naisen vagina vuotaa verta kerran kuukaudessa.
Tunnetustihan
7
143
Vastaukset
- Sinä tiedät
Taidat olla oikea älyn jättiläinen !
- s....
ja kerran kk:ssa juoksee rakastajan luo karkaa vaimoltaan.. Mitäs sitten jos vaimolla ja rakastajalla on ne yhtäaikaa? O-ou, taitava mies täytyy sanoa:)
- masturbaatio kehiin
s.... kirjoitti:
ja kerran kk:ssa juoksee rakastajan luo karkaa vaimoltaan.. Mitäs sitten jos vaimolla ja rakastajalla on ne yhtäaikaa? O-ou, taitava mies täytyy sanoa:)
No miksi hillopäivien aikaan pitää juosta rakastajan luokse,voihan sitä seksiä harrastaa muutenkin,kuin yhtymällä.Ihan vain sooloilemalla,suihin otolla.Sitäpaitsi naisen orkku vain voimistuu kuukautisten aikana.
- s....
s.... kirjoitti:
tekis varmaan kutaa...
- s....
masturbaatio kehiin kirjoitti:
No miksi hillopäivien aikaan pitää juosta rakastajan luokse,voihan sitä seksiä harrastaa muutenkin,kuin yhtymällä.Ihan vain sooloilemalla,suihin otolla.Sitäpaitsi naisen orkku vain voimistuu kuukautisten aikana.
ai että nainen saa orgasmin ottamalla suihin? Eipä malttaisi sen jälkeen jäädä ilman itse oli menkat tai ei
- kokemuksen ääniä
s.... kirjoitti:
ai että nainen saa orgasmin ottamalla suihin? Eipä malttaisi sen jälkeen jäädä ilman itse oli menkat tai ei
No siis voihan sitä samalla tehdä itselleen,kun imee miehen kullia,ethän sinä kumpaakin kättä siihen tarvitse.
- Toinen m
s.... kirjoitti:
Miksi ei kysehhän on mielihyvästä.Jos sitä ei tarpeeksi kunnolla osaa sisäistää niin ei varmasti saakkaan edes tavallisellakaan tavalla.Ehkä et olle tavannut tai kokenut hyvää suhdetta.
Onneksi ne päivät meni jo suurella viikolla!Sotkuista ja kivuliasta hommaa touhuilu menkkojen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671