Kummallinen flunssa?

Kipiäon

Minulla on flunssa aina noudattanut kiltisti samaa kaavaa. Ensin kurkkukipu, sitten mahdollinen kuume (aina alle 38), sitten nuha ja sitten yskä.

Nyt on kuitenkin niin, että maanantaina nousi tosi nopeasti korkeahko kuume 38,5 ja samalla iski hirveät lihaskivut ja päänsärky. Sitten tiistaina päänsärky ja lihaskivut oli poissa, mutta kuume jatkui 38,4. Lisäksi mukaan tuli nuha ja lievä yskä. Nyt sitten keskiviikkona kuume on ainakin vielä poissa, lämpöä vähän 37,2, mutta nuha on ehkä vähän pahentunut ja nyt on sitten kurkku pirun kipeä, Ja säteilee vielä korviinkin se kipu.

Koskaan ei ole kurkkukipu ollut näin myöhässä, se on yleensä ensioire. Niin että miten muiden flunssat menee? Vai olisikohan jotain muuta tämä?

2

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • influenssaaon

Influenssa.

• dyslex

Flunssaviruksetkin ovat yksilöllisiä. Ja yhdestä sairastetusta flunssasta saat immuniteetin vain sille tietylle viruskannalle. Joten turha ihmetellä sitä ettei oireet aina noudata samaa kaavaa. Joskus virus tarttuu esim. pelkästään nenään eikä ehdi levitä nieluun ja oireeksi jää pelkkä nuha. Joskus taas virus iskee suoraan keuhkoputkeen ja oireet ovat silloin paljon rajummat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe