http://www.adressit.com/kaarinan_kaupungille_oma_isannointitoimisto
Maininki
4
244
Vastaukset
- Kunnan töissä
Eiköhän kaupungilla ole jo aivan oma isännöintitoimisto tilakeskus, talonmiehineen ja siivoojineen johon juuri on haussa uusi johtaja, vanhan jäädessä eläkkeelle. Maininki on käsittääkseni oma yksityinen yhtiönsä.
Oikeampi tapa tällaisen asian hoitamiseen voisi olla kuntalaisaloite valtuustolle.- PK-Yrittäjä
Kaarinan kaupungin peruspalveluihin ei kuulu kiinteistöjen hoito tai isännöinti, joten ne pitää kilpailuttaa ja siirtää tehokkaille PK yrityksille.
- joku tietää aina
Painotamme kohtaa "tehokkaalle" ja lisäämme kohdan "puoueeton" sekä "rehellinen" myöskin sana "neutraali" on hyvä, sekä sellainen sana jolla merkitään karsimatta jättäminen jonkun henkilön puolueellisuuden takia omien intressiensä vuoksi toimimisessa. Mikähän sellainen sana mahtaisi olla?
Jaá tuosta mainingista olisi monellakin paljon sanottavaa, varsinkin niillä joilta on evätty asunto erään ihmisen toimesta täysin mielivaltaisesti ja omatoimisesti.
Asiaa kun vain on konkreettisesti kovasti vaikea todistaa, sillä eihän tämä ihminen "ole mitään tehnyt".- Ei Mainingille
Maininki ja sen sisäpiiri vuokra-asuntojen jakajana ei ole oikein. Homma on saatava Kaarinan kaupungille, jonka veronmaksajat asunnot omistavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984