Patikointia ja melontaa

kajakki72

Heipä hei!

Löytyisikö täältä vaeltamisesta ja melonnasta kiinnostununeita henkilöitä, esim. vaellusretkelle elokuun viimeisellä viikolla kesällä 2012? Itse olen perheellinen naispuolinen henkilö, joka harrastaa vaeltamista, melontaa ja luonnossa liikkumista sen mitä töiltään ehtii. Valitettavasti puoliso ei ole retkeilystä kovin innostunut. Ja retkeilyhenkisten ystävieni kanssa aikatauluja on vaikea saada soviteltua yksiin.

Kaipaisin kaveria/kavereita vaellusretkelle edellä mainittuna ajankohtana ja jatkossakin. Asustelen Pirkanmaalla, joten reissun suunnittelua helpottaisi jos kaveri(t) löytyisi lähiympäristöstä. Suunnitelmat ovat vielä auki, mutta itsekseni olen miettinyt melontaretkeä Itä-Suomeen tai vaellureissua pohjoisen suuntaan.

Joten pistäkää viestä tulemaan, kaikki retkikaveria vailla olevat. Oman kuntoni puolesta voin sanoa, etten ole huippukuntoinen, mutten ihan rapakunnosakaan. Maastosta ja reitin pituudesta riippuen patikoin n. 20 km päivävauhtia. Mielelläni katselen maisemia enkä juokse kieli vyön alla poluilla.

4

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaeltaja_minakin

      Hei, itsekin tykkään liikkua luonnossa, nautin yksinäisyydestä ja luonnon rauhasta.

      En ikinä lähtisi tuntemattoman ihmisen kanssa esim. Lappiin vaeltamaan - jopa tutuista ihmisistä voi tulla hyvin yllättäviä piirteitä retken aikana. Et voi tietää, onko tuntematon perheenäiti joku ihme pomottaja, sekoilija, panikoija tai valittaja - ehkä sen takia hänen kavereiden aikataulut "eivät vaan sovi yhteen"?

      Ja anteeksi vaan, mutta tämä 'löytyiskö henkilöitä' vaikuttaa hieman omituiselta kun perheellisenä etsit seuraa ja sinulle kelpaisi myös mies mukaan. Jospa kysyisit ensin aviomieheltä ja ystäviltä miksei kukaan halua lähteä sun kanssa mihinkään?

    • Rinkanraahaaja

      Vaellus elokuun lopulla kiinnostaa, mutta melonta ei onnistu. Asun kyllä Pirkanmaata paljonkin pohjoisempana, mutta olisihan tässä aikaa tutustua ja suunnitella. Suunnittelu on melkein puolet reissun ihanuudesta :) Olen nainen ja kohtuullisessa kunnossa, mutta vaelluksella pitää kiiruhtaa hitaasti, että ehtii myös nauttia maisemista.

      Jos sinua, kajakki72, kiinnostaa keskustella tarkemmin, niin lähetä osoite.

      • kajakki72

    • kiipeilijä Simo

      Et ole vielä ainakaan poistanut ilmoitustasi, joten oletan että haku on edelleen päällä. Olen vaeltamisesta ja melonnasta kiinnostunut perheellinen mieshenkilö, joka harrastaa vaeltamista, melontaa ja luonnossa liikkumista. Valitettavasti puoliso ei ole retkeilystä kovin innostunut. Retkeilyhenkisiä ystäviä on aika harvassa, niin että olisi tosi mukava saada uusi potentiaalinen retkikaverivaihtoehto tietoon. Lähetä rohkeasti meiliä Simolle [email protected] . Keskustellaan aikatauluista ja muusta.
      P.S. Älä pelästy käyttöön saamaani sähköpostiosoitetta, se näyttää roisimmalta kuin oli alunperin tarkoitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe