Ei siinä mitään, jos normaalit, mukavat mummelit menevät huvikseen tekemään joutessaan "radio-ohjelmia", mutta kun siihen hommaan työntyy luonnevikainen narsisti, joka ei osaa puhua eikä lukea suomea eikä paikallista kieltä, ja joka karkottaa vähitellen kaikki hyvät ja keskitasoiset, normaalit ihmiset toiminnasta - silloin on naurettavuudellakin jossain vaiheessa rajansa.
Juuri päättyneessä ohjelmassa oli taas aivottomassa suolloksessa sellaisia kielikukkasia, että nauhoituksestani tarvitsee tuskin mitään editoida pois. Laitan joskus senkin nauhan U-tubeen. Siis tällaista tasoa: "...sienisokerin imetys aiheuttaa intotoleranssia... nekst proukram is on koraisonin länkvits..."
No, sainpahan taas nauraa ääneen. Jos minullakin olisi lonksuvat tekarit, niin kuin luonnevikaisella mummolla, olisi ne nyt kalisseet. Älköön kyseisen mamman itsekritiikki koskaan kehittykö edes alkeelliselle asteelle, vaan jatkakoon hän meidän viihdyttämistämme - siis ei aivan luulemallaan tavalla, mutta viihdyttämistä se munailukin on.
Voihan "intotoleranssi" sentään
koraisonin piipulit
0
141
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493