänyt vähän vähemmälle. Kesälomaksi ei kuitenkaan ole mitään suunnitelmia, joten nyt olisi hakusessa frendejä stadista joilla on aikaa.

Tuntuu että tilanne on aina se, joko on aikaa tai rahaa, mutta niiden yhdistelmät tuntuvat olevan kovin vähissä.

Rohkeasti vaan postia tulemaan jos kaipaat happihyppelylle frendiä.

tommin (miau) proxymail.eu

Tervkut,
Tommi

11

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snanna

toivottavasti vastailet

• Kyllähän tuonikäiset

vastauksia saavat, mutta odotahan vielä 20 vuotta, sitten alat
      olla jo ikäloppu. 40 kuullostaa jo ikälopulta monien korvissa, vaikka
      oikeasti ihminen on silloin parhaassa iässään.

Ketään vain ei kiinnosta vastata kenenkään neljäkymppisen viesteihin,
      he kun ovat jo niin vanhoja. Naisetkin vain ruikuttavat yksinäisyyttään
      tällä palstalla, mutta eivät tee mitään sen poistamiseksi.
      Kohta se hauta korjaa teidätkin pois, kun noin nirsoja olette.

• normivalitusta

Tuossa ei ole mitään uutta että ihmiset ruikuttaa yksinäisyyttä, mutta eivät halua tavat ketään. Se on ihan normia. Ihan kuten jotkut vinkuu varattomuuttaan ja valittaa kun merkkituotteet on kalliita, mutta duuni ei kelpaa.

• Tommi-N.

Olipa yllätys että ketään ei kiinnosta. snannakin on selvästi joku feikki. Mutta joo, turha valittaa yksinäisyydestä(tm). Valitetaan kaikki täällä ruudun takana yhdessä, mutta silti ei ole pienintäkään interessiä tehdä asian muuttamiseksi mitään. ;(

• Tämä palsta

kaikenlaisine ruikuttajineen ei olennaisesti poikkea mitenkään muutenkaan suomalaisesta yhteiskunnasta. Suomalainen valittaa ja valittaa, mutta mitään muutosta ei asialle ei siltikään tunnuta haluavan. Olen monesti ehdottanut esim. tallinan päiväristeilyä, mutta ei tunnu tuokaan ketään kiinnostavan. En siis maksaisi muiden risteilyä, vaan olen kysellyt kiinnostusta tai ylipäätään mahd. samana päivänä lähtijöiden kiinnostusta jutella matkan aikana ym. mutta no way.
        itse voisin kyllä lähteä jonkun kanssa vaikka kävelylle ym. mutta harva sittene des kuitenkaan lähtee, vaikka ensin ehkä muka onkin kiinnostunut asiasta.

• villi lupiini
        Tämä palsta kirjoitti:

kaikenlaisine ruikuttajineen ei olennaisesti poikkea mitenkään muutenkaan suomalaisesta yhteiskunnasta. Suomalainen valittaa ja valittaa, mutta mitään muutosta ei asialle ei siltikään tunnuta haluavan. Olen monesti ehdottanut esim. tallinan päiväristeilyä, mutta ei tunnu tuokaan ketään kiinnostavan. En siis maksaisi muiden risteilyä, vaan olen kysellyt kiinnostusta tai ylipäätään mahd. samana päivänä lähtijöiden kiinnostusta jutella matkan aikana ym. mutta no way.
        itse voisin kyllä lähteä jonkun kanssa vaikka kävelylle ym. mutta harva sittene des kuitenkaan lähtee, vaikka ensin ehkä muka onkin kiinnostunut asiasta.

Mut jos oot varattu pelimies ei sitä voi tietää. Voithan yrittää saada seksiseuraa jostakin kivasta ujosta tytöstä, joka ei osaa tunnistaa narsisti pelimiestä. En kyllä yhtään ihmettele, että ei ihmiset kovin halukkaita noin vain ole lähtemään vaikka kuinka yksinäisiä olisivat. Kaikkia hulluja on liikkeellä ja on aika uskaljasta lähteä noin vain jonkun tuntemattoman mukaan.

Netti on muutenkin ihan paska paikka minkään hyvän toivossa löytämiseen. Pettäjiä ja outoja täynnä.

• hohhoijakkaas
        villi lupiini kirjoitti:

Mut jos oot varattu pelimies ei sitä voi tietää. Voithan yrittää saada seksiseuraa jostakin kivasta ujosta tytöstä, joka ei osaa tunnistaa narsisti pelimiestä. En kyllä yhtään ihmettele, että ei ihmiset kovin halukkaita noin vain ole lähtemään vaikka kuinka yksinäisiä olisivat. Kaikkia hulluja on liikkeellä ja on aika uskaljasta lähteä noin vain jonkun tuntemattoman mukaan.

Netti on muutenkin ihan paska paikka minkään hyvän toivossa löytämiseen. Pettäjiä ja outoja täynnä.

Mulla on tapana viedä tytöt ajelulle espoon metsiin ja paloitella ne sinne. Oletkin varmaan lukenut asiasta jo lehdistä?

- Hoh, just niin - Ehkä sä haaivelet että joku paloittelee sut ja sun kurja elämäs päättyy.

• 555444333222111
        hohhoijakkaas kirjoitti:

Mulla on tapana viedä tytöt ajelulle espoon metsiin ja paloitella ne sinne. Oletkin varmaan lukenut asiasta jo lehdistä?

- Hoh, just niin - Ehkä sä haaivelet että joku paloittelee sut ja sun kurja elämäs päättyy.

Kivan häiriintynyttä porukkaa.

• DivineFire

Ehkäpä monet vaan häpeävät niin paljon sitä ulkonäköään ja ujoa/hiljaista luonnettaan, että pupu menee pöksyyn jo pelkästä tapaamisen ajatuksestakin. "mitäköhän tuokin musta ajattelee" tyyliin.

• joku random m23

En tiedä muiden syitä vastamattomuuteen, mutta minä en ota yhteyttää, koska pelottaa ja jännittää. Jotenkin tuntuu helpomalta ja turvalisemmalta itkeä yksin pimeässä huoneessa yksinäisyyttään, kuin tehdä jotain asian eteen.

Toivottavasti joku vielä ottaa yhteyden sinuun.

• suomivalivali

kukaan ei kuitenkaan uskalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      29
      11171
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      52
      8795
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5425
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3724
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3618
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3584
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3308
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2628
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      63
      2294
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      30
      1867
    Aihe