Jotakin asiaa minulle?
Oliko sinulla vielä
24
438
Vastaukset
- s....
joo, mihin pyrit? Mitä haluat?
- olisi asiaa
Olet näköj."ominut" tämän palstan. En saa "rauhaa" sinusta ao.nainen milläskään.
- s....
olen vielä kotona jos on asiaa? jos sulla on oikeasti vaimo jossakin odottamassa että selvität asian niin sulla ei kyllä ole mitään hätää sillä silloin en koske sinuun! Moraali se on mullakin
- hihihhih.
:)hihihihihihihihih...huhuhuhuhuhuhuhuhuhuh....huhuhuhuhuh
- ap
Minun vuoro kysyä, sinä vastaat. En ole ominut mitään, vasta tulin enkä täällä asu, poistun taas kohta. Jos on, laitahan tulemaan.
Kirj,illalla,oothan sinä sillon "täällä". 22.00. jälk....joo
- Ap
**** kirjoitti:
Kirj,illalla,oothan sinä sillon "täällä". 22.00. jälk....joo
Ååkke
- Suolapatsaat
Ei Jahve hävittänyt Sodomaa ja Gommorahia homouden tähden vaan heterojen irstailujen tähden, jossa ihmiset hylkäsivät luonnollisen sukupuolisuhteen luonnottomaan ja kiimoissaan yhtyivät miehet miehiin ja naiset naisiin ja harjoittivat haureutta ja irstaita menoja sekaisin kenen kanssa vaan.
- minä vain joskus
Ei mitään asiaa. Loppui asiat. Ei jaksa enää. Toivotan sinulle onnellista ja hyvää elämää. En tiedä teetkö tahallisesti minut surulliseksi . Voi kun sanoisit suoraan jos kyllästyttää. Kyllä minusta eroon pääsee ihan normaalisti sanomalla :( Tämä oli sitten vain ulostyhjäys erästä (m) ajatellen.
- päättymätön kitinä
Kaikkia kyllästyttää lukea näitä turhia jorinoita täällä ja haaskata aikaansa miettimällä mitä hän minusta ajattelee. Kissa-Hiiri leikkiä, joka ei näytä koskaan päättyvän mihinkään.
- 8+15
Vähäkö kiinnostaa mitä olet mieltä. Ei yhtään ja mitä sinäkin täällä notkut lukemassa ja valittamassa jos jollain on paha olla ja haluaa vain purkaa sen ulos.
- Munrakas!!!
Jää...tulen...olen...ole minun omani...
Luokseni...luoksesi...omasi...minä olen sinun... - Älä viitti kiusata
Ei nyt tule mitään mieleen . Joten ole nyt ihan rauhassa
- Jokunen
Oletko nyt valmis puhumaan? Haluaisin selvittää nää meidän jutut, ei tässä muuten naimsiiin päästä/jouduta :D Sinut mä haluaisin, mutta sehän on ihan susta kiinni.. Jos haluat minun joustavan jossain, ni anna palaa vaan, olen pelkkänä korvana..
- eräsvaan
Jokunen, ota nyt heti yhteyttä!!!
- Jokunen
eräsvaan kirjoitti:
Jokunen, ota nyt heti yhteyttä!!!
Vannotin että poistan numeron, no sitten hajos puhelin, sinne meni.. Päästähän ei lähde millään tämä kaikki,sinne se on kait jäänyt pysyäkseen .. se on se rakkauden "tauti" iskenyt pahemman kerran ;)) Hänellä ei ole numeroa omalla nimellään, olen tonkinut netin yli ja ympäri.. :o
olisin ottanut jo yhteyttä, jos voisin.. mutta muistan vain numeron loppuosan.. :/ - mikä maksaa
Jokunen kirjoitti:
Vannotin että poistan numeron, no sitten hajos puhelin, sinne meni.. Päästähän ei lähde millään tämä kaikki,sinne se on kait jäänyt pysyäkseen .. se on se rakkauden "tauti" iskenyt pahemman kerran ;)) Hänellä ei ole numeroa omalla nimellään, olen tonkinut netin yli ja ympäri.. :o
olisin ottanut jo yhteyttä, jos voisin.. mutta muistan vain numeron loppuosan.. :/tiedäthän sä nimen,
- Jokunen
mikä maksaa kirjoitti:
tiedäthän sä nimen,
Tiedän tiedän.. Mutta ei sillä numeroa saa, tosin kun minun, nyt..
- muualla ehkä oliskin
Ei täällä ainakaan enää mitään..
- sanomattomatsanat
ON! Mulla on edelleen niin paljon sanottavaa, niin paljon kerrottavaa. Voi kun saisin kaiken sanottua, kun sielu saisi viimein rauhan. Ikävöin ja vaikeroin, muuta en enää voi :( Niin paljon sanomattomia sanoja, lausumattomia lauseita. Kun vain löytäisi keinon.
- Kaikki on
sanottu hänelle ja jos se tapa ei miellyttänyt, niin oma aloitteisesti en ala itseäni enää nolaamaan.
- Näin on
Ikävä ja kylmä ilman sua. Ei muuta.
- näin myös
Mulla myös, ikävä!!!
- pitäis jo päästä yli
Oisin vaan kysynyt, voitaisko vielä nähdä joku viikonloppuilta? Eihän sillä taida olla loppupeleissä mitään väliä, kun en nokatusten kysy ikinä kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753