Miksi minulle tehdään aina väärin

Ei kiitos

Olen joutunut käymään terapisaaskin ymmärtääkseni miksi minulle tehdään aina väärin.
Miksi juuri minua petetään kiltteyttäni käytetään hyväksi.
Olen koko elämäni yrittänyt hakea hyväksyntää. Olen hyväksynyt asioit j oita kukaan toinen ei hyväksyisi. Olen antanut anteeksi asioita joita kukaan toinen ei antaisi anteeksi.
Olen luottanut ihmisiin joihin ei olisi pitänyt luottaa ja olen pettynyt pahasti.

Viimeisin pettymys on jo vuosien takaa mutta en voi unohtaa. Järkeni ei suostu enää käsittämään asiaa. En hyväksy että minut petettiin, että ihminen jota rakastin ja autoin kaikella tapaa käytti vain hyväkseen, että hälle oli vain omat tarpeet tärkeintä vaikka kuinka revin selkänahastani kaiken hänen vuokseen niin se ei merkinnyt hänelle mitään.
Heitin vuosien aikana paljon rakkautta ja rahaa hukkaan hänen vuokseen.

oLen rakentanut vihasta suojamuurin jonka läpi ei enää kukaan pääse.
Tiedän; viha syö ihmistä mutta parempi sekin kuin sydän auki uusille pettymyksille. Ei kiitos.

10

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkuli

      Niin kauan kuin et kunnioita ITSEÄSI, näin tapahtuu. Vihaa, huuda, kiroile!! Älä anna ihmisten polkea itseäsi, vaan näytä mitä SINÄ haluat ja MILLAINEN SINÄ olet!! Tee asiat omalla tavallasi, älä muiden. Ole OMA ITSESI. Kaikki lähtee SINUSTA! Älä elä muiden kautta, vaan OMAN elämäsi kautta.

      • bnxnbm nb

        Tuo rakasta ja kunnioita ensin itseäsi juttu on skeidaa...ihminen voi rakastaa ja kunnioittaa itseään ja joutua silti petetyksi, kiusatuski yms. osa kusipäistä ei heti näytä todellista luontoaan joten ei voi laittaa syytä itseensä, että antoi kohdella itseään huonosti.

        Vastaus on; kusipäitä on paljon. Mutta se on totta, että jos kusipää hyväksikäyttäjä ihminen jotenkin ajattlee, että voi ilman seurauksia tehdä jotain niin herkemmin tekeekin siksi kaikki maailman orvota ja köyhtä lapset ovat useimmiten uhreja :(
        pahat ihmiset peittelevät pahuutaan jos uskovat saavansa ikäviä seurauksia.

        Siis ekä kannattaa sanoa, että vie kaikki aina oikeuteen jos joku tekee petoksen sun muuta :D


    • tuttu juttu

      Näin se menee :( Tuo voi olla esim. kasvatuksen tulos. Liian kilttejä tyttöjä on maa tulvillaan.

      Omia tarpeita ei uskalla tuoda kovin vaativasti esiin. Voihan olla, että toinen hylkää. Ja hylätyksi tuleminen on suunnilleen pahinta, mitä voi tapahtua.

      Siksi joustaa ja joustaa ja joustaa loputtomiin. Kunnes on paha olla. On kuitenkin parempi olla paha olo toisen kanssa kuin yksin.

      Ihan turha toisten käskeä, että pidä puolesi. Se vaan ei onnistu, ellei elämässä tapahdu jotakin, mikä oikeasti saa itseluottamuksen heräämään. Terapia voi auttaa, mutta menee vuosia siinäkin.

      Voimia sinulle

    • raadollinen maailma

      "Olen koko elämäni yrittänyt hakea hyväksyntää. Olen hyväksynyt asioita joita kukaan toinen ei hyväksyisi. Olen antanut anteeksi asioita joita kukaan toinen ei antaisi anteeksi."

      Et voi koskaan sanoa koko maailman puolesta, että kukaan muu ei hyväksyisi tai kukaan muu ei antaisi anteeksi. Mutta valitsemasi sanamuodot kertovat siitä, miten pitkin hampain juuri sinä olet antanut anteeksi tai hyväksynyt. Ikään kuin se ei olisi todellistakaan tai luulisit rahastavasi sillä jotain, kuten hyvyyttä tai hyväksyntää :/

      Voimia minäkin sinulle toivotan, sekä kykyä erottaa ihmisten epäluotettavuus jatkossa tarkemmin ja paljon aikaisemmin

    • ihminen.

      Tuttua. Että hyväksyn ja annan kohdella minua miten sattuu, kunhan vaan ei hylätä. Hyväksikäyttäjät jatkavat samalla radalla, minä terapiassa. Onneksi olen herännyt ja näen tilanteeni. Enää pitää säätää omanarvontunteensa sille tasolle, että samaa mallia ei enää toteuttaisi tulevaisuudessa. Nyt jo näkee ja ymmärtää, että ei ole noille paskakasoille mitään annettavaa ja en sieltä suunnalta mitään saa, en koskaan pysty noiden ihmisten kanssa itseäni tyydyttävää parisuhdetta muodostamaan, koska aina on kyse siitä, kuinka paljon kierroksia minusta voidaan ylikellottaa tai kuinka paljon minä kykenen/haluan joustaa.

      Minullakin on väliä. Haluan tulla kokonaiseksi ja elää omana itsenäni tässä maailmassa kuten kaikki muutkin. En halua kenenkään enää tallovan, potkaisen takaisin :)

    • ihmejakumma

      Meitä kiltintytön syndroomaa potevia naisia on maaima pullollaan.
      Auta armias kun sitten saamme tarpeeksemme ja ärähdämme niin olemme pirttihirmuja narsisteja ym.

      Meitä ei ole lapsuudessa opetettu näyttämään tunteita ,emme ole saanet olla lapsia kuten olisi kuulunut.
      Olemme kokoikämme opiineet pitämään kaiken sisällä ja joskushan se ylikuormitettu pato purkaantuu. Sitä purkausta on vaikea hallita.
      Mutta ehkä sen jälkeen löyydän oman itseni joka on ollut kaikki vuoden piilossa kaiken töryn alla.

      • w r a . .

        sama, ei ole annettu näyttää tunteita, vaikka tai koska on elänyt ihmishirviöiden keskellä, jotka ovat kaikki muut aina saaneet näyttää tunteensa ja näyttäneet vaikkei kukaan haluaisi edes nähdä. joskus vähäisemmät riehuvat ja maltillisemmat nielevät toivoessaan olevansa kokonaan toisaalla. joskus taas jyräävä persoona kieltää kaiken, mikä ei tule hänestä itsestään, vaikka hän toisaalta tuo koko ajan omaa rakasta itseään esille, minkä muissa kieltää ja haluaa sammuttaa.


    • BinaryDomain.

      Liika kiltteys ei nykymaailmassa toimi. Ja jos heittää omaa rahaa älyttömiä summia hukaan, niin sitä voisi kutsua jo tyhmyydeksi.

    • Vittuuntunut

      Itteeni vituttaa nykyään oikeestaan kaikki.
      -Tyttöystävä jätti viikon päästä seurustelun aloittamisesta
      -Entine kaveri vittuili mulla lähes kokoajan ja on muutenkin paskamainen tyyppi mutta seurustelee siitä huolimatta nykyään.
      -Kaikki kaverit asuvat niin kaukana etten ehdi olla heidän kanssaan kuin viikonloppuisin.
      -En onnistu missään mitä yritän
      -Koitan olla mahdollisimman ystävällinen kaikille mutta silti kukaan ei välitä minusta, olen heille vaan "ok tyyppi"
      -Tuntuu ettei elämälläni ole mitään tarkoitusta
      -Olen ujo joten minun on vaikea tutustua uusiin ihmisiin
      -Ihastus haukkui minut pystyy pari viikkoa sitten
      -Kärsin rahavaikeuksista
      Tuossa on nyt jotain mitä tuli tähän hätään mieleen, ja suomen piti olla hyvin vointi valtio.Pyh, Irwin Goodmanin sanoin, "Haistaakaa paska koko valtiovalta"
      Voimia aloittajalle!(:

    • omaystäväpuuttuu

      Tämä viestini ei liity viestiketjun aloittajaan, mutta olen hiukan katkera..

      Olen miettinyt miksi joku viitsi vuosikaudet häiriköidä minua netissä, kun yritin olla chatissa..lopulta en jaksanut enää olla siellä kiusaamisen takia ja nyt en mene ainakaan sinne, kun pitää laittaa tietojaan sinne, kun ne ovat salaiset muutenkin..

      Harmittaa kun ei voi rauhassa etsiä itselleen ystävää ja joutuu olemaan sen takia yksinäinen..Olen katkera siksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe