Olen aina ihmetellyt miksi G.WING kuskit kutsuvat itseään motoristeiksi. Ensiksikin pyörä painaa saman verran ,kun auto. Toiseksi varustelu on täysin järjetön moottoripyörässä.Mitä hittoa stereoilla tekee moottoripyörässä , sehän on tarkotettu ajettavaksi ,eikä seisotettavaksi torilla. Kaikki tekniikka on hukutettu pääsiäismuovikuorien sisään, ettei kukaan vaivautuisi öljyjä vaihtamaan. Tosin eihän kukaan 50v. valkokauluspappa moista ,edes tekisikään. Ajettavuus on vastaavaa pehmoilua ,kuten jossain 80luvun Jenkkiautossa. Vauhdinhurmaa on turha haaveilla kokevansa .Vähän niinkun odottais yhtähyvin vuorattua pehmeätä arkkua......
GOLDWING on H...sohva
8
489
Vastaukset
- tietäjä92
Pyöriä on erilaisia. Goldwingissä on kaksi rengasta ja moottori, joten se on moottoripyörä. Moottoripyöräilijä on motoristi. Siis GW:n kuljettajat ovat motoristeja. Se on hyvä vain, että pitkää matkaa tekeville on olemassa kovasti varusteltu pyörä. Ei kaikkien pyörien tarvitse olla samanlaisia. Se, että itse et tykkää, ei tarkoita, että koko laite olisi turha.
Ja noista stereoista vielä, että jos itse tekisit pyörällä parin tuhannen kilometrin mittaisen matkan, jossa ajomatkat ovat satoja kilometrejä päivässä, kuuntelisit itsekin mieluumin radiota kuin pelkkää tuulen huminaa.- cockwing
Minä ainakin kuuntelen pitkillä matkoilla ihan mp3 biisejä kossin plugeilla.
Ei noista homppeli pyörän kajareista mitään selvästi,edes välttävästi kun nopeus on 80km/h
Se on fakta ettei mikään gw tai kolmipyöräinen ole moottoripyörä,ne vain muistuttavat etäisesti niiltä,tosin onhan vammaisille sekä vähemmistölle hyvä olla vaihtoehtoja.
- poppisoijaputkethuut
ja 80 luvulla oli tyypillistä, että pärrissä oli sterkat ja ämyrit katteessa kiinni eikä se kuuntelu potta päässä vaadi kuin tarpeeksi tehoja, niissä reteoissa :)
- en omista GW
Mikä se ap:n ongelma on? Se että jollakin on niin iisooo pyörä, että ap. tuntee itsensä oman mopedin selässä hiirulaiseksi ja kivekset tuntuu surkastuvan rusinaksi, mitenkään muuten ei jonkun toisen moottoripyörä voi vaikuttaa psyykkisesti noin raskaasti.
- reijoliini
Voi voi, kylläpä se taas jotain mopopoikaa ahistaa. Kukin tyylillään ja tarpeidensa mukaan. Itse en GW:ä omista, mutta uskoisinpa noiden ominaisuuksien palvelevan moottoripyörällä paljon matkustelevia motoristeja. Noita ominaisuuksia ei todellakaan tarvita, jos moottoripyöräilyn tarkoitus on keuliminen ja koulunpihoilla revittely. Viestiketjun aloittajan tosin pitäisi mennä koulupihan sijaan sinne sisälle ja alkaa opettelemaan yhdyssanojen sekä pilkun ja välilyöntien käyttöä.
- wig....
mikä mukavampaa kun kypärässä soi esa pakarisen säkkijärven polkka ja alla hyrrää 6-poxeri se vastaa huonoa naintia se!
Miksi on GW..tai ohittaa auto turvallisesti....diibadaaba
olen ite ajellu viimekesänä yli 10000km kyykyllä ja aina customit ensin :) oli lossi tai laiva ja sama saatanan turina siel alkaa................
Kunnioitusta poikaset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278