Kummallinen flunssa?

Kipiäon

Minulla on flunssa aina noudattanut kiltisti samaa kaavaa. Ensin kurkkukipu, sitten mahdollinen kuume (aina alle 38), sitten nuha ja sitten yskä.

Nyt on kuitenkin niin, että maanantaina nousi tosi nopeasti korkeahko kuume 38,5 ja samalla iski hirveät lihaskivut ja päänsärky. Sitten tiistaina päänsärky ja lihaskivut oli poissa, mutta kuume jatkui 38,4. Lisäksi mukaan tuli nuha ja lievä yskä. Nyt sitten keskiviikkona kuume on ainakin vielä poissa, lämpöä vähän 37,2, mutta nuha on ehkä vähän pahentunut ja nyt on sitten kurkku pirun kipeä, Ja säteilee vielä korviinkin se kipu.

Koskaan ei ole kurkkukipu ollut näin myöhässä, se on yleensä ensioire. Niin että miten muiden flunssat menee? Vai olisikohan jotain muuta tämä?

2

378

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • influenssaaon

Influenssa.

• dyslex

Flunssaviruksetkin ovat yksilöllisiä. Ja yhdestä sairastetusta flunssasta saat immuniteetin vain sille tietylle viruskannalle. Joten turha ihmetellä sitä ettei oireet aina noudata samaa kaavaa. Joskus virus tarttuu esim. pelkästään nenään eikä ehdi levitä nieluun ja oireeksi jää pelkkä nuha. Joskus taas virus iskee suoraan keuhkoputkeen ja oireet ovat silloin paljon rajummat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1018
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      300
      939
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      761
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      742
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe