Suoajelu

kertokaa kokemuksia? Missä voisi mennä suoajelulle? Olisin kiinnostunut saamaan vinkkejä :) Olen menossa Miamiin ja olen kuullut että suoajelut ovat must! :) Kuka ollut?
12501
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Kiitos! Tällaisia blogeja vaan lisää! kiva kun joku jaksaa nähdä vaivaa ja kirjoittaa reissustaan! Niitä on aina niin mukava lukea! :)

Äänestä

Kun ajat Tamiami Highwayta lanteen niin sieltahan niita loytyy yksi toisensa vieresta.

Äänestä

Mikä mahtaisi olla lähinnä miami beachia? Katselin tuolta tripadvisorista noita vaihtoehtoja mutten löytänyt ainakaan sieltä silmäilemällä mitään kovin lähellä.. Tarkoitan jotain n. 1 h ajomatkan päässä esim.?Suurin osa oli lähinnä Orlandoa tai muuten tosi kaukana.

Äänestä
  • Ota kartta kateen, Everglades suoalue alkaa ihan Miamin vieresta.

Äänestä

• Yllä kerrotut vaihtoehdot ei todellakaan ole lähellekään Orlandoa. Mikä vika niissä oikeen on?

Äänestä

• Billie Swamp kirjoitti:

Yllä kerrotut vaihtoehdot ei todellakaan ole lähellekään Orlandoa. Mikä vika niissä oikeen on?

Gator Park on 50 km, alle tunnin ajomatkan päässä Miami Beachilta.
    Billie Swamp on taasen vähän kauempana, noin 150 km päässä. Orlandoon on taasen matkaa jo 400 km.

Äänestä

Kartasta löytyy

http://g.co/maps/9v5gg

Äänestä

Moi!

Juuri Miamista kotiutuneena voin suositella Evergladesia joka on ihan Miamin länsipuolella...matka sinne kestää noin 50 min SoBelta (South Beach)...ja Miami Zoo on kanssa aikas mahtava paikka jos eläimiä haluaa pällistellä!

Äänestä

Mihin aikaan menet sinne. Jos talvella, varaa riittävästi vaatetta. Jos sattuu viileähkö ilma tai tuuli, siellä saattaa olla tosi kylmää. En ole eläissäni palellut niin paljoa, kuin yhdellä suoajelulla Eergladesissa.

Toki Floridassa on suurimman osan ajasta tosi lämmintä. Ilmastoinnin takia on tarpeen pitkähihainenkin, ainakin jos on vilukissa, niin kuin minä.

Suoajelun voi tehdä joko vettä pitkin tai bussilla halki suoalueen. Olen mennyt molemmat. Bussilla näki enemmän alligaattoreita, koska se pysähtyi lammelle, jossa niitä oli paljon.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jeeemiami kirjoitti:

kertokaa kokemuksia? Missä voisi mennä suoajelulle? Olisin kiinnostunut saamaan vinkkejä :) Olen menossa Miamiin ja olen kuullut että suoajelut ovat must! :) Kuka ollut?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu